Sunday, 15 December 2013

#Helsinki

Jatta: Perjantai ja lauantai tuli vietettyä Helsingissä ja pikkureissulla oltiin siis Lanen kanssa kaksisteen. Yövyttiin oikein mukavassa Aleksanteri- hotellissa joka sijaitsi ihan keskustan läheisyydessä. Perjantai otettiin rennosti ja käytiin käppäilemässä keskusta-alueella ja syömässä ehkä parasta pizzaa ikinä! Helsinki on kyllä muuten tosi kaunis kaupunki näin talvella joulun aikaan. Jokapuolella ihania jouluvaloja ja sellanen joulunen fiilis muutenkin.
Lauantaina nukuttiin pitkään ja hotellin herkkuaamupalan ja laittautumisten jälkeen suunnattiin kaupoille! Monen tunnin kaupoissa pyöriskelyn jälkeen alettiin kuitenkin sitten olla niin väsyneitä (Lane varsinkin hhaah ei ihme ku joutu mun perässä kaikkialle tulemaan :-( ) joten suunnattiin takasin autolle ja startattiin matka takas kotia päin. Mukaan mulla tarttu vain pari kivaa juttuja ja mm. itselleni joululahja jonka paketoin jo hehee. Vielä olis kuitenkin parit joululahjat hankkimatta, mutta onhan tässä vielä jokunen tovi aikaa.

Nyt kuitenkin nokka kiinni psykologian kirjaan, jeij ja valmistautumaan koeviikkoa varten. Mulla onneksi kokeita ei niin paljoa ole, mutta ikäväkyllä sain ku sainkin ihanan lauantaikoepäivän.. Mulla siis loma alkaa vasta lauantaina plaaa :(

IMG_0153IMG_5474IMG_5473IMG_0159Ribbet collagemIMG_5463IMG_0168IMG_0186IMG_5480IMG_0155IMG_5462IMG_5465IMG_0193IMG_5472IMG_0198

20 comments:

  1. Miksimiksimiksi noi kengät on sun päällä noin ihanat mut ku mä koitin niitä ni näytin lähinnä astronautilta....:-(

    http://essi-bltn.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. astronautilta XD höpöhöpö en usko :)

      Delete
  2. mitä tekisit jos lane pettäis sua? tai ylipäänsä, olisitko valmis antamaan pettämistä anteeksi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä tekisin? mikä tää kysymys on? siis tottakai se ois iso juttu mä oisin heti iha paskana ja vihanen ja kaikkea mahdollista kokisin kaikki tuntemukset varmaa samaa aikaa, oikeastaa en varmaa selviäls siitä koska oon niin herkkä. ja en usko että voisin antaa anteeksi pettämistä. kerran pettänyt voi pettää uudelleen. toki riippuu vähän millä tavalla on pettänyt..

      Delete
  3. Huhhuh, on kyllä julmaa laittaa koe lauantaille ja vielä just ennen lomaa! D:

    ReplyDelete
  4. olin syksyl tuol aleksanteri hotellis ja siel oli ihana aamupala haha XD kiva postaus!

    ReplyDelete
  5. Hei kerro sun fiilikset dr. Denimeistä jos sul on semmoset? :) et onko kestäny, hajonnu, väri lähteny, löystyny jne. ja mistä yleensä ostat farkut? Sun jalat näyttää hyviltä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voi kiitoksia :)! mul on ollu yhteensä about 6 eri dr denimit ! mustat on ainoat joissa väri haalistuu selkeästi ja mulla on melkei kaikissa pieni reikä jossai haaravälissä tai jotai XD mut ne saa ommeltua. ylivoimasesti kuitenki rennoimmat housut kollareiden jälkee!

      Delete
  6. mistä noi kengät on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. spiritstoresta ! jos valkosia meinaat

      Delete
  7. sun hiukset on aivan täydellisen väriset, miillä värillä värjäät noita?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiiiitos! se oli joku garnierin oisko ollu 533 savy

      Delete
  8. http://www.yourmove.fi/service.cntum?pageId=148141&scontent=Haastattelut

    ihana <3 pikku jatta ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh god !:DDDDD miks sää tän mulle olin jo unohtanut koko jutun.. oon niin nolo xd

      Delete
    2. Koska oot saanu sm ja em hopeen ja missä kisois ja minkä jengin kaa :o!

      Delete
    3. 2009 tai 2010 en muista koskaa kumpi .. ni niissä sm ja em kisoissa! Sekajunnujoukkue jupiterissa olin:) ikävä sitä ...

      Delete
  9. http://www.flickr.com/photos/61258196@N04/6759622113/

    mistä tää paita onn??:) aivan ihana haluun myös!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oivoi siitä on kauan ku ostin mutta jos oikein muistan ni spiritstoresta !!:)

      Delete