Wednesday, 19 February 2014

Freeze

DSC_8354
Jenna: Viimeset kokeet tehty ja ihan hyvillä arvosanoillakin. Mulla alkaa nyt kuntoutuksen työssäoppiminen. Jännittää aika paljon. Uusi "työpaikka" ja paljon uusia asioita opittavana. Odotan työssäoppimista innolla ja mielenkiinolla. Kerkeen olla kaks päivää töissä ja sit alkaakin hiihtoloma. Hiihtoloman oon rakkaan kanssa kaksistaan. Saa vähän rauhottua ja ottaa rennosti. Muu porukka lähtee Tahkolle laskettelemaan. Mä en oikee laskettelusta välitä vaikka pidän siis monenlaisesta urheilusta. Onkos joillakin isoja suunnitelmia hiihtolomalle? :)

Muhun on iskeny joku ihme flunssa. Kurkku kipee ja sellanen sairas olo. Kuume ei oo noussu, vaikka se siltä on välillä näyttäny. Olin eilen poissa koulusta ja tänään kävin tekemässä englannin kokeen. Oon sit tääl kotosalla seuraillu kisoja ja hyvinhän sieltä niitä mitalleja tulee tänne Suomeenki.

Kuvat on Maanantailta. Nyt on jo kiirus mennä suihkuun. Hyvää hiihtolomaa niille keillä se on jo alkanu!
catshhhh DSC_8368

18 comments:

  1. Anonymous19/2/14 21:38

    Ihanan muhkee kaulahuivi! Haluisitko mitata mulle kuinka pitkä se on? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kyl mä voin ! yritän muista päivällä :)

      Delete
  2. Anonymous19/2/14 21:44

    oih ihana huivi!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinhän se on tollane kilometrihuivi XD

      Delete
  3. Voi ootpas ihan hirmu kaunis ja sun blogi on ihana!

    ReplyDelete
  4. ihanan lämpöisen näköinen huivi! :)

    ReplyDelete
  5. Meillä alkaa ens viikon perjantaina hihtoloma matikkamaratonin merkeissä (eli joku vähä alle 12 tuntia lasketaan matikkaa putkeen♥) ja sitte sen jälkeen itelläki suuntana Tahko :) tosin laskettelemaan musta ei oo mutta muitten seuraks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai onks se vapaaehtoinen vai jotenki koulun kautta ? :o Nonni mukavaa Tahko reissua :)

      Delete
  6. ihana kaulahuivi!! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous20/2/14 21:24

    meetkö työssäoppii kehitysvammapaikkaan vai kotihoitoon vai millaseen? olis kiva kuulla mietteitäs alasta koska samaa opiskellaan. Käytkö töissä koulun ohella missään? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä sain päättää nii halusin mennä kehitysvammaisten kaa työskentelemään :) Ja oon tykänny alasta ja mun mielestä oon valinnut itselleni oikean alan :) Ehkä musta ihan hyvä lähihoitaja tulee! Ja en oo käyny mut nyt oon kovasti yrittäny hakea töitä :)

      Delete
  8. Anonymous20/2/14 22:39

    niin ihana jenna! Tykkään ihan mielettömästi sun kirjotustyylistä ja kuvista mitä otat!

    ReplyDelete
  9. oi kiitos paljon! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous22/2/14 14:25

    Voisitteko joskus toteuttaa sellaisen postauksen, johon laittaisitte asukuvia talvelta/kesältä? :) Ois kyllä tosi kiva ja osaatte muutenkin pukeutuu nii hyvin! :) Tää on kyllä ehdottomasti mun suosikkiblogi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu voisinhan minä :) jos mul on tallella kaikki :D

      Delete