Thursday, 5 December 2013

Kuvapläsäys

Jatta: Voi ku oon ollu nyt vähän laiska tän kirjottelun suhtee.. Mulla olis tuol kyl yks postaus tallennettuna, mutta sitäkään en päätynyt kyseisenä päivänä julkaisemaan, en tiedä miksi. Nyt oonkin siis iha sekasi mistä mä teille oon viimeks puhunu, kun en sitä postausta tänne laittanut :-D

No mitä viimeaikoina on tullu tehtyä.. Tiivistetysti; värjäsin hiukset, olin viikonloppuna kavereiden kanssa ja Tiinalla yötä, oon käyny jumppailemassa elixialla, kierrelly kauppoja, syöny ulkona, siivonnu, ja nyt tänään olin kuvailemassa koulun yo-juhlassa.

Tän postauksen kuvituksena toimiikin siis pääosin nämä yo-juhlassa otetut kuvat! Monta jätin julkaisematta, mutta Lanen luvalla kuitenkin heitin tänne aika monta kuvaa hänestä! Rakas siis sai lakin päähän wuhuu onnea ja onnea muillekkin ylioppilaille!! Huomenna kamera lähtee kyllä myös mukaan itse juhliinjuhliin ja toivottavasti tulee myös tänne kuvaa siitä uudesta mekosta minkä tilasin nellyltä. Postauksen lopusta löytyy muutamat puhelinkuvat ja selostukset niistä.. Oon vähä sekasin tän kanssa että mitä pitäis höpötellä mutta menkööt. Ihanan pitkä viikonloppu starttas nyt :)


IMG_5112IMG_5126IMG_5131IMG_5158IMG_5179IMG_5164IMG_5212IMG_5183IMG_5221IMG_5247

Melkee itkettää ajatella että itellä vielä "ikuisuus" päästä tuohon samaan lukion päätepisteeseen.. plaah


Ribbet collage
1  pidettiin lanen kanssa herkkuilta ja katsottiin toy story!! Ihana leffa äääää 2  Mä ja Laura lähössä liikkatunnilla sauvakävelylle! 3  Rakeinen naamakuva parisen päivää sitten  4  Jc:ssä shoppailua, veljele vaatteita! hänestäkin tullut komia ja melkee jo mua pidempi äijänkäppänä!!!

Ribbet collage1

1  perinteinen kaakao ja croisantti… 2  Värit joilla hiukseni kotona äitin kanssa värjäiltiin. 3  Kuvaa ennen värjäämistä.  Oli hiukset jo sen verran tylsän väriset että halusin jo vaihtelua… Juurikasvuaki mulla oli jo ihan älyttömästi mutta eihän sitä kyllä huomannu yhtää! siinä mielessä oli muuten kyllä hyvä väri mutta liian tylsä mulle. 4  JA lopputulos oli tämänlainen!! Kullanruskea joka taittuu vähän punertavaan suklaanruskeaan. Olen siis tyytyväinen lopputulokseen :-) Mitäs te sanotte? 

Ribbet collage2
1  Yksinäinen herkkuilta. Voi ku oon lihava. 2  - 3  Mun vaatetus kaupungilla… haha ei paljoa huvittanu panostaa. Värimaailma oli aika mielenkiintoinen. Pinkkiä, harmaata, punaista, valkoista ja selässä oli vielä sininen reppu. hups  4 Ekat suklaat joululle!!

Ribbet collage3
1  Meikitön pörrötukka mä. 2  Tänään keskustassa huomasin erikoisen lelun. Erittäin ärsyttävästi röhkivä porsas joka käveli? Nojoo iha kiva, voisin toivoa joululahjaks  3  Imuri kiusas mua ja siivoamisesta ei meinannu tulla yhtään mitään.. 4  Treenailua elixialla. Kaksi pt:tapaamista takana ja minitreeniohjelmat nyt taskussa. On kyllä niin erillaista tuo salitreeni verrattuna cheerleadingiin. Tottakai, mutta tarkoitan siis sitä että nyt mä vasta huomaan sen mitkä mun lihakset tarvii todella lisää treeniä!! Lauantaina ois suunta taas jumppatunnille :)

Ribbet collage4
Loppuun vielä tämänpäivän asukuvaa. Päällä oli palladiumit spiritstoresta, nahkafarkut ginatricosta, neule ginatricosta, huivi lindexiltä, takki sheinsideltä ja laukku ebaysta!

27 comments:

  1. Anonymous5/12/13 18:21

    käviks lane 3,5 vuodessa lukion? =)

    ReplyDelete
  2. Hei mitä sä oot aatellu opiskelevas lukion jälkeen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis mä en iha oikeesti tiedä !!:D ei mitää haisua ..

      Delete
  3. ihanan väriset noi hiukset! ja tällänen oli kiva postaus :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5/12/13 18:48

    oivoi ihan tyhmä juttu mutta mun mielestä oli kauhean somaa että sä kutsuit veljeäsi äijänkäppänäksi :'D pelastit mun päivän

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/12/13 19:48

    Noi hiukset on ihanan väriset ainaki kuvissa, sopii sulle älyttömän hyvin :) Monta kertaa viikossa käyt salilla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia :) en oo alottanu viel sellasta säännöllistä rytmiä mut sit ku saan sen päälle täs kuluvien viikkojen aikana ni pyrin käymää vähintää 3 kertaa salilla ja päälle muuta urheilua

      Delete
  6. Anonymous5/12/13 19:51

    Noi hiukset on ihanan väriset ainaki kuvissa, sopii sulle älyttömän hyvin :) Monta kertaa viikossa käyt salilla?

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/12/13 20:47

    Etkö mene smeihi? :o miks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en harrasta enää cheerleadingiä

      Delete
    2. Anonymous5/12/13 23:44

      Mutta yleensä kausi loppuu smien jälkeen? Vai ootko semmone nolis joka lopettaa koska ei oo kisajoukkueessa. Mun mielestä on normaalia että vaikka on spotti ni harrastaa kauden loppuun, noloa lopettaa kesken kauden

      Delete
    3. sä et selkeesti tiedä mikä mun tilanne oli lopettamisen suhtee ja milä mut siihe ajo. ei, en ole nolis, sä olet. koska toi on naurettavaa tulla haukkumaan mua ja kertoo kuinka oon tehny vääri plaaplaa ku et tiedä asiasta selkeästikkää yhtikäs mitään

      Delete
    4. Anonymous6/12/13 13:07

      Toinen ano tässä moi!
      Samanlaisen kuvan itsekkin sinusta sain. Et ole blogissasi kertonut syytä ( ei sillä, että olisi pakko, jos kerran on henk.kohtanen ), tästä syystä moni saa väärän kuvan sinusta.

      Delete
    5. Anonymous6/12/13 20:02

      eikö jatta oo sanonu täällä aika monesti että kun ei päässy ns virallisesti siihen kisajoukkueeseen vaan oli varalla nii ei enään kiinnostanu yms? Eikai siihen nyt mitään maaailman kaatavaa syytä tarvi et lopettaa harrastuksen. Ja mielummin lopettaa heti kun et kituuttaa viel johonkin asti vaikka ei oikeesti kiinnosta yhtään.

      Delete
    6. Anonymous6/12/13 20:10

      Kolmas ano tässä moi.
      Ihan sama miks jatta lopetti on kertonut mm. Motivaation loppu. Joka on ymmärrettävää. Ihan turha maksaa sm maksuja jos ei kiinnosta.

      Delete
  8. Toi tummempi väri sopii sulle tosi hyvin!

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/12/13 10:14

    Mihi tähtäät tos kuntosalil käymises?':)

    ReplyDelete
  10. Anonymous6/12/13 13:26

    Ihan loistavasti onnistuneita kuvia! ja kuule eihän sul oo enään ku kakkosen kevät ja siel on kaikki wanhat yms. Abivuonna on kolme hassuu kurssia ja kaikki penkkarijutut yms, sillon oikeesti aika menee niin nopeesti etttä sitä ei es tajuu ja yhtäkkiä on jo siel rekan lavalla heittämässä karkkii. Käyt vaan nyt tän vuoden niin hyvin, että sä pääset muiden mukana keväällä ylioppilaaks eikä tarvi venyttää syksylle :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous8/12/13 02:46

      on abi vuonna nyt pari kurssia enemmä ku vaan kolme, normihan on n. 18

      Delete
    2. Anonymous8/12/13 21:22

      hups tarkotin jaksoa :D

      Delete
  11. Anonymous6/12/13 13:28

    muista sit vaan tehä tarpeeks isoilla painoilla lyhyttä sarjaa, ite meinaan kävin melkeen vuoden ns turhaan salilla kun en tajunnu että sitä painoo pitää oikeesti olla niin paljon et meinaa kuolla vikassa toistossa :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous7/12/13 14:15

    millon oot ostanu noi kengät ja huivin ja paljon makso!!! :D
    ja kuule oot valkolakki päässä ennenku huomaatkaan;) lukion menee ihan törkeen äkkiä loppujen lopuks :)

    ReplyDelete
  13. kattelinkin jo instagramin puolella että ootko värjänny hiukses, mutta sopii kyllä hyvin sulle! :-)

    ReplyDelete