Sunday, 26 January 2014

Wearing my mom's jacket

Ribbet collageIMG_6228IMG_6214IMG_6217IMG_6236IMG_6218

Jatta: Kuvissa komeilee juurikasvu, i know. Joten jätetään kommentit siihen liittyen nyt pois :-D Muutosta tulossa parin viikon pääsät, pitää sinnitellä.

Mun viikonloppu meni taas Lanen kanssa, pientä helpotusta taas ikävään kun lomille tuli taas. Nyt sitten onkin vähän pidempi aika ennenkun nähään, mutta eiköhän se nopeasti mene. Pyörähettiin kaupungila asioilla perheen kanssa eilen ja mukaan tarttui uusia asioita, tarpeellisia semmosia. En nyt lähtenyt niitä kuvailemaan, en kokenut sitä tarpeelliseksi, mutta tuon napakorun lisäksi löytyi kengät vanhoihin ja muuta härpäkettä sinne ja myöskin vähän treenijuttuja. Enää pitää löytää korvikset ja oon valmis prinsessapäivään. Huomaatteko, puhun niistä kokoajan? Taidan vaan olla erittäin innoissani.

Mulla olis paljon uusia ideoita taas mielessä tän blogin suhteen ja kun noita ehotuksiakin aikasempiin postauksiin on tullut, voisin piakoin alkaa suunnittelmaan jotain vähän normaalista poikkeavaa postausta. Tekis hirveästi mieli kirjoittaa jotain mielipide tai vastaavaa asiapostausta, mutta kun hieman ujo olen en tiedä uskallanko suutani avata monien ihmisten arvioitavaksi. Saatan aloittaa ihan turvallisella my day postauksella, tai jollain muulla erittäin kulutetulla idealla :D Nyt siirryn Uskonnon kirjan pariin ja alan väsäämään aivan mahdotonta esseetä. Oh nou


16 comments:

  1. Anonymous26/1/14 20:51

    tehkää joskus jennan kaa myös 10 parasta kommenttia video! ;-) teijän yhessä tekemät videot on ollu aina kivoja

    ReplyDelete
  2. Anonymous26/1/14 20:57

    Hei tee postausta sun opinnoista? :) Miten on mennyt,mitä tavotteita ja haaveita, mitä aiot kirjottaa ja millon! Ois hauska lukea! Jennalta myös jos jaksatte molemmat tehä mut sulta nyt ensisijasesti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous27/1/14 12:18

      niimpää!!!

      Delete
    2. joo pitää pistää muistii tämmöne , vois olla iha kiva tossa keväämmällä kirjottaa :)

      Delete
  3. Anonymous26/1/14 21:29

    onks sul toi goshin kulmaväripaletti? onks ollu hyvä?:) ja mitä sävyy käytät?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo on ollu !! käytän tota vaaleinta eli geelin vasemmalla puolella olevaa :)

      Delete
  4. Anonymous27/1/14 13:31

    kananttaa muistaa, että vaikka sulla on ylitsepääsemätön ikävä lanee, niin se haluaa varmasti myös mennä esim baariin tai nähdä muuten sen kavereita myöskin. ihan vaan kokemuksesta sanon ettei liikaa kannata ns omia sitä koko viikonlopuks, mä itse kävin intin ja todellakin oli ikävä poikaystävää jne, muttta kyllä mä halusin nähdä myös tyttökavereita ja olla ihan vaan perheen kanssa jne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tottakai enhän mä sitä nyt omi :o oon sanonu sille että se saa ite päättää mite nähää millo ja monesti koska varaan vkloput sille ja meen sen päätösten mukaa. se saa olla kavereide ja perhee ka tietneki en mä sitä Kiellä mut tähä mennessä se on ollu sen päätös olla mun kanssa melkee koko vkloppu :o ymmärrän sun pointin ja oon samaa mieltä. lane päättää itse ihan kun on päättänytkin

      Delete
  5. Anonymous27/1/14 18:02

    minkälaine oma tanssi tulos?? ja voitko ehk laittaa tännekki esim sit videoo siit kun ne on iha parhaita !! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos sen saa videolle ni maybe..:D ja se nyt on vähä semmone mitä on, en osa selittää :d

      Delete
  6. onko toi fit me puuteri hyvää? :-) Loppu just vanha ja aattelin et vois kokeilla tota seuraavaks, mutta en tiiä raaskinko luopua mun vakkarista :D

    http://chaasingthesun.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mä en oo oikee ikinä huomannu mitää suuria eroja mun kokeilemissa puutereis :D mutta ainaki toi on mun mielestä ihan hyvää, ei mitää kauhee kallistakaa ja kestäny kyl IHMEE pitkää :o muuta en osaa sanoa

      Delete
  7. Anonymous27/1/14 19:54

    tehkää sellanen my boyfriend does my make up - video! se ois hauska :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jos lane suostuu :D

      Delete
  8. Anonymous29/1/14 23:57

    Ehdottomasti jotain vähän syvällisempää postausta!!:)

    ReplyDelete