Sunday, 3 November 2013

03.11

IMG_4892IMG_8455IMG_4894Ribbet collage

Jatta: Kauhea kasa tehtäviä, suuri osa tehty, kuolema. Pakollinen tauko ja tulla pyörähtämään täällä muutaman uuden kuvatuksen kanssa. Ylempänä vilahtava paita tarttu mukaan pari päivää sitten h&m:ltä. Oon pidemmänaikaa katellu jotain kivaa napillista simppeliä pitkähihasta ja vaikka mun vaatteiden värimaailmaan ei pahemmin kuulu vaaleanpunainen, nappasin ton itelleni hintaan 9,90e. Oon muuten tässä ajatellut alkaa säästämään paria isompaa hankintaa varten rahaa, joten katellaan jos tuo oli viimeinen ostos pitkään aikaan. Oon oikeastaan alkanu jo stressaamaan joulusta ja joululahjoista mitä ostan kellekkin jne… Sinne ne mun rahat varmaan sit meneekin, mitä yritän säästää :-D

Oon tässä jo muutaman viikon ajan miettinyt mun hiuksia… Vaikka kovasti halusin näistä vaaleat ja lähelle omaa väriä on näin talven jaj synkkyyden tullen tullut hirvee hinku takaisin tummempaan. Ja kun aloin myös miettimään vanhojen kampauksia yms tajusin että mun mekkoon ei sovi tän värinen tukka! Mitä mä teen apua… Oon miettiny paljon jotain tämän tapaisia vaihtoehtoja, mutta en osaa päättää enkä oo varma haluanko, sillä pelkään että tulos ei tuu olee hyvä tai kyllästyn siihen. Antakaa pikku vinkkiä, mikä sopis teistä parhaiten !


1. Väri ei muuttuis paljoa nykyisestä, enemmänkin kokopää samanväriseks ku tällähetkellä täynnä montaa eri sävyä. Tääkään ei menis kuitenkaan ihan siihen tummemman ruskeeseen, mutta vaihtoehtona kuitenkin!
2. Suklaanruskeat hiukset. Mulla on monesti ollu ja oon aina tykänny. Ton väriset sopis täydellisesti mun mekkoon, mutta onko liian tylsät ?
3. Liukuvärjäys… Aaah oon kaippaillu ombretukkaa siitä asti ku värjäsin sen iteltäni sillon joskus pois. Tälläkertaa oon miettiny vaaleampaa versiota eli juuri kuvan tapaista. Hiukset kiinni näyttäis aika ruskeilta (joten menis mekonkin kanssa jos sen pohjalta ajattelee XD )
4. Tuo nelonen on täysin erilainen mitä mulla koskaan ollut. Mutta varsinkin tuollaisena kampauksena tukka näyttää tosi hyvältä ja kivan väriseltä. En sitten tiedä miten muuten, mutta joku tuossa viehätti. Ja onhan tuo sitten tummin vaihtoehto näistä, eli radikaalein muutos...
Ribbet collagem

43 comments:

  1. Anonymous3/11/13 19:06

    musta toi suklaanruskee on sulle parhain!! Toki toi ombreki sopii ja olis super ihana, mutta sitte ku miettii et kuin huonoon kuntoon sun latvat tod. näk. menis siitä vaalennuksesta nii kallistuisin ihan senki takia tohon kokonaan ruskeeseen! Ja kun sullahan on muutenkin vähä sellanen "kuiva" hiuslaatu (?) niin ettei tarvis sit paljoo leikata lyhyemmäks siitä vaalennuksesta johtuen :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! aika järkevä pointti !

      Delete
  2. Haha, kuulostaa niin hauskalta, ettei hiukset sovi mekkoon :D söpöö. :) mun mielestä toi ombre on noista vaihtoehdoista paras :) ihana muuten toi h&m paita !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/11/13 20:00

    2 tai 4 :)

    ReplyDelete
  4. Itelläni oli liukuvärjätty tukka ja tykkäsin siitä kovasti :) Siihen ei ihan heti kyllästy,joten suosittelen sitä :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous3/11/13 20:14

    2 ja 3 parhaimmat!

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/11/13 20:20

    musta sulle sopis tosi hyvin sellaset tummanruskeet hiukset niin kun sulla oli jossain niissä kuvissa siin sun viime postauksessa jossa oli kuvia susta nuorempana :)!

    ReplyDelete
  7. Kokeile liukuvärjäystä :) samoin ne aika tumman ruskeet sopi sulle iha kauheen hyvin ! Voisit tehä postauksen miten hoidat hiuksias :)?

    ReplyDelete
  8. Anonymous3/11/13 20:38

    sulla on niin ohuet hiukset että luulisin joko 1. tai 2. sopivan parhaiten! mielestäni just nuo 3. ja 4. sopii sellasille hiuksille jotka ovat aika paksut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on paksut hiukset ? :DDDDD ei todelöakaa ohuet

      Delete
    2. Anonymous3/11/13 21:13

      en osannu oikein muotoilla mutta siis sun hiukset näyttää aika ohuilta tai semmosilta liruhkoilta niin MUN mielestä ei noihi 3. ja 4 käy koska niissä ois kiva jos ois paljon sitä hiusta että vähän sekottuu värit paremmin jos tajusit?
      +ei tartte niin hyökkäävästi ottaa mun kommenttia :)

      Delete
    3. Anonymous4/11/13 12:45

      ei vittu toi jatta :'Ddddddddddddddddd

      Delete
  9. Anonymous3/11/13 20:40

    Liukuvärjäys!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous3/11/13 20:49

    444444!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous3/11/13 21:14

    mun mielestä liukuvärjäys on jo vähä menneen talven lumia mut tietty jos ite tykkäät nii se on pääasia :-) noista 4 ois tosi jees! huippuihanat

    ReplyDelete
  12. Anonymous3/11/13 22:01

    4!! se liukuvärjäys vaa rasittaa hiuksia ihan sikana jos sul ei oo tosi paksut hiukset!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on aika ohkaset hiukset eikä toi liukuvärjäys yhtää enempää raaittanu mun hiuksia ku mikää muukaa värjäyskerta. Jos on liukuvärjätyt aika vähä tarvii loppupelissä värjäillä ja näihi ei todellakaa iha heti kyllästy

      Delete
  13. Anonymous4/11/13 11:18

    1 tai 4 :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous4/11/13 11:56

    2 !!!! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous4/11/13 16:10

    Koita ihmeessä kuvan 4 hiuksia! You only live once ja miten se oli :D ja kerkeet vielä saada suklaanruskeeks muutettua ennen wanhoja jos et tykkääkään tarpeeks! Liukuvärjäys on vähän off enkä usko että näyttää niin hyvälle kun myöhemmin katot kuvia wanhoistas. Tai riippuu kampauksesta mutta nuo neloset ois upeet just kiharoilla ku kiinni on vaan osa hiuksista, tai sitten nutturalla! Ni jos joskus haluat koittaa jotain erikoisempaa, se kantsii tietysti tehdä nyt eikä 10 vuoden päästä, ja mahd pian että ehtii tansseihin saada oikeesti unelmahiukset mistä tykkää. :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous4/11/13 17:31

    2 tai 4 :) ei liukuvärjäystä

    ReplyDelete
  17. Anonymous4/11/13 17:37

    Hei jatta viittisitkö kysyä jennalta mistä ja mitä suunnilleen maksanut se sen kulmavärijuttu, ku ei hän näköjään vastaile :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. en ihmettele .. mulla on sama! maksaa jotai 10e luokkaa ja kicksistä :)

      Delete
    2. Anonymous5/11/13 17:19

      mitä et ihmettele?

      Delete
    3. Anonymous5/11/13 23:45

      onko sun ja jennan välit kunnossa :o

      Delete
    4. on:D ja siks en ihmettele ku ei se käy tääl Melkee koskaa :o

      Delete
    5. Anonymous6/11/13 14:59

      jatta sinuna nyt miettisin mitä kirjotat ku toi on epäreiluu jennaa kohtaa et puhut noin.. vaikka ei ollu vakava asia niin silti, tommosen sanominen ei ainakaan kannusta jennaa jatkamaan :D oisit vaan voinu vastata että paljon se maksaa ja that's it..

      Delete
  18. Anonymous4/11/13 18:10

    Mikä vaan paitsi ei 4, niin ruma että huhhuh. Ps sun hiukset on ihanat ja kivan väriset

    ReplyDelete
  19. Anonymous4/11/13 19:31

    Liukuvärjäys =)

    ReplyDelete
  20. Anonymous5/11/13 15:51

    liukuvärjäys ! musta se ois kiiva sillee et värjäät omasta tukasta vaan tyven ja jätät ne latvat ton värisiks ku ne on nyt ! ja sit voit lähempänä vanhoja vaalentaa latvoja jos haluut noi blondit ku tossa kuvassa!

    ReplyDelete
  21. Anonymous6/11/13 12:41

    kaikki muut oli mun mielestä tosi kivoja paitsi tuo liukuvärjäys koska se saa helposti (ei välttämättä) esimerkiks just wanhojen mekon kans likasen/ suttusen/ ei siistin/ näkösen kampauksen kun puolessa välissä vaihtuu tukassa väri ja muutenki eikse oo vähän menny juttu jo? mutta tietty jos siitä tykkäät ja kaipaat niin sitte tietty hyvä valinta! Itellä on ollu liukuväri ja nyt sitä pois värjäillessä ollu ongelmia saada tasasen värinen tukka ja itekki täs wanhoihin havittelen mekkoon sopivaa väriä!:)

    ReplyDelete
  22. Anonymous6/11/13 17:49

    Mikä sun blogikirppiksen osote on?:--) ja liukuvärjäys!:)

    ReplyDelete
  23. Mulla itsellä on liukuvärjäys, eikä latvat oo menny yhtään huonompaan kuntoon. Että ei sen takia kannata jättää sitä vaihtoehdoista! Tuo suklaanruskee ois täydellinen! :)

    ReplyDelete