Tuesday, 26 November 2013

Koulua

Jenna: Selviydytty pitkästä koulupäivästä! Mul oli kouluu sinne puol 6 asti.... Hiphurraa! Tai no neljän jälkeen oli sellasta tapahtuman suunnitteluu ja infoo. Huomenna siis koko koulupäivä menee junior gamesissa! Hiukset oli mulla koulussa tollasella lettikiharalla. Nyt sit loppu ilta menee varmaa sohvalla löhötessä ja tv:tä katsellessa. Harvinaista et mä oon töllön eessä! En melkee koskaa kerkiä kahtelee telkkaria. No mutta on se ihan kiva kattoo salkkarit pitkästä aikaa. Mutta nyt meen kyselee jos äiti hierois mun lihaksia, koska oon iha jumissa! Tällänen pieni päivittely vaan :) Fisu oli pitkästä aikaa mulla käytössä! cats Villatakki sheinside, toppi gina tricot, farkut gina tricot, kengät ugg, kännykkäpussi bikbokDSC_7467DSC_7474DSC_7465DSC_7469

25 comments:

  1. Replies
    1. <3 jep sama mulla :(

      Delete
  2. Vähä kivoja nää kuvat ku fisulla otettu!

    ReplyDelete
  3. ihana toi eka fisukuva susta :3

    ReplyDelete
  4. Ihana asu! :) Must on kiva, että oot postaillu nyt useemmin! Jeee :-)

    ReplyDelete
  5. Ihania kuvia jenna !! Varsinki tuo ulkona otettu fisukuva (: ja MITÄ onko siellä jo tollee lunta....... Kateellinen helsinkiläinen täällä ): yyh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ja joo hetken oli! nyt vaa vähä ja jäätä..

      Delete
  6. Miten oot laihduttanu?!?!? Näytät upeelta!! Mää kaipaan vinkkejä laihtumisen suhteen.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainahan Jenna laiha on ollut !! :o mitä höpöttelet siellä??

      Delete
    2. mietin juuri ihan samaa, että ainahan jenna on ollu timmissä kunnossa :D

      mutta eipä se laihtuminen mitää rakettitiedettä oo, kuluttaa enemmän kun syö noin yksinkertasesti sanottuna. (en toki tarkota mitään nälkälakkoo vaan ihan 5 ruokaa päivässä, mutta kun karsii karkit ja valkoset leivät yms pois nii aika nopeeta se painokin tippuu ainakin pari kiloaö)

      Delete
    3. en mä oo laihuttanu :D lihonnu vaa XD

      Delete
  7. mitä mallia noi sun gt:n farkut on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. olikoha kristen ? en mä muista :(

      Delete
  8. ihania kuvia!

    ReplyDelete
  9. eiii kuinka epäreiluu!!! Miten siellä voi olla jo noin paljon lunta ja ihana auringonpaiste kun täällä pk-seudulla synkkä syksy sateinenee senkun jatkuu. Oon niin kateellinen :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ei oo täälläkää enää lunta noi paljoo.. :(

      Delete
  10. Eikä jenna oot maailman kaunein <3 ikävä sinuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos rakas! <3 niin minullakin sinua :(( <3

      Delete
  11. missä koulussa oot:)

    ReplyDelete
  12. Oon harkinnu uggien ostamista, mutta hinta kirpasee! Joten onks noi sun uggit kestäny hyvin käytössä, ja onko kenteis kärsiny? Onks ne susta sen korkeen hinnan arvoset? :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous1/12/13 18:19

    sun ihos on parantunu tosihyvin mitä mä viimeks muistan sut joskus nähneeni! jos saan kysyä nii millä oot hoitanu sitä? :) käytätkö epillereitä vai ootko juonu jonku kuurin vai :o mutta kaunis olet !

    ReplyDelete