Saturday, 8 February 2014

Tänään on kiva päivä

IMG_6466

Jatta: Iloinen typy ilmottautuu täällä! Mulla on ollu eilen ja tänään poikkeuksellisen hyvä päivä! Eilen saapui Sheinsideltä paketti jonka sisältö ainakin mun juttujen osalta oli pitkästä aikaa aika täydellinen. Eilen myös tein hyvän jalkatreenin salilla ja rentouduin kotosalla gg:n parissa. Tänään aamulla hymy jatkui sillä onnistuneen hiustenvärjäysprosessin jälkeen hiukset näyttääkin aika hyvältä! Mietin pitkään värjäänkö vain tyven vai koko pään tummemaksi ja päätin repäistä ja vetää tummaksi. Tumma ja tulinen hihi.. Ja jos tähän iloisuuteen ja hymyilyyn palaa vielä, ei se tänään varmaan tule loppumaan sillä tänään on kiva päivä. Suuntaan myöhemmin keskustaan ostamaan parit tarpeelliset jutut ja sen jälkeen näen Lanea kahden viikon erossaolon jälkeen (typerä armeija sanon mä) ja mennään syömäääääään aaah cant wait. Massu melkee kurnii jo heheeh.

Uskoisin että hyvät päivät jatkuu vielä tulevallakin viikolla, huomenna ohjelmassa salitreenailua ja Lanen kanssa löhöilyä, maanantaina pitkät vanhojentanssi treenit ja päälle matikan koe… Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina on myös viimeisiä vanhojentreenailuja ja perjantaina sitten onkin se kauan odotettu päivä! Ajattelin tehdä aiheeseen sopivan fiilistelypostauksen torstaina tai keskiviikkona :-)

Oon nyt tosi ilonen, haha voi kyllä veikata mistä mahtaa johtua ja sen huomas kyllä kuvistakin nauroin ja irvistelin melkei jokaisessa haha xD Tässä kuitenkin kuvia uusista kivoista jutuista, mun hiuksista ja jostain randomista jeeejee kivaa viikonloppua !

IMG_6389IMG_6399IMG_6404IMG_6391IMG_6425

Mitäs mieltä te olette mun hiuksista? Sopiiko tumma mulle vai miellyttääkö teitä enempi se mun kesän vaalea harja! Sekin oli kyllä iiihana

IMG_6412
Sheinsiden paketista paljastui nämä ihanat kesätossut!! Oon ihan rakastunu..

Product link

IMG_6482IMG_6432IMG_6423IMG_6418
Ginaa yksi päivä kierrellessä huomasin kivan tarjouksen, aletuotteet oli kolme kahden hinnalla ja kahdelle paidalle ja yksille leginseille jäi säälittävät 10euroa hintaa.. Nuo paidat kuvasin vähän huonosti kun ei siitäkää nyt mitää tullu, mutta asukuvissa tulee näkymään ja ehkä jo vanhojenjatkojen toisena päivänä päällä!

IMG_6435
Toinen ihana juttu mitä paljastui Sheinsiden tilauksesta oli tämä ihana jakku! Olin vähä epäröivä tän suhteen ja en ollu varma uskallanko tätä tilata etten joudu pettymään, mutta onneksi tilasin sillä tää on ihana!

Product link

IMG_6413IMG_6443

41 comments:

  1. Anonymous8/2/14 15:11

    Mikä toi sun kaukolaukaisin on? Mulla ois nimittäin hankinnassa kaukolaukaisin ja en oikein tiedä että mikä olis hyvä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei mitää tietoa :D sori :( pari vuorta sitte tehdyssä joululahja postauksessa saattaa näkyä käy kattoo sieltä :)

      Delete
  2. Mun mielestä noi hiukset ja jakku on ihan superkivat! :)

    http://twistedintoshapes.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/2/14 15:17

    Tumma ehottomasti!! ja aah nuo tossut :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) jep ne on ihanat !!

      Delete
  4. Anonymous8/2/14 15:52

    musta noi hiukset on nyt kivan väriset!:-) ja sopii sulle!

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/2/14 16:00

    tummat hiukset käy tosi hyvin! :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/2/14 16:07

    Ootko katunu että et mwnny oman paikkakunnan lukioon?

    ReplyDelete
  7. Anonymous8/2/14 16:13

    ihanat hiukset, oot tositosi kaunis! ja toi jakku on kanssa kiva :)

    ReplyDelete
  8. Tuo tumma on mun mielestä paremman näköinen! Sopii tosi hyvin sulle!

    Janina Lisa k

    ReplyDelete
  9. Noi kengät on iiiiihanat♥ Oli muuten ihanan hyväntuulinen postaus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on! ja voi kiitos :)

      Delete
  10. noi sun hiukset on aivan ihanat:)!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8/2/14 17:45

    Eikös noi värit oo kevytvärejä? Kerkee haalistuu ennen vanhoja:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. on joo! pesen harvoin ni ei haalistu ja ei mua ees haittaa :)

      Delete
  12. Anonymous8/2/14 17:52

    Latvat aika huonossa kunnossa

    ReplyDelete
  13. Anonymous8/2/14 18:09

    mun mielestä tumma passaa paremmin! :) sulla on aivan ihanat hiukset!! tosi kiva ku postaat suht. usein :-)

    ReplyDelete
  14. olet ihan tajuttoman kaunis :) !!

    ReplyDelete
  15. Anonymous8/2/14 20:36

    Vau oot iha tosi kaunis!:) mist toi musta toppi jakun alla on?se näyttäisi sellaselt jonka tarviin just:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en Tiiä mistä se on ku se on niin vanha ja lappu leikattu pois :/ mut samantapaisia myyty ja myydä varmaa vieläki h&mllä ja only liikkeist!

      Delete
  16. Sä oot ihan yli nätti ! :o ja nyt harmittaa ku oon selannu kaikki vanhat postauksetki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho voi kiitos !!:) luitko iha kaikki XD oho

      Delete
    2. Luin luin alusta loppuu :D

      Delete
  17. ihanat hiukset, sulle sopii tummat iha superhyvin! :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous9/2/14 22:43

    Noi hiukset käy sulle älyttömän hyvin, kasvatit juuri mun kuumetta saada tumma tukka takas xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiiitti ! nonni hhah, eiku omaa tukkaa värjäämää ;)

      Delete
  19. Anonymous10/2/14 09:33

    Täytyy kyllä kommentoida, koska toi tumma tukka sopii sulle ihan älyttömän hyvin Jatta! Näytät paljon vanhemmalta:) Olet kaunis! Toivon sulle hauskaa wanhojen päivää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooho kiitos paljon :) !!

      Delete
  20. Anonymous10/2/14 15:43

    miten noi sun hiukset on kasvanu noi nopee!! ja tummat sopii sulle tosi hyvin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tosiaa tiedä, mun tukka kasvaa iha älyttömänn nopeasti ! Kiitos:)

      Delete