Sunday, 2 February 2014

Kuukauden suosikit 1/12

IMG_6345
Jatta: Parin kommentoijan ja oman innostumisen pohjalta päätin ryhtyä tähän kuukauden suosikit hommaan! Tää voi vaihdella kuukausittain miten tämän toteutan, mutta tällä kertaa kuvien ja pienten selostusten muodossa. Toivottavasti tykkäätte ja saatte jotain vinkkejä itsellenne mun suosimista tuotteista ja tavaroista!
IMG_6349
Ehdottomaks lempparihuulirasvaks nousi jouluna jennalta saama hunajan makuinen body shopin huulirasva. Purkki on pieni ja söpö ja rasvan kosteus ja maku tuntuu ihanalta huulilla! Ihmeen riittoisasta rasvasta on myöskin kyse. Noita makuja on monia ja kannattaa käydä edes tuoksuttelemassa ja maistelemassa :-D Sillä ihana ja ehdoton suosikki on!

Toinen tammikuussa oivaltamani suosikki on tämä Nivean koko vartalon rasva. Oon alkanut aamuin illoin levittämään tuota kasvoille ja muualle kroppaan ja kyllä ehdottomasti yksi parhaista kosteuttajista mitä mä olen käyttänyt ja jättää varsinkin naaman ihon ihanan pehmeäksi. Ja ei ole edes kallista!

IMG_6354
Mulla on jo pitkään ollut käytössä nämä kaksi tuotetta, mutta sanotaanko että ovat jokaisen kuukauden suosikkeja, miksei nyt tammikuunkin :-D cliniquen meikkivoide on kyllä ehdoton ykköstuote mun meikkivarastossa ja ihotuotteissa. Riittoisa purkki ja älyttömän täydellinen meikkivoide koostumus mun iholle! Peittää ihon virheet tosi hyvin ja ei tuo oranssia vivahdetta naamaan vaan sulautuu ihon omaan väriin aika hyvin! Tuon huono puoli on kyllä hinta, mutta on se sen arvoinen sillä mulla tuo on kestänyt jo kaksi vuotta ja parasta ennen päivämäärä alkaa jo häämöttää… Riippuu käyttäjäsät kuinka paljon tuota käyttää, mutta mulle aivan loistava meikkivoide. Suosittelen ainakin käymään kokeilemassa sitä iholle!

Toinen jo aikasemmin täällä blogissa hehkuttamani tuote joka jälleen kaipaa uudelleen esittelyä ja hehkutusta on tämä Clarinsin fix make-up naamasuihke, "meikinkiinnittäjä". Auttaa huomattavasti meikin pysymisessä iholla ja estää kiiltoa, eli puuteria ei tarvitse niin usein olla lisäilemässä. Suihkautan tuota muutaman suihkauksen aina meikkaamisen jälkeen kasvoilleni ja voisin sanoa, että ilman tuota mulla menisi päivän mittaa varmaan monesti hermot kiiltävään nenänpäähän ja poisrapisevaan meikkiin...

IMG_6368IMG_6369
Tammikuun yhdeksi suosikiksi täytyy kyllä lukea treenaaminen. Sitä kuvaamaan kuvasin niken lenkkitossuni ja jouluna saamani kuulokkeet, joihin oon rakastunut melkein pelkän kauniin ulkonäöm vuoksi. Aamulla pistän heti kotoa lähdettyä nuo korville tuomaan jopa lämpöä ja kuuntelen musiikkia pitkin päiviä ja treenatessa. Ehdottomat suosikit ja sanon ison EI:n nappikuulokkeille haha…
Oon myös ottanut salikäyttöön nuo mun niken juoksukengät. En juokse talvella ulkona lenkkejä vaan suosin juoksumattoa joten ajattelin säästää rahani ja mennä hetken vielä noilla ihan salillakin. Sopii kyllä loistavasti kevyen mallinsa vuoksi ihan salitreeniin, eikä erikseen ainakaan vielä tarvitse uusia kenkiä sitä hommaa varten ostaa. Jotenkin tuntuu että treenaamisesta on tullut pakkomielle ja tammikuussa se kyllä näkyi. Ei ollu monta treenitöntä päivää missään viikossa ja viihdyin Elixialla monia tunteja päivässä. Nyttenkin kohtapuolin lähden suuntaamaan salille…

IMG_6359
Hiustenhoitoon liittyvä suosikkini viimekuussa oli tämä Schwarzkopfin jätettävä hoitoaine. Äitin kaapista pienessä lainakäytössä ollut… Oon alkanut suosimaan jätettäviä hoitoaineita ja vähentänyt hiustenkanssa ylimääräistä vedellä läträämistä. Tämä hoitoaine on osottautunut hyvän tuoksunsa lisäksi loistavaksi sähköisyyden estäjäksi ja onkin jokaisen suihkukerran jälkeen päätynyt monina suihkautuksina mun hiuksiin. En osaa sanoa hinnasta mitään, mutta jos tunnistat omat hiuksesi yhtään samanlaisiksi kuin minun (pörröiset, kiharat, sähköistyvät), niin suosittelen harkitsemaan tämän kokeilua, jos uuden hoitoaineen tarpeessa on ;-)

IMG_6383
Vaatteista mun päällä tammikuussa näkyi usein jo monia vuosia mun kaapissa olleet ginatricon kristen malliset farkut. Mulla ei ole noista mitän muuta sanottavaa kuin että ne on täydelliset mun jaloille, istuvat hyvin ja on kivan väriset. Löytyy edelleenkin ginatricosta, tosin ei tuona värinä enään, mutta aijon ehdottamasti ostaa tulevaisuudessa toiset tuon malliset farkut. Pure love!

Tammikuussa ostin myös ensimöiset "pitkät sukat" , jotka paristi oon uskaltanu vetästä farkkujen päälle ja muuten vain lämmittämään. Rakastuin noihin ja haluaisinkin muutamat muut samanaliset erivärisinä vaatevarastooni ja luomaan tylsiin asuihin hauskan piristyksen. Monet viimekuun (varmasti tämänkin kuun) illat vedin nuo jalkaan ja hipsuttelin niiden lämmössä.

IMG_6388
Nää hauskat kierrepompulat (en tiedä oikeaa nimitystä), on kyllä mun hiusten pelastaja. Ei jätä ikävää pompularajaa hiuksiin ja lisää ovelasti tuuheutta poninhäntään. Mulla ollut käytössä monen värisinä jo pitkään ja suosikiksi luen nämäkin.

IMG_6381
Melkein ainut, pelkästään tammikuussa käytössä ollut tavara, on tämä ipad mini jonka sain Lanelta lainakäyttöön hänen lähdettyä inttiin. Sopii täydellisesti mulle ja haluisinkin meidän perheelle joskus oman tämmöisen. Gossip girliä, wehearttia, candy crush sagaa ja monia muita ihania sovelluksia oon kyllä käyttänyt erittäin aktiivisesti tammikuun ajan. Sitten kun Lane tämän itselleen takaisin ottaaa, pitänee tyytyä iphonen pieneen näyttöön :-D hahaha, mutta ehdottomasti yhdeksi suosikki kapistukseksi tullut on tämä !!


Muita suosikkeja en tammikuulle keksinyt, vaikka varmasti niitä oli. Pyrin toteuttamaan nää välillä eritavalla ihan sinne joulukuuhun saakka. Katsellaan mitä tästä tulee! Kertokaa ihmeessa mielipiteitä, onko turhaa vai mielenkiintoista?

49 comments:

  1. Anonymous2/2/14 13:48

    noi on puhelinlanka ponnareita :)

    ReplyDelete
  2. Mistä oot ostanu ton kierrepompulan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sain sen kaverilta mutta noita myydään glitterissä eri värisinä :)

      Delete
  3. Anonymous2/2/14 14:02

    Jatka ihmeessä tää oli tosi kiva ja mielenkiintonen postaus! :) Itekki oon tykästyny käyttämään polvisukkia, kiva lisä asuun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kiitos paljo :)! niin on !

      Delete
  4. Anonymous2/2/14 14:06

    Saako tota hoitoainetta ihan ruokakaupoista?

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi taitaa olla va kampaamotuote :/

      Delete
  5. Anonymous2/2/14 14:11

    Ihana postaus, ootan innolla jo seuraavaa :)

    ReplyDelete
  6. tiedätkö yhtään mistä nuo kuulokkeet on? ja tosi kiva postaus :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiedän mö yhtään tai no veikkaisin ainakin että gigantista :D ainakin niide nettisivuilta löytyy noi! kiitos :)

      Delete
  7. Jes, ihanaa että päätit tehä tälläsen postauksen :) Noi kierreponnarit on munkin lemppareita kuukaudesta toiseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes kiva että tykkäätte :) no nii noi on kyl käteviä ja hyviä!!

      Delete
  8. mä ainakin tykkäsin, ja jep ipadilla on kiva olla siihen iphonen pieneen näyttöön verrattuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva:) ja jep oon iha samaa mieltä !

      Delete
  9. tää oli tosi hyvä postaus, en malta oottaa ku helmikuu loppuu ja näitä tulee lisää :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi ihana kuulla ! musta oli ainaki tosi kiva tehä tämmöne :)!

      Delete
  10. Anonymous2/2/14 16:42

    Millä ohjelmalla muokkasit tohon ekaan kuvaan ton tekstin

    ReplyDelete
  11. mukava postaus :) ja tosi kiva jos jaksat näitä postauksia tehä joka kuukauden lopussa :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ! enköhän mää :)

      Delete
  12. Anonymous2/2/14 18:15

    Paljonko toi hoitoaine maksaa?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en osaa sanoa yhtään /:

      Delete
  13. heei tosi kiva postaus jatta:):)

    ReplyDelete
  14. Anonymous2/2/14 19:43

    ootko käyny missään ryhmäliikuntatunneilla noilla niken lenkkareilla? :D hassu kysymys mutta mulla on siis samanlaiset lenkkarit ja alotan nyt salilla ja ryhmätunneilla käynnin ja oon miettiny että kehtaanko noilla popoilla mennä.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo viel käyny ku käytin vähä aikaa sit viel yhtiö toisia kenkiä :) mut miksei muka kehtaa ? jos pohjat on puhtaat ja käyttää vaa sisällä ni voi salilla käyttää mitä kenkiä ite haluaa :) mun mielestä ainaki

      Delete
  15. Anonymous2/2/14 20:16

    heei osaisiks kertoo enemmä tosta meikkivoiteesta? tai et millanen iho sulla on? mietin et sopiskoha mun kuivalle iholle yms.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en osaa sanoa et minkälaiselle iholle sopii mut sen voin sanoa et mun iholle kyllä! ja mulla ei oo kuiva iho mut ei myöskää rasvoittuva että siltä väliltä! kannattaa kysyä myyjältä apua se osaa kertoa :) mut jos on hyvää kosteusvoidetta pohjalla ni uskoisin että tuo menee kuivan ihon kanssa ihan hyvi! ja toi on tosi nestemäinen ja kostean olonen levitysvsijeessa että uskoisin että sopii kuivan ihon kaa :) suosittelen kuitenk kysymään ammattilaiselta !

      Delete
  16. Anonymous2/2/14 22:41

    mitä kokoo sun kristen farkut on :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi on 25/32 ja käytössä löytyny aika paljo ja liian pitkät mut muuten hyvät ja mul on yhet toiset jotka on 24/30 ja ne on paremman kokoset mun mielestä mulle!

      Delete
  17. Anonymous3/2/14 09:04

    Kiva postaus! Onko millaset käytössä nuo niken lenkkarit? Salilla varmasti ihan hyvät? Miten lenkkeillessä?
    :-)

    ReplyDelete
  18. Anonymous3/2/14 10:40

    Tää oli tosi kiva postaus ja noi kuvat on ihania! Tulevissa postauksissa voisit vaik lisää joku ruokajutun tai välipalan mitä oot kuukauden aikana suosinu nii se antaa sulle syyn testaa kaikkii protsupatukoita ja ihanii leipomuksii yms jos on sun tyylistä mutta itellä ainaki ruoka on tosi isossa osassa nii aattelin et jos on vaikeuksii keksii noita lemppareita nii heitä joku safka siihe mukaa :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous3/2/14 20:40

    ei kannata noilla free runeilla mihinkään tanssillisille tunneille mennä, tai mihinkään missä hypitään paljon, noiden vaimennus ja tuki on ihan olematon ja muutaman vuoden kun noilla hyppelet menemään niin on polvet, nilkat ja alaselkä entiset.. Mut salilla itekkin noita käytän, varsinkin mavessa ja kyykyissä tosi hyvät kun noi pohjat on niin tasaset. Mä en vaan tiedä et onko meidän salin lattia jotenkin likanen vai mitä mut aina reenin jälkeen saa olla nyppimässä kiviä noista koloista pois :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous4/2/14 17:09

      noi kengät on kaikin puolin huonot. huono tuki, huono vaimennus - niin kun mainitsit. ainoo hyvä juttu on ulkonäkö.

      Delete
    2. Anonymous5/2/14 10:01

      Ja sitten kun käytetään pelkästään supertuella olevia supervaimennuskenkiä, niin jalka tottuu siihen, eikä jalkojen pienet lihakset pääse normaalisti kehittymään. Eli tunneille vaan freet jalassa!

      Delete
  20. Anonymous3/2/14 22:39

    hei mistä toi meikkisuihke on ja paljon sillä oli hintaa? :) kelpais mulle hyvin kun tuntuu puuterit aina päivän mittaa koulussa lähtevön ja sitte kiillän siellä ku mikäkin rasvamöllykkä xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on laivalta mut sokokselta pitäis myös löytyä ja maksaa 30e-40e muistaaksnni..

      Delete
  21. Anonymous4/2/14 16:09

    Mistä oot ostanu noi niken lenkkarit? :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous4/2/14 20:22

    Minkä merkkiset noi kuulokkeet on vai onko niillä merkkiä?:) ja joo tee vaa lisää näitä!!:))

    ReplyDelete
  23. Anonymous5/2/14 18:21

    aloin täs miettii ku olit joskus siel ruotsis ja ostit sen obey topin nii mistä sieltä saa tommosia? :) ku oon ite menos ja kaipailisin semmosta

    ReplyDelete
    Replies
    1. se oli joku katukauppa :/ mut kyl se sieltä löytyy ku koluat joka paikan sielt kadulta missä ne kaikki liikkeet on xd

      Delete
  24. Anonymous5/2/14 21:16

    heii mistä nuo harmaat pitkät sukat on ja kuin paljo ne makso? itekki haluaisin sellaset! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous8/2/14 19:53

    Ootsä rekisteröitynyt tonne ribbetiin? Mietin vaan kun kävin kokeilemassa ja se lataa ison kuvakoon pieneksi, et tuleeks se normin kokoseksi kun sen tallentaa ja muutenkin suurin osa jutuista on premium! nii toimiiks ne kaikki jos rekisteröityy :)

    ReplyDelete