Wednesday, 13 November 2013

I would love to wear / Choies

kucii

CHOIES CHOIES CLICK TÄNNE PAINA TÄSTÄ CHOIES. All products from choies.com

Jatta: Eksyin pari päivää sitten choiesin sivuille ja löysin aika paljon itseäni mielyttäviä tuotteita, jätin asian sikseen mutta äsken eksyin sinne uudelleen ja lopputuloksena; i would love to wear kuvakollaasi. Mulla meni ensinnäkin hermot kuvanmuokkausohjelmien kanssa enkä millään meinannu saada tätä tehtyä, mutta kiitos nörttitaitojeni selvisin ihan hyvin! Mutta tosiaan, tällä hetkellä mun hankintalistaan kuuluu ihan hirveästi juttuja, niin vaatteita kuin vähän isompia hankintoja. Nyt olis luvassa siis tämä vaatepuoli ja vähän myöhemmin jonkinlainen "tavarapuoli" taikka joululahjatoivelistaa, mitäs sanotte? Haluatteko nähdä vaiko olla näkemättä?


Nyt kuitenkin näihin vaatteisiin. Löhöilyvaatteet: mä olen ihan in lööv kaikenmaailman huppareihin, isoihin neuleisiin, kollarihousuihin, legginseihin ja muihin rentoihin vaatteisiin. Ennen kaupoissa mun silmään tarttu farkkuja ja erikoisia paitoja, mutta nykyään huomaamattani syöksyn lökäriosastolle taikka huppareita katselemaan. Mun panostus kouluvaatetukseen on myös vähän laskussa sillä istun koulussa joka päivä niin monta tuntia, että aamulla aikasen herätyksen jälkeen vedän suosiolla päälle mahdollisimman rennot housut ja paidan. Tällähetkellä oon ihastunut tuollaisiin erillaisin printteihini kollarihousuissa ja paidoissa, juuri yllänäkyvän kollaasin new york- housut olisi aivan ihanat. Pakko saada…

Pipot ja huivit: omistan aivan liian monta huivia, joten en laittanut tähän yhtään kuvaa huivista, mutta vaikka niitä niin hirveästi on, tekisi mieli hankkia vielä pari ihanaa. Rakastan isoja massiivisia huiveja, ne on ihana värilisä ja katseenkiinnittäjä vähän tylsemmässä asussa. Pipoja mulla ei ole kuin ehkä yksi kiva, mutta en mä kovin pipoihminen olekkaan. Jotenkin pipot vaan päivänmittaa lentelee pois mun päästä, kirjaimellisesti ne ei pysy mun päässä :-D Mutta ylläolevan kollaasin pipo on oikein kiva tuollaisen tekstin kanssa. Jokin vastaavanlainen voisi ilmestyä mun vaatekaappiin ;)

Kengät: oon talvellakin tennareita käyttävä varpaansa palelluttava idiootti. Mutta musta vaan tuntuu että conssit näyttää parhaimmalta asussa kuin asussa, tai muut vastaavanlaiset kengät. Omistan kyllä yhdet kivat talvikengät, jonkinlaiset bootsit nekin, mutta tahtoisin hankkia ehkä ruskeat/beiget bootsit kevään puolella sitten vaikka. Oon myös saappaita miettiny, niiden yhdistäminen esimerkiksi ylipolvensukkiin ja johonkin vähän naisellisempaan takkiin. En tiedä yhtään olisko sellanen mun juttu..

Neuleet: talvella mun päältä löytyy erittäin usein erilaisia neuleita tai neuletakkeja. En pysty käyttämään toppeja tai t-paitoja edes sisällä. Choiesin sivuilta löysin tuon yhden aivan täydellisen tähtikuvioisen neuletakin ja juuri tuon tapaista vähän erilaista olenkin etsiskellyt! Neuleissa suosin kyllä itse enemmän yksinkertaisuutta.

Flanellit yms: omistan flanelleja pari punaisen värisinä, mutta juuri muun värisinä en. Ylläoleva niittiyksityiskohtainen flanelli on kyllä aivan ihanan näköinen. Harmi että en koskaan löydä muun värisinä mitään kivoja, sillä ei jaksais ostaa pelkkiä punaisia, liikaa toisiaan muistutavia flanuja. Kaikki muutkin kuvan paidat kelpuuttaisin itselleni vaikka samantein!

Takit: Mulla on monta takkia, monta uutta talvitakkia mm. yksi uusi sheinsideltä joka tosin ei ollutkaan niin kiva kuin olin ajatellut. Mielessä mulla on pitkään pyörinyt kuvan tapainen nahkatakki-villakangas-yhdistelmä, mutta ehkä vähän pidemmän mallisena. Löysin syyslomalla new yorker kaupasta yhden täydellisen mutta minä tyhmä jätin sen sinne kauppaan. Plaah, ehkä mä nyt kuitenkin pärjään mun takeilla jonkun tovin :)



Oliko tällänen postaus ihan turha teidän mielestä? Saitteko mitään omaa vinkkiä tai samastuiteko mun kanssa? Onks teillä mitään must have- vaatetta tänä talvena :) 

4 comments:

  1. Apua mulla on ihan sama juttu että nykyään varsinkin kasinaamuina ei millään huvita laittaa mitään farkkuja jalkaan ja mäkin vetelen hönissä ja hupparissa tosi usein ja noi ny- housut on aivan ihanat!! ja musta tää oli kiva postaus, varsinkin kun kerroit noista eri vaatteista taisillee :D

    ettass.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tää oli tosi kiva postaus ja tuo tähtikuvioinen neuletakki on kyllä ihana! :)

    ReplyDelete
  3. Teillä on suloinen blogi. En varmaan olisi sun kaveripiirissä jos olisin samassa koulussa tms asuisin lähellä, mutta vaikutat(te) mukavilta :)
    Yks juttu tässä postauksessa hiertää vaikka kivaa vaatehömpänpömppää olikin (kuka ei haluais uusia juttuja?!). Nimittäin: pliis älä osta pipoa jos et semmosia käytä ja voi hölmö mikset palauttanu sitä ei-niin-kivaa takkia? Inhoan kertakäyttökulttuuria ja tuommoset jutut sapettaa! Mur!
    Tsemppii marraskuuhun kumminkin :3

    ReplyDelete
  4. aidot uggit !!! mun on pitänny hankkii sellaset jo kauan sitten, mutta yleensä on tullu ostettuu sellaset halppikset mitkä menee heti rikki :---D ihania vaatteita muuten kaikki tossa kollaasissa C:

    ReplyDelete