Monday, 11 November 2013

Light blue

Jenna: Uus paita sheinsideltä! Tosi kivan värinen ja hyvä päällä. Mulla ei oo ollukkaa tollasta napillista paitaa vielä nii nyt sit kaapista löytyy sellanenki. Mitäs te tykkäätte? Sopii mun mielestä hyvin noihin mun vaaleisimpiin hiuksiin. Paita löytyy TÄÄLTÄ!DSC_7634catsghjkhDSC_7637Isänpäivää vieteltiin sunnutaina. Olin aamusta kotona  ja annettiin lahja iskälle ja sit oli kakkukahvit. Mun iskä on kyllä kaikista parhain <3 Menin sit päivemmällä poikaystävän luo. Syötiin aivan älyttömän hyvää ruokaa! Se oli jotain kuskusta ja kalkkunaa. En oo koskaa aikasemmin syöny mut tykkäsin tosi paljo. Aamulla piti taas heräillä aikasin kullan vierstä ja suunnata nokka kohti koulua. Pitkästä aikaan koulussa taas. Outoa ja omituista oli ja kyllähän siitä istumisesta peppu puutuu. Onneks oli sillee lyhyempi päivä mut huomenna argh niin pitkä päivä! Eipäs mulla tainu muuta olla. Tällästä pientä päivittelyä :) Heissan!DSC_7618DSC_7610DSC_7607

5 comments:

  1. Tosi kiva toi paita! :) sopii sulle!

    ReplyDelete
  2. mikä puhelin sulla on ja mistä noi kuoret oot ostanut? jos netistä niin voitko linkittää:)

    ReplyDelete
  3. ihana paita ja ihana jenna! oot laihtunu kauheesti? ;o

    ReplyDelete
  4. sun kasvot näyttää tosi kapeilta näissä kuvissa :o :)

    ReplyDelete
  5. Tosi ihana paita on! :3 Sopii hyvin :)) Pakko kysyyy ..oks toi iphone 4 vai 4s ? mikä tossa alimmaisessa kuvassa on :) ?

    ReplyDelete