Thursday, 3 April 2014

Break

Jenna: Heippa! Tässä on enää kaksi viikkoa mun kesäloman alkuun. Nää lähipäivät on menny näyttösuunnitelman tekemisessä ja vklp töissä. Aleksikin oli Lontoon matkalla. Toi sieltä mulle victoria's secretiltä alusvaatteita ja Diorin hajuveden! Kiitos paljon ♥

Sheinsiden vaatteita taas. Sopivia oli ja tykkäsin paljon!

Tässä ollaan Jatan kanssa keskusteltu tosiaan tästä minun bloggaamisesta. Olen itse nyt päättänyt, että jään tauolle. Motivaationi ja aikani ei nyt riitä. Haluan keskittyä muihin juttuihin. Katselen sitten et millon tulen postailee uudestaan, mutta nyt mua ei ainkaa täällä vähään aikaan varmaan näy. Lopettamista en ole vielä loppuun asti ajatellut. Se selviää varmaan tauon aikana. Tulen kyllä ilmoittamaan jos jätän blogin. Olen saanut myös paljon kommentteja siitä että tekisin tätä pelkästään ilmaisten juttujen takia, mutta en tosiaan tee! Olen kyllä Jatallekkin sanonut, että en tarvi ilmaisia juttuja. Näin selventääkseni anoille jotka tätä minulle valittivat.

Eipä tässä mulla muuta kuin että Heihei!
 photo DSC_8582_zps98362016.jpg  photo DSC_8521_zps93508883.jpg  photo DSC_8600_zps1a34706a.jpgProduct link!  photo catsggg_zps80efbc68.jpgProduct link!  photo DSC_8618_zps67fb2b4d.jpg

6 comments:

  1. eikä! onko toi cairnterrieri? :-D ajattelin vaa kun näyttää niin samalta kuin meijän koira ♥

    ReplyDelete
  2. eikäää :( toivottavasti palaat viel :)!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/4/14 17:07

    Toivottavasti motivaatiosi löytyy pian taas :) viimeisissä postauksissa ei ole kyllä esiintynyt paljoa muuta kuin saatujen tuotteiden esittelyä...

    ReplyDelete