Friday, 27 December 2013

@Ruka



Jatta: Väsyttävä mutta kiva päivä alkaa olla takana päin. Käytiin Rukalla laskemassa rinteitä monisen tuntia ja nyt painaa kyllä hirvee väsymys… Aateltiin kuitenkin kattoa vielä joku leffa ja herkutella ennen kun painellaan pehkuihin. Mulla ei nyt muuta asiaa oo tässä, kuvat kertokoon vähän meidän päivästä. Oli muute hyvä keli, ja videoitakin saatiin kuvailtua! Niistä sitten myöhemmin lisää ;D


ps. onko muilla flickr muuttunut ihan kokonaan? Kuvia ei pysty jakamaan ellei ne ole julkisia? En ymmärrä yhtään kun koko jakamisnäkymä on ihan muuttunut. Auttakaa joku viisaampi mua...

17 comments:

  1. Oon tehny mun blogiin apupostauksen mikä pitäis auttaa tohon ongelmaan :-)

    http://emmppu.blogspot.fi/2013/12/viikon-vinkki-flickr-mika-mattaa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei kiitos pitää köydä kattomassa :)!

      Delete
  2. Mullaki on hirvee ongelma ton Flickrin kans :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. argghhhh no sanos muuta.. tosi ärsyttävää

      Delete
  3. Ihania kuvia:)!

    Mistä oot ostanu sun takin, se on tosi kiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) mä en muista se on tilattu netistä joku bluetomato

      Delete
  4. missä asutte? Tai siis olitteko rukalla vaan tän päivän vai ootteko jollain mökillä tai jossain nytten? :D ja tosi ihania kuvia, hirvee hinku laskemaan itellä :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis, asun keski-Suomessa mut ollaan tääl lapiss sukulaisten luona ja tnä oltii käymässä rukalla :)

      Delete
    2. pieni sivistys tietopankkiisi = ruka ja kuusamo eivät ole lappia vaan pohjois-pohjanmaata :) 30km ylöspäin alkaa vasta lappi esim. posio on lappia

      Delete
  5. Olin Rukalla kans tänään ja näin sut siellä:D

    ReplyDelete
  6. haaa bongasin sut ku olit menosa hissiin vuosselissa mutten kerenny moikata ku katosit :-D jokatapaukses oot hurjann kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaaha aijaa no voi kiitos :)!

      Delete
  7. kyllä mä ainakin pystyn ! (--: pitää vaan laitaa sieltä sellanen html-koodi takasin. Ku nykyäänhä ne tulee sillee kemmasesti, et vaikka laitat tietyn kuvan esille nii ihmiset pystyy ite vaihtaa niitä kuvia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä sen tiedän.. mut se koko höskä on muuttunu

      Delete
  8. aina yhtä ihana ruka, ja sinä <3

    ReplyDelete
  9. mistä oot ostanu sun lauda?:)

    ReplyDelete