Friday, 7 March 2014

Vastauksia part.2

Jatta: Toinen osa vastauksista tulikin kuin tulikin nyt sitten tämän videon muodossa. Oon jo monta tuntia taistellu tän kanssa ja toivon että tää nyt näkyy. Videosta tuli odotettua pidempi ja leikkasin pari "tylsempää" kysymysta pois ihan vaan ajan vuoksi. Toivottavasti kuitenkin tykkäätte tästä!
Pahoittelen kuitenkin ääntäni ja niiskuttamista, onko se ees sana :D Oon tosi flunssaine ja tänkin päivän vietin kokonaan kotona… Toivottavasti paranen pian, tää on iha tyhmä tauti.

ainiin ja toi laatu… voi ku oiskin videotoimintoinen kamera.

23 comments:

  1. Anonymous7/3/14 18:09

    Ihana video <3 puhut tosi luontevasti ja kivasti :) jotenki sä nousit korkeemmalle mun silmissä:')

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii <3 kiitän ! ja ihana kuulla :)

      Delete
  2. voiii miten sulonen video! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/3/14 19:34

    Tosi ihana video! Voisit tehä videoita useemminkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! nii voisinki! mut ois kivempi tehä jos ois kunnon kamera siihe :/

      Delete
  4. Anonymous7/3/14 20:08

    et kuulosta yhtäääääään itseltäs :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en niii :D ei videoissa kyl koskaa kuulosta vaikka kuinka yrittää .. kuulostan aina iha tyhmältä ja teennäiseltä tässä yritin kyllä kaikkeni että olisin just mä mut vaikeeta se on kuulostaa täysin iteltää ku höpöttelee yksi kameralle :D

      Delete
  5. Anonymous7/3/14 22:50

    ihana jatta :))

    ReplyDelete
  6. ehkä maailman ihanin video ikinä !! toivottavasti vika osa tulee kans videolle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. täääh hahahah kiitti!! pitää katella :)!

      Delete
  7. Anonymous7/3/14 23:22

    mikä se juttu oli mitä sun kropassa halusit muuttaa? en saanu selvää :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä tainnu sitä tossa edes sanoa :D

      Delete
  8. Anonymous8/3/14 00:38

    Sulla on ihana ääni!:) Oon jotenkin aatellu että sun ääni olis paljon korkeempi mut toi on just tosi kiva x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah XD no ei toi oo iha mun ääni tai siis pitkittyneen flunssan takia mun ääni on vähä kähee ja kyl omasta mielestä vähä matalampi ku yleensä :D mut en sit tiedä!

      Delete
  9. Anonymous8/3/14 10:14

    Tää oli tosi kiva ja jaksoin hyvin kattoo vaikka oli aika pitkä :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous8/3/14 23:31

    hyvä jatta!! sun puhumista oli kiva kuunnella ja elehdintää kattoo kun olit jotenki tosi paljon luontevampi kun sun vanhoissa videopostauksissa:) entiiä ootko saanu lisää itsevarmuutta tai tommosta esiintymis karismaa mut siltä ainakin näytit ja kuulostit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiva Kuulla hei :) no en osaa kyl sanoa mut mä ite vihaan sellasia videoita missä puhujalla tuntuu olevan kokoaja joku rooli päällä ja sellane tulee helposti ni kai mä vaa yritin olla oma itteni vaikken kyl siltikään iha täysin itelöni tuossa kuulosta :D

      Delete
  11. Anonymous9/3/14 01:07

    heiii mä oikeesti tykkäsin tosi paljon ku olit nii luonnollinen ja vaikutat kivalta :) et yhtää semmonen tekopirteä niiiku joillai saattaa olla :)

    ReplyDelete