Wednesday, 20 November 2013

Lights of the city

Jenna: Heipsan hei! Kuvat on jonkin aikaa sitten otettuja. Jyväskylä oli niin kaunis pimeällä. Niin outoa et ku menee kouluun nii on piemeetä ja ku tulee pois nii pimeetä. Yritän viikoloppuna saaha katottua ton vaatekaapin että pääsen laittaa tonne kirpparille vaatteita! Mul on niii paljon kaikkee vanhaa ja vielä vanhempaa! Onks kukaa käyny siin jossai UFFissa? Ku mä oon miettiny et löytyiskö sielt hyviä vaatteita? Sehä on ainaki mun tietääkseni kirpparin tapainen. Mitä muita hyviä kirppareita jkl alueella on? Mutta nyt pitää jo kiirehtiä koiran lenkiykseen ja sen jälkeen harkkoihin! Huomenna voi tulla multa päivittelyä taas :) DSC_7392 DSC_7674DSC_7396DSC_7394

19 comments:

  1. http://www.uff.fi/

    ReplyDelete
  2. näin sut aivan satavarmana tänään jyväskylän ao:ssa, mun piti tulla jutustelemaan mutta jäädyin ihan täysin :D kovin julkkisbongari olo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. siellähän mä olin :) tosin aika kauniina ja laittautuneena XDD

      Delete
  3. Olet todella kaunis. Miten menee koulussa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :) ja iha hyvin! tykkään opiskella tuolla :)

      Delete
    2. Kiva kuulla! :)

      Delete
  4. siel uffin kirppiksel on lähinnä vaan semmosii XXXXL kokosii 10 vuotta vanhoja kulahtaneita vaatteita tai sit jos löytyy kokoo niin ne on just semmosia citymarketista ostettuja rättejä, eli ite en oo sielt ainakaa vaatteita löytäny :D

    ReplyDelete
  5. tee postaus siitä miten tapasit poikaystäväs? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se ei oo ehkä niin kaunis tarina :D

      Delete
  6. ihanaa ku säki oot selvästi nyt panostanu tähä blogiin !(: keep going !

    ReplyDelete
  7. Apuvaaaa, näinköhän mä sut Jenna tänää seppälässä?;o Foorumissa? :o sulla "oli" semmonen musta laukku ja musta takki? :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep siellähän mä kävin :)

      Delete
  8. Jenna oot niin kaunis!! :)

    ReplyDelete
  9. oisko mahollisuus teiän tehä "linkkaa blogisi, jos sinulla on alle 200 lukijaa" ja te teette parhaist blogeist postauksen!! :-)?

    ReplyDelete