Saturday, 8 March 2014

VIA IPHONE

Jatta: Muutamaan viikkoon en oo päivitelly blogin puolelle kuvia puhelimesta oikein yhtään, joten nyt ihan hyvä aika tyhjentää kameranrullasta parit otokset tänne. Suurin osa kyllä löytyy instagramistakin, mutta menkööt nyt näinkin. Mä tällä hetkellä viettelen rauhallista koti-iltaa ja kohta painelen saunomaan ja kattelemaan gg:n viidettä tuottaria.

1
Kipeänä kotona yksin hengailua // herkuttelu aamupalaa koeviikolta


2
Muutamat uudet löydöt mitä tänään kaupungilta mukaan tarttui //  Asua muutaman päivän takaa


3
// Herkuttelua Rossossa täydellisillä pitsoilla ahh


4
Instagramissa pyörineeseen tyhmään haasteeseen napattu kuva // Tämän hetken naama


5
Naama punasena salilla kuvailua hahaa sorruin mä näköjään tälläseenkin nolouteen...


6
Mun tekemä hieno kortti Lanelle.. :D  // Tiinan 18vuotis paardit


7
TB täydelliseen vanhojenviikonloppuun // Mä Matias ja Mitja hienois valois


8
Tämän päivän asua. Pitkästä aikaa "panostus" pukeutumiseen, kun tuonne kouluun ei kovin usein jaksa mitään hienoa päälle vetää. Huomaakin tälleen aina yllättäen kuinka sitä ei enää osaakkaan niin hyvin pukeutua kun sitä ei tuu enää niin usein tehtyä :D Musta on tullu enemmän löllö vaatteidein ystävä, mutta oli silti kiva laittautua tänään ja olla vähän nätimpänä!


9
Kamuja hypyllä. Mulla on tässä jaksossa ihan liikaa hyppytunteja ja meinaan välillä kuollakkin siihen pelkkään oleskeluun ja hengaamiseen, aina kun ei kaikilla tutuilla ole sitä hyppyä ni menee aikalailla ccs pelaamiseen ja kaupoilla kiertelyyn.. :D // Hohtokeilaamassa! Tykkään keilaamisesta, vaikken todellakaan mikään mestari siinä ole...


10
Pitkästä aikaa tämän hepun kanssa kaupungilla <3  // Herkkuaamupalaa viikon takaa


11
Toinen kipeä naamakuva, nomakeup // Ja tähän kuvaan on hyvä lopettaa, nimittäin mä niin rakastan noita ikean hienosti aseteltuja sänkyjä ja "huoneita" oijoij voisin tuonkin itselleni nappasta tuosta samantien, ihanalta näyttää


Mun viikonloppuun nyt sitten ei mitään ihmeellistä kuulu, perus chillailua nyt kotona ja muuten Lanen kanssa kun hän lomilla on. Jotenkin kuites menojalkaa vähän vipattais, mut tuntuu ettei tähän aikaan vuodesta kyllä mitään menoa ja meininkiä missään ole.. Mites teidän viikonloppuun?


14 comments:

  1. mä haluun sun hiukset ja kropan ! sit oisin onnellinen haha :Dd ihania kuvia, tykkään tosi paljon ku teet näitä puhelin postauksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei höpöhöpö! ei kannata haluta :/ kiitos kuitenki :)!

      Delete
  2. Olipa kiva tällänen postaus taas pitkästä aikaa :)

    ReplyDelete
  3. Puhelinkuvapostaukset on kivoja, tai mä ainakin tykkään :) Mistä sä katot gg 5 tuottaria, vai onks sulla se ihan dvd:nä ?
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. näitä onkin kyl kiva tehdä! sain sen dvdnä kaverklta lainaan :)

      Delete
  4. ihania kuvia! mistä toi sun nahkatakki tossa "panostusasu"kuvassa on? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia:) se on ikivanha h&mltä

      Delete
  5. Oii mistä noi sun trikoot tos salikuvas on? Ihan täydelliset! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/3/14 14:03

    onko sulla pysyny noi ginan housut hyvinä? Mä kerkesin pitää niitä salilla öö 3 kertaa ja ne on jo nyt löystyny ihan piloille, maveissa ja kyykyissä tippuu koko ajan ja ne ompeleet on alkanu purkautuun -.- ärsyttää kun maksoin tommosista lörppähousuista sen 30e

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on pysyny tosi hyvinä eikä mitää tollasta käyny :o outoo :/

      Delete
  7. mistä toi sun laukku on tossa toisessa kuvassa? :-)

    ReplyDelete