Tuesday, 25 March 2014

Kuulumisia ja loput vastaukset kysymyksiinne!

IMG_7170
Jatta: Jäiks tästä postauksesta tulee kovin täyteläinen, välillä näinkin. Toivottavasti jaksatte lukea loput vastaukset, valittevasti eivät nyt videomuodossa tulleet.
Viimepäivät ei taaskaan ole arjen normaalista hulinasta poikenneet, mutta uusia juttuja ja ajatuksia pään sisältä kyllä löytyy…  Ensiksi voisin ihmetellä, mitä mä tänään menin tekemään. Ostin itselleni lippalakin, ja jep juuri tuon massalippalakin jonka joskus taisin "pissislippikseksi" nimetä haha :D Mutta näin vaan ajatukset ihmisistä, vaatteista, asioista ja muista muuttuu elämän aikana. Tuo lätsä voi kyl olla kiva kesällä ja en kyl sanois että pahalta päässä näyttäisi! Siksihän mä sen ostinkin, kun silmää miellytti.
Eilen saapui postissa myöskin paketti Persunmalilta, mutta sen sisällön esittely jäänee johonkin toiseen päivään, mutta mun instagramia seuraavat ovat voineet jo uutukaiset pongata. Eilen postista sai myös hakea uudet juoksutrikoot h&m:ltä jotka osottautuikin oikein mukaviksi päällä!

Näillä kuulumisilla mennään nytten, ajattelin koittaa saada videota aikaseksi lähipäivinä ja jotain teemahäpäkettä tänne, viihii katellaan mitä keksin!

IMG_7174

Lätsä in action! Ignooratkaa mun treenipaitulit, suoraan salilta kameran eteen naah, sellainen päähänpisto tähän päivään myöskin...

IMG_7179
Valitsin väriksi aika ajattoman tummansinisen, pinkki kävi mielessä mut ajattelin et se olis liian räväkkää mulle…. Hintaa tuolla oli 19,90e mutta Stadiumissa oli -25% kaikista tuotteista joten pienen alennuksen siitä sain!

IMG_7178IMG_7171
Iskä suostui ostamaan mulle myös treenilaukun, sillä kunnolista en ole vielä omistanut. Ennen on menty kouluun joko kahen kassin kanssa tai tungettu yhteen reppuun mukamas kaikki mitä tarvitsen. Nyt ei tartte onneks pohtia miten kulkee tavarat mukana sillä tuo kassi syö kyllä tavaraa iha hyvin! Söpö pinkki sopii mulle kun muutenkin treenivaatteissa värimaailma on aikah pinkihkö :D Alkuperäishinta tuolla taisi olla 44e, mutta siitäkin sai sen -25%!

Ribbet collage

Ja tähän loppuun vielä ( ennen noita kysymykisä ) aiheesta poiketen mainittakoon, että siivosin mun vaatekaapin eilen ja tälläkertaa sieltä lähti iso pinkka vaatteita blogikirppistä varten! Siivoon blogikirppikseltä vanhat jutut pois tässä kunhan kerkeän ja laitan uutta lisää!! Olkaahan kuulolla :)

Nyt kuitenkin näihin kysymyksiin, toivottavasti kaikki saivat haluamansa vastaukset, vaikka kuitenkin muutamaan olen joutunut jättämään vastaamatta… 


RANDOMIT

Kaunein naisjulkkis ja komein miesjulkkis? - Mä en tiedä osaanko mä vastata tähän :D Mun mielestä melkein kaikki julkisuuden henkilöt ovat älyttömän hyvännäköisiä! Kuvista päätellen, mutta erityisesti kaunis on mm. Alena Shishkova, vaikken tiedä voiko häntä julkkikseksi sanoa ja miesjulkkiksista Gossipgilr innostukseni vuoksi valitsen Ed Westwickin … Mikä on elämän tarkoitus? - Liian syvällistä en osaa ajatella muuten kuin että elämän tarkoitus on vain tämä itse elämä.. Uskotko jumalaan? - Joskus ajattelen uskovani joskus ajattelen etten usko, mutta ei mulle vielä ole syntynyt kovin tärkeäksi se että osaanko vastata tuohonkaan kysymykseen. Haluaisitko aur pairiksi? - En ainakaan kovin pitkäksi aikaa, mutta voisihan se ihan siisti kokemus olla! Pelottaako tulevaisuus? - Kyllähän se välillä. Missä maissa olet käynyt? Missä haluaisit käydä? - Okei ekaks sanon etten tiedä mitkä näistä on maita mitkä saaria mitkä vaan jotai kaupunkeja :D Oon surkea maantiedossa, mutta olen käynyt Virossa, Ruotsissa, Espanjassa, Kreetalla, Kreikassa mut en mä kai muualla. Tahtoisin käydä Thaimaassa, Jenkeissä, Australiassa, Italiassa, siel mis on Havaiji ja Norjassa! Juotko koskaan alkoholia? - Kyllä koskaan, mutta harvoin. Milloin maistoit alkoholia ekan kerran "kunnolla"? - Yläasteella joskus mä maistoin. Unelma hanke? - Oma auto, mattamusta audi :-) Minkälainen on sun unelmatulevaisuus? - Iso omakotitalo järven rannalta, toinen talo miamin hiekkarannoilta, kaks lasta tyttö ja poika, ihana mies (Lane), Häät ennen tota meren rannalla heeeheheh tykkään merestä ja järvestä ja vedestä.. Sit haluun olla työssä jossa on paljo vaihtelua, ja myös hyvä palkka! Haluan matkustella tulevaisuudessa paljon, haluan olla terve ja onnellinen. Missä näet itsesi 10vuoden päästä? - Oon sillo melkeen 28 vuotta, kuulostaa pelottavalta sanoa tää ääneen, mut haluaisin olla sillo naimisissa jo ja et mulla olis yks lapsi tai lapsi tulossa. Näen itteni ehkä jo jossain työssä, tai vielä opiskelemassa johonkin ihan unelma dream jobiiiiin, oma kämppä ois myös kiva mut ei sellasta kunnollista omakotitaloa viel tollo ehkä ole, riipppuu elämäntilanteesta. Mut näen itteni aikuisena ja jossain päin Suomea :D Minkälainen on sun kauneusihanne? - Ihannoin isoja silmiä, ruskeat silmät, kaunis luusto, tuuheat kulmakarvat, treenattu kroppa, pitkät tuuheat luonnon auringon vaalentamat vaalean ruskeat hiukset ja joo en mä oikein osaa kartoittaa vaan yksiä asioita… Millaista on olla tutorina? - No meillä alkaa jo tutorointi hommat olla ohi, mutta kaikki mitä puuhattiin tutorin tehtävissä oli oikein hauskaa ja mukavaa! Mä tykkäsin ainakin tosi paljon oheistaa ja opastaa ykkösiä ja esitellä meidän koulua mahdollisislle opiskelijoille, vetää leikkejä ja olla sellainen tukihenkilö! Tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä joten toi oli ihan äly kiva mulle :)  Millainen oli sun ensimäinen päivä lukiossa? - Se oli jännittävä, muistan edelleen mitä mulla oli päällä.. En olly kuitenkaan yhtää ujo vaa höpöttelin kaikkien kaa ja olin iha menossa mukana ku alettiin oman ryhmänohjausluokan kaa leikkii ja tutustuu toisiimme! En kuitenkaan monia tuntenu joten taisin välkät sun muut viettää Lanen kanssa sinä päivänä.  10 asiaa jotka haluaisit nyt? - Uuden kameran, rahaa, yhdet kengät, ulkomaille, mansikoita, värjätä hiukset, kesän, itelleni pt:n, asua Jyväskylässä ja koiran :_D Onko sinulla jotain salaista taitoa? - No ei ehkä mitään salaista taitoa oo, mut on mulla pari hassua taitoa mitä joillain mun tuttavilla ei ole :-D Ei kuitenkaan mitään ihmeellistä. Onko Jennan ja sun poikaystävät keskenään kavereita? - Taski ja Lane on eri ikäisiä eikä entuudestaan kai tuntenu toisiaan? Mutta mitä nyt on neljästään joskus oltu ja pyöritty samoissa porukoissa on ne tutustunut paremi ja kyl ne mun mielestä kavereita keskenään ovat vaikkeivat koskaan keskenään ole :D Ainakaan mun tietääkseni..?


LEMPPARIT

Lemppari vaatteet? - Tummansiniset kissy malliset farkkuni, pörröneuletakkini, velour olohousut! Lempi näyttelijä? - Wentworth Miller Lempi ruoka ja juoma? - Kanakeitto, kanasalaatti, pinaattiletut ja juomista vesi ja appelsiinimehu Lempi kosmetiikkatuote? - Goshin kulmaväripaletti ja nivean kasvorasva. Lempi herkku? - Juustonaksut……. <3 Lempi urheilulajit? - Cheerleading se on edelleen, mutta tykkään kattoa kaikenlaista voimistelua ja jääkiekkoa. Lempiväri? - Valkoinen, mintunvihreä ja beige. Lempi makeinen? - Suklaa ja irtokarkit! Lempikaupunki? - En osaa vastata tähä, Helsinki ehkä. Lempibiisit? - Tällä hetkellä ei oo mitään lempparia enkä kuuntele mitään tiettyjä, Nrj:n musalla mennään tai Lanen musalla :D Lempi seurapeli? - No juomapeli :D Eivaaaaaa, mun mielest kaikki korttipelit on oikeesti ihan sika kivoja! JA monopoli koska siinä voi olla rikas Lempi vaatemerkki? - Ei oo lempparia enkä omista paljoa mitään merkkivaatteita, mutta mun silmää miellyttää monet Hollisterin vaatteet ja Tommi Hilfigerin vaatteet. Kolme lempiblogiasi? - Mulla saattaa vaihtua lempparit monestikkin, mutta tälläketkellä lemppareita on Kristine Ullebo ja Aadaviola.. Lempi vuodenaika? - Kesä ehdottomasti! 


Tässä oli kaikki vastaukset kysymyksiinne, jos jokin jäi askarruttamaan voi toki kysellä multa aina muuten vaan! 


2 comments:

  1. mulla oli ihan sama juttu ton lippiksen kaa ! Vannoin viel vuos sitten et en ikinä vois käyttää, mut varsinkin tän sun postauksen jälkeen tekee mieli mennä ostaa se :Dd hyviä vastauksia :)

    ReplyDelete
  2. toi treenikassi on aivan syötävän suloinen ♥ toi väri on aivann ihana ja tosi pirtee c:

    ReplyDelete