Monday, 9 December 2013

Cheerleading sm2014

Jenna: Viimeiset kisat käyty. Vai oliko sittenkään viimeiset? ;) Mutta tosiaan tulin päivittelemään tänne kisoista. Kisat oli Lauantaina ja me mentiin jo perjantaina päivällä bussilla Helsinkiin. Unohdin siis mun kameran akun kotia... Kuvailin sit puhelimella.cats1 Äiti ja Iskä oli tulossa kattomaan kisoja. Käytii reksiteröitymässä jo perjantai illalla.cats2Minä ja Noora hotellissa.cats3 Kisapäivän ruokaa joka ei oikee maistunut :// Ja mulle tehään kiharoitaaa.cats4 Katsomossa istuskelua kisaohjelman jälkeen mikä meni ainakin mun osalta tosi hyvin!cats5 Tuloksien jännittelyä ja ihania kirkkaita valoja.cats6 Palkintojenjaon jälkeen menin sit äiskän ja iskän kyydillä takaisin kotia :)

16 comments:

  1. Anonymous9/12/13 20:31

    Kuinka sijoituitte? (-:

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/12/13 20:35

    Ootko sä siinä joukkuees johon jatta ri päässyt niin hän lopetti cheerin? Oot varmaan tosi hyv cheerleader

    ReplyDelete
    Replies
    1. oltii samassa joukkueessa kyllä ja kyllä mä samaa joukkueesee pääsin XD ? lopetin iha täysin eri syistä .

      Delete
  3. Anonymous9/12/13 20:41

    Missä hotellissa yövyitte (: ?

    ReplyDelete
  4. mäkin olin tuolla kisaamas, miss joukkoees oot :-)? ja teetkö muuten päällistä, pohjaa, vai moustia :-)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olin jsa one joukkuees ja tein takaria täl kaudel :)

      Delete
  5. Mikä joukkue, mikä sarja ja monensii ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. JSA one, aikuisten seka, kuudensiin :)

      Delete
  6. monensia olitte?:)

    ReplyDelete
  7. Miten teil sit meni???? :D monensii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul itelläni meni puhtaasti! Ja oltii kuudensiin :)

      Delete
  8. ne oli 6/7 mun mielestä :)

    ReplyDelete