Monday, 25 November 2013

Glögiä ja suklaata



Jenna: Heips! Tänään vietelly kotona lämpimän peiton alla juoden glögiä, syöden suklaata ja katsellut elokuvia. Aamulla tosiaan järkyttävä kurkukipu.. Tk:ssa käyty mut ei mittään ihmeellistä, joten koulunpenkille takas huomenna. Äiti oli onneks mulla täällä kaverina ♥! Huomenna mul maailman pisin koulupäivä...

Sm-kisat lähenee päivä päivältä. Kaks viikkoo enää ja jännitys kasvaa! Ajatukset pitää olla aina kasassa treeneissä ja keksittyä täysillä. Näitten kisojen jälkeen mä tosiaan jään sitten tauolle. Katotaan meenkö harrasteeseen tai johki vai palaanko sitten vuoden päästä. Sen näkee sitten :)

Mutta eipäs mulla muuta. Oon ihan joulutunnelmissa täällä!

DSC_7422DSC_7406DSC_7410DSC_7415DSC_7419

8 comments:

  1. Ihana postaus, vitsi alko tekemään mieli suklaata!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul ei enää ku söin kaikki XD

      Delete
    2. Hahah mä söin kerran koko levyn parissa tunnissa :D:D

      Delete
  2. ihana toi viimene kuva noi uggit <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. onhan ne ihanat ja lämpimät mutta ehkä vähä sellaset naisellisuuden tappajat :D mutta tykkään silti!

      Delete
  3. siis miks säki jäät tauolle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. koska en pystyisi sitoutumaan siihe treenimäärään ja kaikkeen niin paljon kun pitäis!

      Delete
  4. Suklaata <3 nyt munki alko tekee mieli suklaata.

    ReplyDelete