Wednesday, 19 February 2014

Vapaapäivä ja blogivinkkausta!

Jatta: Tänään oon vietelly päivää rennoissa merkeissä kotona vaan löhöten. Koeviikon "ansioista" mulla sattui tää päivä vapaaksi ja kaikki kokeet on takana päin, joten erittäin rennosti oon voinut ottaa. Huomenne alkaa uusi jakso, joka sekin rento hahaa ja sitten onkin jo parin päivän päästä hiihtoloma ja lisää rentoilua! Kylläpä elämä kuulostaa helpolta.
Hiihtolomalla me lähetään muutamaksi päiväksi Vuokattiin, Kajaanin suunnille ja kyselisinkin onks joku siellä käynyt taikka myös menossa? Itse en oo koskaan käynyt, enkä tiedä yhtään millanen paikka se on ! Mutta ihan rentouttavat pari päivää varmasti siellä tulee olemaan.

Mun oli tarkoitus tehdä tänään pelkkä blogivinkki postaus, mutta päädyin ottamaan turhia kuvia joten ajattelin yhdistää tähän tälläisen höntsäpostauksen ja kertoa muutenkin kuulumisia! Eilen oli jännä päivä, nimittäin lähdettiin Iskän kanssa harjottelemaan tuota caaralla ajelua! Mäkin olen siis aloittanut autokoulun, jos niin voi sanoa. Iskä opettaa mua ja eiköhän musta ihan hyvä kuski tule ;D Tosi jännäähän se oli, mutta hengissä selvitty ja tänään uudelleen. Sanoisinko että jotain etua on siitä että on mopoautolla tuhansia kilometrejä jo takanapäin, ei ole auto niin vieras asia. Tää tuskin teitä kuitenkaan enempään kiinnostaa, mutta joo elokuuta odotellessa ja 18vuotis synttäreitä!

Blogivinkkinä tänään mulla on teille vaan yksi blogi, sillä halusin tästä teille kertoa (uudelleen) jo nyt ja koota isomman blogivinkkipostauksen myöhemmin tulevina viikkoina kun parit kivat blogi vielä löydän. Nyt kyseessä on kuitenkin teille joillekkin jo varmasti tuttu Elisan vaihtariblogi .  Elisalla ei oo enään hirveästi vaihtarivuotta jälellä, mutta varmasti vielä paljon asiaa! Uskoisinkin että Elisan blogista lukema on mukavaa vaihtelua perus suomalaisten suomalaishöpötyksien ohella. Mä ainakin odotan Elisan kirjotuksia ja ootan mitä uutta sieltä taas tulee, onhan se elämä tuolla ihan erilaista! Suosittelen tsekkaamaan! Ikävä Elisaa <3

Nyt kuitenkin näihin turhamaisiin kuviin, ei ehkä laadultaan parhaimpia mutta kuvaavat täysin mun päivää tähän mennessä! Hauskaa hiihtolomaa muuten teille keillä se jo on ja tietysti niillekkin joilla se pian alkaa. Pusuja

IMG_6767
Heräsin sen verran myöhään, että tein vähän täyttävämmän aamupalan ja voi että oli hyvää! Pitkästä aikaa leipäkoneella tehtyjä leipiä ja mustikkabanaani pirtelöä. Oiij

IMG_6780IMG_6788IMG_6770IMG_6778IMG_6800
Jostain kumman syystä mulle on tullu joku villitys leginseihin! En nyt mihinkää kouluun lähtis, mutta kotona ja kaupassa aina leginsit jalassa nää on niin rennot! Tekis mieli vaa lähteä kauppaa ostaa leginsejä kaikissa mahollisissä väreissä ja löhötä kotona nää jalassa vaan hahah en kyl tiiä, mut niin kivat jalassa on, en yhtää ihmettele että oli joskus muodissa XD Sillon se oli kyllä järkyttävän näköistä, ei siitä sen enempää

IMG_6776IMG_6822IMG_6812
Gg:stä jälellä enää 5 ja 6 kausi jotka saan Tiinalta lainaan, mutta tässä välissä oon hurahtanu jo Pakoon… Hölmö minä, mut ihana sarja vaikka monet jaksot oon jo ennenkin nähnyt kun tv:stä seurasin.
Onko teillä muuten jotain muita lemppari sarjoja joita suositella mulle? Oon rakastunut nyt kattomaan eri sarjoja ja leffat ei enää oo niinkään se juttu, joten joskus taas kun nää kaudet loppuu voisin vaihtaa uuteen haha, onko mulla elämää enää? Pelkkiä sarjoja vaan...


41 comments:

  1. Anonymous19/2/14 16:07

    sulla on kyllä aika täydellinen kroppa..:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ohhoh kiitän kovasti mut ite kyl näen paljon vielä treenattavaa ennenku oon tyytyväinen :)

      Delete
  2. Anonymous19/2/14 16:08

    hei mäkin oon menossa hiihtolomaviikoks vuokattii!! ja oon käyny ennenki ja ihan huippu paikka! kauanko ootte siä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo cool!!! lähetää la ja tullaan ke :)

      Delete
  3. Anonymous19/2/14 16:19

    ompas sulla hoikat jalat :o! ihan täydelliset, ennenki samaa kattonu :) onks ne luonnostaa tollaset vai ootko tehny jotai? ja oisko sul muute jotai pepputreenivinkkei :)? sori ku tuli vähä liikaa kysymyksii XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on länkisääret nii pienestäki näyttää vähä höikilta mut iha normi jalat mul on :) ja oon pieniluine ja siro rakenteeltani ollu aina mut treeni on myös tehny monie vuosie aikana tulosta ettei pelkät tikut oo XD ja no mitä peppureenivinkkeihi tulee ni en osaa selittää mitää tällee koska kaikki liikkeet mitä teen ilma painoja on lähes kaikki mun omia keksimiä ja soveltamia muide liikkeistä! teen kaikenlaista milä pepussa tuntuu :) mut kyykyt parhaita jos painojen kaa tekee! plus sit sellaset pepulle tarkoitetut laitteet!

      ja no , igssä ku seuraa vaikla jotai peppumotivaatio käyttäjiä ni sieltä löytää kyl erilaisia liikkeitä jota kantsii kokeilla :D

      Delete
    2. Anonymous19/2/14 22:34

      bulgarialaiset kyykyt ottaa ainaki perseeseen ihan sika hyvin kun oppii vaan sen tekniikan että nostaa nimenomaan pepulla eikä etureisillä. Eli perus askelkyykky-asento, mutta takajalka johonkin penkille ja siitä kyykkäämään painot (10kg--> nii että tuntuu) käsissä, sillon sä kyykkäät ns vaan yhdellä jalalla ja toi ottaa peppuun tosi paljon :)

      sitten perus maastaveto, suorilta jaloilta maastaveto ja sumoveto on kanssa aika jees.

      Delete
  4. Mäkin rakastan hengailla kotona leggingseissä, ne on jotain niin mukavaa päällä!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. varmasti en oo ainut XD on niin ihanat kyllä !

      Delete
  5. Anonymous19/2/14 16:36

    Pretty Little Liars on ihan paras!! Suosittelen erittäin lämpimästi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tosi monet puhuu tosta , mistä se oikee kertoo :)?

      Delete
    2. Anonymous19/2/14 19:20

      mä en osaa selittää mut siis se on vähänkun gg mut jännittävämpi :) perus amerikkalaista teinidraamaa mut siin on se A jota ne ettii ja se on törkeen jännä ja koukuttava oikeesti kantsii kattoo netflixist

      Delete
  6. Anonymous19/2/14 17:12

    kato pretty little liarsia, takaan et jäät koukkuun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. näkyyks netflixistä ?:)

      Delete
    2. Anonymous19/2/14 18:05

      pretty little liars näkyy netflixistä, muistaakseni ainaki 1 ja kakkos kaudet:)

      Delete
  7. Anonymous19/2/14 17:25

    Keskiviikkosin tulee Neloselta se Under the Dome, suosittelen :) Ja sunnuntaisin avalta tulee Valtiatar, jota on sanottu Gossip Girlin ja Game of Thronesin sekoitukseksi. Ite tykkään jälkimmäisestä ihan törkeesti! <3 Oikeesti tosi mielenkiintonen. Ja niitä jaksoja voi tosiaan kattoa mtv katsomosta :)

    GG on kyllä munkin lempisarja.. Ja Game of Thrones, poliisisarjat kuten just joku CSI tai Mentalist, Lost.. Ja ite tykkään kans kattoa mieluummin sarjoja kuin leffoja, tälläkin viikolla joka ilta huipentunu johonkin Gossip Girliin ihanien mandariinien kera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi ihanan paljo vinkkejä! kiitos paljo :)!! ja joo gg on kyl ehoton suosikki harmi ku netflixistä ei löydy 5 ja 6 kausia :/

      Delete
  8. Anonymous19/2/14 17:34

    Minä oon menossa kans Vuokattiin hiihtolomalla, ku serkut on rakentanu huvilan sinne. En oo ennen käyny, mutta kuulemma tosi hyvä paikka. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa kuulostaapas kivalta :) ! toivotaan että on hyvä paikka !

      Delete
  9. vuokatti tuttupaikka ku siitä vaa 60km sinne missä asun, mut jees paikka ja jees rinteet! :--)

    ReplyDelete
  10. Anonymous19/2/14 18:27

    How i met your mother!!! Löytyy netflixistä nimellä ensisilmäyksellä.

    ReplyDelete
  11. Anonymous19/2/14 18:35

    mihin sä haet kesätöihin? meetkö suhteilla vai miten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon hakenu jo aika moneen ja en mihonkää suhteilla, mut kattoo sit jos johonki pääsen ni eiköhä se täältä blogista sit selvi:D

      Delete
  12. Anonymous19/2/14 18:54

    Pretty little liars:
    Sarjan tapahtumat sijoittuvat kuvitteelliseen Rosewoodin kaupunkiin, Pennsylvaniaan. Sarja keskittyy seuraamaan teini-ikäisten ystävysten Spencer Hastingsin , Hanna Marinin, Aria Montgomeryn ja Emily Fieldsin elämää heidän yhteisen ystävänsä Alison DiLaurentisin kadottua. Vuotta myöhemmin ystävykset alkavat saada viestejä salaperäiseltä, itseään "A":ksi kutsuvalta henkilöltä, joka uhkaa paljastaa kaikki nelikon salaisuudet. Aluksi ystävykset luulevat "A":n olevan itse Alison, mutta poliisien löytäessä hänet kuolleena he tajuavat että joku muukin tietää heidän salaisuutensa - mukaan lukien kauan sitten kerrotut, joiden he luulivat vain Alisonin tietäneen. Kannattaa katsoa itse olen kaikki neljä tuottaria katsonut ja koukkuun olen jäänyt! Netflixistä näkee 1 ja 2 tuottarit hdfin:istä kaikki 4!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nonni kuulostaa iha hyvältä :D pitänee kattoa

      Delete
  13. ää mäkin käytän kotona nykyään vaan legginsejä!:D niin kivat!

    ReplyDelete
  14. Anonymous19/2/14 19:39

    One tree hill (tunteet pelissä) ihan ihana! Vähän teini draamamainen,mutta huippukatottavaa

    ReplyDelete
  15. Heii tiedätkö sä Jyväskylästä jotain hyvää ravintolaa mitä voisit suositella? Oon menossa sinne perjantaina ja ois kiva käydä jossain hyvässä ravintolassa syömässä. :)

    Ja oon käyny kaks kertaa Vuokatissa, oltiin kutosluokalla siellä leirikoulussa viikon, ja perheen kanssa oltiin siellä kaks vuotta sitten. Tosi kiva paikka, ja sopivan loivat rinteet! :D Käytiin siellä myös lumikenkäilemässä ja husky-safarilla, molemmat oli kyllä kokeilemisen arvoisia! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19/2/14 22:22

      Jalo, Torero, Food, Muang Thai, Revolution... Noi ainakin on hyviä :)

      Delete
  16. Anonymous19/2/14 20:29

    stiinaidamari.blogspot.com
    tossa on yks mun lemppariblogeista, ja sillä on mun mielestäni ihan liian vähän lukioita. Joten tossa ois kyllä yks hyvä ehdotus tohon sun postaukseen:)

    ReplyDelete
  17. En tiiä ootko jo kattonut netflixistä, mut Pretty little liars on ihan sairaan hyvä sarja! Se on tosi koukuttava, haha, ehkä vähän liianki koukuttava. Suosittelen! :)

    ~http://tropjeunepourmourir.blogspot.fi/~

    ReplyDelete
  18. Anonymous19/2/14 20:44

    ite oon tällä hetkellä Vuokatissa kun Helsingissä asun nii on jo hiihtoloma käynnissä! :) oon täällä ainaki 8 kertaa ollu ja tykkään kyl täst paikasta ja rinteetki ihan jeees

    ReplyDelete
  19. vau sulla on ihana kroppa ja oot tosi kaunis! :)

    ReplyDelete
  20. mä tykkään ainaki vuokatista se on nii symppis vaikkei tietenkää rinteet pärjää leville, rukalle, pyhälle yms.. Siellä oleva ripa's kuppila on vaa ihana ja sieltä saa parhaat kaakaot ikinä. Kivaa lomaa!:-)

    ReplyDelete
  21. Anonymous20/2/14 17:23

    Netflixistä näkee ainakin 1 kauden ja ehkä kakkosenkin pretty little liarsista ja hdfin ni sieltä näkee loput! Ihan älyttömän hyvä sarja, suosittelen:-)

    ReplyDelete
  22. Anonymous20/2/14 18:22

    vuokatti on ihan jees paikka! ei mikään iso paikka mutta kajaaniin ei oo pitkä matka jos haluatte jossain kaupungissa kävästä :D siellä on parit rinteet ja mun tietääkseni aika paljon monenlaista aktiviteettia mahollista harrastaa ku siellä on nii paljon matkailutoimintaa! sit vuokatissa on kans kylpylä katinkulta, ite ainaki tykkään siitä paikasta ja suosittelen käymää! teehhä sit postausta reissusta!:)

    ReplyDelete
  23. Tosi ihana postaus:)! Mäkin olen lähdössä Vuokattiin lomalla. On tullut käytyä siellä joka vuosi sukulaisten luona ja tosi hyvä paikka on:)!

    ReplyDelete
  24. Anonymous22/2/14 16:08

    GG on kyllä niin ihana <333 mulla on kaikki tuottarit haha niin hyvä se on! Suosittelin näitä sarjoja:
    Pretty Little Liars
    Modern family (paras sarja maailmassa, kaikki tuottarit tullu telkkarista)
    Big Bang theory (tääki tullu telkkarista)
    Misfits (vähän erilainen, mut tosi hyvä ja koukuttava)
    Revolution
    Nashville

    ReplyDelete