Thursday, 17 October 2013

Syysloman shoppailuja

Jatta: Pitkästä aikaa tääl blogin puolella taas. Tai en tiedä onko tää pitkäastä aikaa, mut on kai siitä jo päiviä ku viimeks oisin postaillut :o Tosiaan loma lähti hyvin käytiin ja tässä viedäänkin jo viimeisiä päiviä, nyyhg. No mutta maanantaina kuitenkin pyörähdin keskustassa Kiian ja Lauran kanssa ja käytiin kahveella (tosin enhän mä kahvia juo hyihyi joten tässä tapauksessa kaakaolla) ja kiertteltiin myös parit kaupat. Tiistaina menin äitin kanssa taasen keskustaan etsimään mulle talvitakkia ja löysinkin ihan kivan alennuksesta, siitä kuvaa alempana. Loppuillan sillon hengailin Lanen kanssa ja sainkin sitten kuulla että voisin lähteä heidän kanssa Tampereelle ja siellä pyörähdettiin sit hänen perheen kanssa eilen.  Oli oikein kiva päivä ja tein pari kivaa löytöäkin ideaparkista. Mutta tälleen yleisesti ottaen, oon ollu tyhmä koska en oo kantanu kameraa mukana... Joten kuvat on aika ostospainotteisia. Paitsi kun Jatan laittaa yksin hihhuloimaan keskustaan, päädyn kuvaamaan kirkkoja? Wtf...

Olkaas muuten hereillä, nimittäin tän postingin jälkee laitan blogikirppikselle uusia juttuja!!

IMG_4484IMG_4483IMG_4477IMG_4493
Äitin kanssa käytiin siivoilemassa meidän kirpparipöytää ja samalla kiersin muita pöytiä ja löysin mun kokoa olevat ginasta alkuperäisi olevat kristen farkut 4 eurolla!!  Kiitos sinä kuka ne sinne veit, teit minut tosi iloiseksi :)

IMG_4482IMG_4500
Huivi h&m 14,95e

IMG_4513
h&m:llä kierrellessä silmään mulla on monesti pistäny maxihameet mutta niissä ei oo koskaa ollu kokoja. Kesästä asti oon tollasen itelleni halunnu, mieluiten vaaleenharmaana, mutta nyt kun tuosta väristä löysin koon nappasin itelleni ja kiikutin kassan kautta kotia... Tuo hamostus vaan jakaa vähän mielipiteitä mmmh, katellaan kenen seurassa uskallan tuo päällä kulkea :-D Hintaa oli 14,95e

IMG_4525
Makkarankuoritakki ilmiööö... Monelta tuo löytyy joko vähän hienomman sorttisena tai tälläsenä perus minkä mäkin ostin. Parempaa kuvaa saatte myöhemmin ei tuo tuolleen näytä miltään. Hintaa oli erillaisten alennusten jälkeen vähän päälle 60e ja tuo on Stadiumista.

Mulla on tulossa sheinsideltä pari takkia, joten siksi ostin tälläisen aika normin monien vaatteiden kanssa käyvän, kun ennestään multa löytyy se ylipaksu super lämmin everestin punainen talvitakki.

IMG_4514IMG_4504
Kulmakarvageeli 8,90e Sokos

IMG_4515
Ehdottomasti loman paras ostos, kauan himotut palladium tennarit! Spirit store 67,90e

IMG_4497
Mul on ongelma, ja se ongelma on harmaa. Ostan ihan liikaa harmaita paitoja oi miksi?? No mut tää oli oikein kiva tuon röyhelöhelmansa kanssa. 19,90e Gina tricot

IMG_4516


// Oli muute tosi sekava teksti oon pahoillani, oon vähä lomailevainen olotilainen jumittava en tiedä, palaillaan...//

19 comments:

  1. voitko laittaa viel kuvii noista sun päällä?:) tosi kiva postaus !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voin asukuvien muodossa :)

      Delete
  2. Onpa todella siistin näköset popot !! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikö! aivan ihanat mun mielestä !

      Delete
  3. Missä kirpparilla sulla on pöytä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. centrumilla. Ei siel kyl enää oo mitää kivaa ja huomenna loppuu seki et lähtee loput vaatteet poies sielt :/

      Delete
  4. voisitko laittaa tuosta ginan harmaasta paidasta kuvan päällä? ittekki oon miettiny ton tilaamista mutta en tiiä miltä se sitten päällä näyttää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voinhan mä sit ku kerkiän ja pääsen kuvailee :) !

      Delete
  5. Just aattelin lukiessa että ompa kivaa rentoa tekstiä!:-D Ihania ostoksia, en vaan ite löydä ikinä noin kivoja juttuja:<

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaaa haha no kiva:) kiitos!!

      Delete
  6. Mä en tajua mitä hienoo nois palladiumeis on, valaise?? :D Onks ne talvikengät?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei niis oo mitää muuta hienoo mun mielestä ku et ne on hienot XD ei oo nää mun talvikengät

      Delete
  7. Tiiäks paljo postikulut on jos lähetät kemiin vaaatteen tuolta blogikirppikseltä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ole vielä ottanu selvää postimaksu jutuista :/

      Delete
  8. "kauan himoitut" = siitä asti kun näit Annika-O:n ja muiden suosittujen bloggareiden ostavan kyseiset kengät

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis jos jollai bloggaajalla on jotkut kengät ja jok ostaa samanlaiset ni sen täytyy heti olla matkinist ja ostaminen johtua siitä :D EI. ite näin eka yhdellä meijä koululaisella ja sen jälkee netissä kattelin miltä ne näyttää ja tykästyin. Annikalla ei ole ollu vaikutusta sitä paitsi kun kattoo ni hänellä on eri väriset ? Mieti hetki ennenku alat heittää tollasta :)

      Delete
    2. onks siinä jotain vikaa, että ottaa vaikutteita muilta bloggareilta...varsinkin suosituilta?! -.-

      Delete
  9. voitteko laittaa tonne sivupalkkiin linkin sinne blogikirppikselle? :)

    ReplyDelete