Thursday, 7 November 2013

Ihana villatakki!

IMG_4903

Jatta: Koeviikko ohi, aikaa olla vain! Tänään kävin koululla vain katsomassa pari esitelmää terveystiedon tunnilla ja sen jälkeen menin Lanen kanssa keskustaan pyörimään muutamaksi tunniksi. Oispa koulunkäynti aina tällästä haha… Mukaan ei tarttunut nyt mitään (kun säästeliäs yritän olla), mutta muutama päivä sitten tuli tehtyä sinänsä pakollinen ostos, joka vilahtaa tuolla alempana. Kierrettiin me kyllä miljoona kauppaa ja jokaisesta keksin jotain mitä joulupukille kirjoitella… Joulukin se siis lähestyy apua

Tänään mulla on aikaa olla vaan, ei kouluhommia ei mitään joten aijon kerrankin ottaa rennosti sen minkä kerkeän. Ja sekin kerkeäminen loppuu kyllä muutaman tunnin päästä, kun suunta on vikoihin treeneihin ennen kisoja. Kisat tosiaan ovat lauantaina meillä sennuilla ja junnuilla sunnuntaina. Kyseessä on Sm-karsintakilpailut ja ne järjestetään Tampereella. Sinne siis suunta lauantaiaamuna aikaisin.
Mulla/meillä ois teille myös vinkkiä yhdestä shoppailuun ja siihen käytettäviin rahoihin liittyen olevasta jutskusta (jotkut voi jo arvata, parissa blogissa pyörinyt jo), joten siitä tulossa seuraavaksi pientä pikapostinkia! Katellaan jos seuraavan kerran palaillaan sitten kisojen jälkeen!

IMG_4923IMG_4910IMG_4922Ribbet collagem
Uusi ihana toooosi lämmin villatakki yhteistyökumppaniltamme Sheinsideltä! Tuolla sisällä on lämpönen karvainen "vuori" ja mulla oli oikeesti kuuma vaikka nahkatakkipäällä vetelin… Täydellinen siis minulle, kunnon vilukissalle. Product HERE

IMG_4934IMG_4912IMG_4933IMG_4940
Uusi kulmien duunailu jutsku. Mä en tiedä mikä tuon nimi on. Ennen mulla oli se kicksistä ostettu paletti, joka oli todella hyvä mutta geeli pääsi loppumaan. Päätin kokeilla jotain uutta ja ostin testaukseen pari euroa kalliimman Goshin vastaavan tuotteen. Hintaa tuolla oli about 13euroa
Ja mitä nyt muutamien testailujen jälkeen osaan sanoa, niin tekee ainakin vaaleimmalla sävyllä kulmista todella luonnollisen sävyiset, mullakin kun oikeasti niin vaaleet kulmat on niin tuo on hyvä ettei ihan överiksi mene. Suosittelen siis tuota!

Ribbet collagemmmmm
Mun loistava kuvaaja tänään <3

IMG_4909

14 comments:

  1. ihanan ihana tuo neule !! :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/11/13 21:34

    voitko tehä tutoriaalia videolla että miten käytät tota kulmaväripalettii vai mikä onkaa :)? koska itelläki on tommone vastaava ja en oikee osaa käyttää sitä :)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No youtubesta löytyy tosi monia mut voihan mä jos aikaa täs joku päivä on :)

      Delete
  3. Itellä on toi paletti kans ja on kyl hyvä :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/11/13 14:04

    Mistä tuo kulmaväri juttu ?

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/11/13 15:20

    onpas huono laatusia kuvia noi jotkut..

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/11/13 18:05

    tuutteko sinne indiedays gaalaan ens viikon lauantaina? :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous8/11/13 23:02

    Voisitteko joskus tehdä sillein,että lanelta kysellän hän vastaa? Jos on jo tehty voitko linkata en löydä :(

    ReplyDelete
  8. iiihana toi neule! ja mä käytän kans tota goshin kulmajuttuu ja oon ite tykännyt tosi paljon! :)

    ettass.blogspot.com

    ReplyDelete