Sunday, 10 November 2013

Sunnuntait höpötellen

Jatta: Nyt on palattu jo kisoista, sillä en jäänyt junnupäivälle (eli tnä sunnuntain) katsomaan kisoja. Mä en ottanut kameraa mukaan, sillä halusin vaan yhden kannettavan repun ja sinne ei mahtunut mun suuren eväsmäärän jälkeen enää yhtään mitään… Joten koitin mahdollisuuksien mukaan ottaa paljon puhelimella kuvia :) Tässä joukossa on muitakin täällä blogissa julkaisemattomia puhelinräpsyjä. Kuvat ja pienet selostukset saa nyt puhua, sillä mä en keksi mitään suurempaa höpötettävää.

Käykää tänään jossain vaihees tsekkailemassa blogikirppistä, laitan sinne muutaman uuden jutun!

1

Vanhaa kuvaa , menossa tuutimaan. Ihmeen siisti huone, harvoin mun kuvissa taustalla näkyvä huone on siisti…     Lanella oli nimipäivät (Arttu) muutamisen päivää sitten ja vein sen kahveelle.     Eilen herätys soi 4.30 ja bussi lähti kohti Tamperetta 6.00. Pienten unien jälkeen saavuttiinkin aika nopeasti oritupaan jossa syöpäistiin aamupalaa. iloinen Jenna!     Viikko takaperin otettu kuva ennen jsa syysnäytöstä.

2

Tykkään välillä shoppailla yksin, ei oo kiire kaupasta kauppaan ja saa mennä oman maun mukaan missä huvittaa. Tosin en mä mitään isoa ostanut ja tuokin viikkosen vanha kuva.     Eilen kisoista otettu kuva, mä ja mun lempparitytsy! Ja mä tyhmissä vaatteissa :(      Kisameikki, glitteriä ja tummaa luomiväriä. En oo hyvä meikkaa ja lopputulos oli vähän sotkunen mut ei se mitään! Laitettiin tommosia tähtösiäkin.      Mä makutuomarina ku Lane katteli takkeja. Pojilla on niin paljon kivempia vaatteita mun mielestä! Oikeesti :D Miksen oo poika...

3

Joku kerkes jo ask.fm:ssä järkytellä näitä mun mäkkäri ja herkkukuvia, tässäpä lisää. Käytiin Lanen kanssa joku päivä hakemassa ruoka meille mäkkäristä. Maistui paremmalta lautaselta syötynä haarukan ja veitsen kera! hahahh      Joku naamakuva turha tähän mutta tulipa kuitenkin. Meidän vessassa on tosi outo valo, just tollanne oranssihtavan väriseks tekevä. Siksi siis meikkaan aina keittiössä :-D     Täällä taas tämä sheinsiden villatakki, tykkäääään!!     Ihanat tytöt! Valmentaja ja sormivammainen noora xd <3

4

Kisat nyt yleisesti…
Mulla oli kokoajan höntsäiltävää, en tykänny yhtään. Mut muuten oli kiva päivä. Kenraali meni huonosti ja itsekisaohjelma sitten tietenkin paremmin. Pari pudostusta siellä tuli, mutta ei mitään sen suurempaa. Aika monella joukkueella oli epäsiistit ohjelmat ja tuli jopa vaarallisia alastuloja. Oli siis muutamat yllättävät sijoitukset joillakin joukkueilla!! Jsa one sijoittui kuudenneksi ja jatkaa siis treenaamista kohti Sm-kilpailuja jotka järjestetään taas joulukuussa Helsingissä.

5

Instakuvia     Pakollinen coffarikuva taas. Siellä tulee usein käytyä kahvilla tai jotain pientä purtavaa syömässä. Tälläkertaa mentiin näillä eväillä!     Sporttisena ja selkeästi tosi iloisena haha hups, mä lähdössä treeneihin! Kuvasta tulikin mieleen, että tarvisin uusia reenivaatteita blyäägg

6

Kisoissa oli aika paljon odottelua ja jonottelua niinkuin aina. Kuvissa muuten näkyy onen uudet kisapuvut, jotka jokainen meistä saa omakseen. Mitäs ootte mieltä? Tälläkertaaa ei näy napa!     Söpöstys oli nälkäinen oli pakko napata "salakuva".    Herkkukuvat jatkuu… Perjantain tosi lyhyen ja pimeän koulupäivän jälkeen mentiin tyttöjen kanssa keskustaan ja poikettiin kakuilla. Mun kakkupalanen oli oikein naminami, maistui ihan triojäätelölle.     <3


7

Palkintojenjaon jälkeen häippäsin siis kohti Jyväskylää, saimme valita jäämmekö seuraamaan junnukisoja vai emme. Lanen kyydillä mentiin meille yöksi ja tnän juhlin isiä, koska isänpäivä, isi <3 Hyvää isänpäivää siis kaikki iskät ja ukit ja muut isukkeliukkelit. Moro

29 comments:

  1. millä oot muokannu sen ask:ssa olevan: "Meinasin viimestä kuvaa eli esim 1045/1045 xD eli tuoreinta hhaha mut ihasama!" vastaus kuvan?

    ReplyDelete
  2. Mä aina ihailen cheerleadereiden kisameikkejä, ne on vaan niin hienoja! Ihania noi tähdet tuolla ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe onhan noi iha kivoja <3

      Delete
  3. ihana postaus, tykkäsin hirmusesti :) tuli hirmu nälkä noita kaikkia ruokakuvia kattellessa, nam nam. ja oon ihan samaa mieltä, että pojilla on kivempia vaatteita :D

    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksii :)! hahahahah jep XD

      Delete
  4. OON NIIN IN LOVE NOIHIN PUKUIHIN!! miks saatte ne viel omaks?? kui siidee!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jokainen makso ne ite ni siks !!!!

      Delete
  5. Mun mielestä noi puvut on vähän hassut! Ihan kivat muuten, mutta toi harmaa matsku saa ton puvun vähän tyhmältä suoraan sanottuna. Paljon maksoitte noista puvuista, kun saatte kerta ittellenne? :)

    Aiotko lopettaa cheerleadingin? Sun puheista saa kuvan että oot ihan ottanut nokkiisi, ettet päässyt kisaamaan. Hei älä oo niin myrtsi, aina niitä kisajoukkueen ulkopuolisia on! Ja sehän sitten tarkottaa, että teidän joukkue on kovempitasoinen, tai että sulla on jotain parannettavaa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ei noi munkaa mielest täydelliset oo mut tykkään tosi paljon !!:) ja kyl mä aijon, ja joo ei oo kuule kivaa olla varalla et oo varmaa ite kokenj mitä paskaa se on. et pääse reeneis tekee melkee mitää, et pääse tekee ohjelmaa ja vetää cheer hymyy päälle esiintyy koko sydämestäs olee ylääl kaikkie kateltavna. sä oot alaalla ja sä vaa spottaat ja otat kii jos tarve -. ei se oo oikeesti kivaa tottakai varaihmiset on kans tärkei mut en mö esim reeneis saa mitää irti mistää ei se ol ees rankkaa tai tunnu reenit ku ei siel tuu tehtyy ku muutama stuntti jossai völissä :o mut oma virheeni se on toetenki, en ollut tarpeeksi hyvä kisajoukkueeseen ja en voi sille mtn :)

      Delete
    2. älä luovuta! ihan varmasti pääset kisajoukkueeseen kun vähän tsemppaat :)

      Delete
    3. Oot huippu hyvä ja olin kisoissa ihan sillee waat miks toi bloggaaja jatta ei oo kisajoukkuee!
      Mut joo tiiän miltä susta tuntuu koska oon itekki ollu varana ja se oli ihan sairaan ärsyttävää koska et voinu tehä reeneis melki mitään paitsi sit jotain hyppyjä ja tanssia ja lihaskuntoo ja ei tuntunu tärkeeltä käydä reeneissä, mut onneks olin käyny reeneissä koska meille tuli loukkaantuminen ja sit pääsin tilalle kisapäivänä. Olinhan mä vähän sekasin kaikista paikoista mut pääasia on se, että muista että sun joukkue tarvii sua ja jos jollekin käy jotain niin se voit olla sä joka pelastaa koko joukkueen! Tsemppiä sm-kisoihin!

      Delete
  6. miks saatte noi puvut omaks :o paljon jouduitte maksaa niistä??

    ReplyDelete
    Replies
    1. koska jokainen makso ne ite ja jotai :o !!!! en nuista yhtää .....

      Delete
  7. millä ohjelmalla muokkaat noi kuvat, siis niihin noi tekstit ym?:)

    ReplyDelete
  8. Huomasin, että olit saanu käyttöös sen clarinsin meikinkiinnityssuihkeen jokunen kuukausi takaperin. Miten se toimii ja ootko tykänny? Ite suunnitellu myös sen ostamista, mutta olis mukava tietää vähän mielipidettä ennen kun alan sijottaa siihen rahojani ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. suihkautam sitä naama aina meikin laiton jälkee pari suihkausta :) se ns "kiinnittää meikin" ettei päivän mittaa tarvi korjailla nii usei! ja ooon tykänny oon huomannu et se oikeesti toimii ja ei tarvi lisää esim puuteria nii usei :)!

      Delete
  9. ootteko nyt siis eri joukkoeissa? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei? samassa joukkuees ollaa

      Delete
  10. jatta mistä noi tos viidennes kuvas (yksin shoppailemas) nii noi sun beiget housut on ostettu? paljon hintaa? onko vielä myynnissä? :) aivan ihanat nimittäin, ja en yksinkertaisesti millään löydä kivoja beigejä farkkuja itselleni :( !

    ReplyDelete
  11. sori ku korjaan mutta *orituvalle :)

    ReplyDelete
  12. mitkä puvut ens vuonna onelle sitte tulee uusille? tilataaks niille uudet samanlaiset?

    ReplyDelete
  13. nyt ku lopetat cheerin ni voisitko tehä semmosen tavallaan sun "cheer ura lusta loppuun" postauksen :) ois tosi kiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. just lope tin tunti sitten mulla ei oo fiilistä kyl nyt iha viel tehä sellasta, ehkä joskus !!

      Delete
  14. mistä noi nudet farkut tossa yhessä kuvassa on ? vai onko noi farkut :) oon ettiny ikuisuuden nudeja hyvin istuvia farkkuja, esim dr,denim mut ei oo :(

    ReplyDelete
  15. mistä noi sun 'reenaamaan'-kuvan housut on? :)

    ReplyDelete