Thursday, 13 February 2014

Jäiks mua jännittää !

Jatta: Huomenna… se kauan odotettu päivä ja viikonloppu! Vanhojentanssit, en kestä! Mua jännittää iha hirmusesti pelottaa että jotain käy mekon kanssa tai sekoilen tansseissa apuaaaaa …
Hirveesti on vielä tekemistäkin, koko vklopun kestäville jatkoille pitäis pakata viel iso kasa tavaroita ja muutenkin kaikki vähä vaiheessa tälle illalle… Koitan kuitenkin painaa pääni aikaisin tyynyyn että jaksan huomenna pyörähdellä prinsessana. Lupaan kuvailla paljon, eli kuvamateriaalia tulevasta sitten sunnuntaina tai ensviikolla. Nyt vanhoja puhelinkuvia ja pakkailun kimppuun! ihanaaaaaa

Ribbet collage
Ahkera treenaaja lähdössä salille jumppaamaan mm. tällästen tavaroiden kera! // Väsynyt jatta yksin kotona...

Ribbet collage1
Koruja ja meikkejä vanhoja varten.. // Uusi ihana tumma tukka !


Ribbet collage3
Tänään tytyt innoissaan uskonnon tunnilla! Riikka ja Pipu :*  // Iskä osti zero pointin säärystimet mulle jeij, oisin tosin halunnut valkoisina mutta ei kokoja ollut! Ensviikkoa odotellessa että pääsee käyttöön.


Ribbet collage2
Viime lauantaina Lanen kanssa amarillossa herkutelemassa Lanen lomien ja meidän menneen 1,5v päivän kunniaksi! // Asua viikkojen takaa, nahkahousu mä


Ribbet collage4
"Atm" kuva, Jenna laittoi mulle tupsuripset ja ihanilta näyttää! Toivottavasti ei tipu yön aikana pois :--D // Instanaamaa happy mä!



7 comments:

  1. Anonymous13/2/14 21:06

    apua ajatella, kohtahan sä oot jo abi :o
    mut onnea kovasti nyt huomiselle + vklopulle, toivottavasti menee niinkun oot suunnitellukki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niinpä!!! kiiiitos:) toivotaan!

      Delete
  2. Anonymous13/2/14 21:44

    Noi säärystimet ei oo mitkään "säärystimet" :D vaan kompressio sukat tai tässä kohtaa säärystinmalliset, ne auttaa mm. Siihen ettei pohkeet jumiudu vaikka juostessa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiedän mutta kun on noita sukkina ja vaikka minä ni noi on tietysti se "säärystin" malli :)

      Delete
  3. Anonymous13/2/14 22:38

    fiksua pitää hikisiä salikenkiä longchampin laukussa...

    ReplyDelete
  4. Anonymous16/2/14 15:59

    Mitkä Niken kengät sulla on? (:

    ReplyDelete