Saturday, 4 January 2014

4.1

IMG_5993
hahaha onnistuin mä yhden onnistuneen kuvan uudelta vuodelta löytämään kymmeninen epäonnistuneiden joukosta..

Jatta: Heippa lauantai, heippa lukijat! Mulla on hirvee höpötysfiilis, mutten tiedä yhtään mistä höpöttää. Tää loma on vierähtäny ihan hirveän nopeasti ja ensviikolla olis aika palata taas koulunpenkille… Haluan uuden loman! Heti! Mutta hyvä loma oli kuitenkin, oikeesti.
Mä oon ihan koukussa gossip girliin… Oon kattonu kohta kahden päivän sisällä koko ykkös tuotantokauden ja itken verta kun ilmeisesti muita kausia ei netflixistä löydy? Pakko varmaan hommata jostain ja ostaa, on sen verran koukuttava sarja vaikka oon aikasemminkin kyseisiä jaksoja katsellut. Ilta varmaan tämän postauksen jälkeen jatkuukin siis seuraavaa jaksoa katsellen.

Nyt näihin kuviin kuitenkin, oon höpöttäny jo jotain ihan muuta. Kävästiin eilen Lanen kanssa kiertelemässä kaupoilla ja tein pienet ostoksetkin ale puolilta. Pienen kiertelyn jälkeen mahat aivan älyttömästi kurnien mentiin syömään Amarilloon, ja taas kuin taaskin otin tutun, turvallisen ja maailman herkullisimman big burger aterian… Mä en varmaan ikinä mitään muuta amarillossa ole syönyt! Oonkin vähän ujo tämmösiin uusiin ruokiin tutustuessa, joten en koskaan oikein uskalla ottaa mitään uutta. Tuskin olen ainoa? Mutta kun miettii, miksi ottaa jotain muuta jos jostain tykkää niin paljon että sitä söisi aina vaan! Ahh naminaminami. Nyt höpötykset loppukoon, mä vaihdan netflixin puolelle ja käväisen saunassa. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!

IMG_5996IMG_6005IMG_6009IMG_6012IMG_6003IMG_6023IMG_6010IMG_6032IMG_6020IMG_6022IMG_6065

37 comments:

  1. Anonymous4/1/14 21:04

    onhan siellä 3 vai 4 tuotantokautee asti gg :oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. no just jenna kerto :D:D:

      Delete
  2. netflixis on 4 tuottarii gossip girlii :)

    http://girlsjustwant-tohavefun.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo huomasin, olin vääh idiot :D

      Delete
  3. Anonymous4/1/14 21:11

    Kyllä gossip girlistä on neljä kautta netflixissä? ainakin meillä, itse oon ne sieltä katsonut.

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/1/14 21:16

    netflixistä löytyy gossip girlin neljä ekaa tuotantokautta. :D

    ReplyDelete
  5. mulla löytyy netflixistä ainki 4 tuottarii asti gossip girl :o oli muuten kiva postaus ! :)

    ReplyDelete
  6. ihania kuvia! oot t o d e l l a kaunis!♥

    ReplyDelete
  7. Anonymous4/1/14 21:23

    Kyllä netflixissä on muutkin tuotantokaudet! Oon itekki ihan koukussa gossip girliin ja oon lomalla kattonu niitä vaikka kuinka paljon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo tajusin jjust xd hehehe jee samis!

      Delete
  8. Anonymous4/1/14 21:24

    Mä ainaki katoin just eilen ggn tokaa kautta netflixistä! Ja musta siinä oli useempiaki kausia

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooo ni siel onki, en vaa löytäny aikasmemi :)

      Delete
  9. Anonymous4/1/14 21:27

    aww te ootte niiin söpöjä ja toi tokavika kuva! :oo ihana! <3

    ReplyDelete
  10. Anonymous4/1/14 21:42

    Mist toi neule on mikä näkyy tän postauksen monessa kuvassa ? :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous4/1/14 22:05

    onks sun hiukset minkäväriset? ne näyttää luonnossa ihan oranssseilta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on ruskeat, ei oranssit :)

      Delete
  12. Oih, gg on mun suurin rakkaus♥ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kyl niin koukuttava xp

      Delete
  13. Anonymous4/1/14 23:08

    haha mäki sain joululahjaks 5 tuottarin ja se onki jo katottu täs loman aikana :D niiin ihana sarja! ♥ eläispä itekki semmosta elämää...!

    ReplyDelete
  14. haha et oo ainut joka on kattonu gg:tä lomalla XD uudenvuodenpäivänä en liikkunu mihinkää ku katoin vaa sitä ykköskautta. hyvää loppulomaa jatta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jhahahh XD joo mäkää en oo kyl parii päivää liikkunu mihknkää ku aloin kattomaan sitä :D ja kiitos samoi Marika:)

      Delete
  15. Anonymous5/1/14 00:42

    kiva postaus! tuli itekki hirmu hyvälle mielelle:) ootte lanen kanssa niin söpö pari♡

    ReplyDelete
  16. Anonymous5/1/14 03:10

    Et varmaan huomannu mun kommenttii siinä mekkopostauksessa missä pohdit mekkoja mitä otat ja jätät ja siin oli yhet biancon korkkarit semmoset mustat mis on puinen tolppakorko, niin Millon oot tilannu tai ostanu noi ? ku en löytäny niitä enää netistä

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo oho sori! ne on ostettu joskus viime keväänä, eli melkee vuosi sitte :o

      Delete
  17. Anonymous5/1/14 16:18

    millä muokkaat kuvat? ja miten oot esimerkiksi tehny ne muokkaukset siinä ''hullut jalat'' postaukses :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. photoscapella se on muokattu ! mut mul ei oo enää sitä :/

      Delete
    2. photoscapella se on muokattu sellasella illuusio jutulla mut mul ei oo enää sitä no nykyää ribbetillä

      Delete
  18. Anonymous6/1/14 15:56

    millon lane lähtee inttiin :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänäänhän ne kaikki lähti

      Delete