Sunday, 27 October 2013

Sunnuntai höpinöitä

Älkää kysykö mikä tää biisi on... tää vaan soi mun pääs :d

Jatta: Ajattelin nyt tulla kertomaan vähän viikonlopun kuulumisia, vaikka kuvasaldo ei olekkaan mikään huikea todellakaan. Perjantaina mun oli tarkoitus kantaa kameraa mukana koulussa ja illalla ja kyllähän se mukana kulki, mutta tasan 0 kuvaa tuli otettua. Perjantaina mentiin Lanen kanssa Lauran kakkusynttäreille syömään super hyvää kakkuu ja chillailemaan vain.

Kakkustelun jälkeen mentiin Lanen kanssa meille ja Lane jäikin meille oleskelemaan koko viikonlopuksi.  Nukuttiin pitkään, editoitiin videoita (taino Lane editoi mä vaa tölläsin), herkuteltiin, käytiin ajelemassa ja missattiin up kohti korkeuksia leffa nyyhg, mutta lopun nähdyt 5min sai mut silti itkee. Niin ihana leffa. Noissa merkeissä vierähti aikalailla mun viikonloppu. Rennosti ja löhöten. Äsken siivosin ja vaihdon huoneen järjestystä ja illalla olisi vielä suunta treeneihin.

Ja tästä treenaamisjutusta pitikin mainita pari sanaa jo aika kauan sitten. Oon tullut siihen tulokseen että cheerleading loppuu tämän kauden jälkeen todenäköisesti mun osalta. Mun motivaatio on laskenut niin paljon monien syiden vuoksi, ehkä isoin syy se että en ole kisajoukkueessa, enkä pääse tekee kaikkea mitä haluaisin ja se harmittaa kyllä tosi paljon... Mutta katellaan jos cheerleading jää kuitenkin hiukan mun elämään, vähän erimuodossa kun joukkuelajina! Pitää katella, on rakas laji kuitenkin. Mutta oon alottamassa ihan kunnon treenailun tässä tulevien kuukausien aikana, miten nyt saan asiat pistettyä järjestykseen. Oon meinaamassa tehdä vähän pitempää  treenisopparia ja salikorttia yms olis hankinnassa. Tuon kaiken mukana ehkä jopa personaltrainerin juttusille pääsisin ja palaset alkaa kolahdella paikalleen. Pääsen taas treenaamaan kunnolla, ja oikeesti tosissaan. Oon höntsäilly nyt ihan liikaa, syöny miten sattuu, haluun pistää mun suunnitelmat jo käyntiin! Cant wait... Mutta näitä höpinöitä ehkä sitten vielä vähän myöhemmin kun asia on ajankohtaisempi.

Kuva otettu 27.10.2013 klo 14.33 #2IMG_4697
pörrröööööösukat ginasta 5,95e

IMG_4692
IMG_4701image

22 comments:

  1. mä katoin myös ton up - kohti korkeuksia ja tuli pari kyyneltä myös tirautettua siinä lopussa xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no niinpä se on kyl niin surku leffa ;(

      Delete
  2. Mul on iha samanlainen tilanne ton cheerin kans ku sul!:( en oo täl kaudel kj ja mullaki motivaatio laskenu vaa ja meil on varamiehil stunttiryhmä mut tehää stunttei kerra viikos jotai puolvälei ehkä 5 treeneis ja se on siin.. Koko lopputreenit vaa spotataa:( ja oon lopettamas varmaa nyt kesken kauden ku en jaksa jatkaa enää kauden loppuu:/ jos ja kun nyt lopetan hankin varmaa salikortin ens vuodelle!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama fiilis... täysin sama! mut nii on mullaki toi keskekaude lopettamis juttu käyny mieles mut kyl mä kauden loppuun oon :)

      Delete
  3. mä ymmärrän et harmittaa ettet päässy kisajoukkueeseen, mutta entä jos seuraavissa kisoissa pääset? mulla harmittaa että ihmiset lopettaa tuon takia, mun kavereilla on sama tilanne ja oon koittanut ylipuhua heitä jatkaan :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin, mutta se on vain yksi syy miksi lopetan. mul on paljo muitakin, mut tuo on vain yksi en mainitse muita täällä :o

      Delete
  4. Jatta oot tosi kaunis ja tykkään tosi paljon täst teidän blogista!♥ Noi anonyymit jotka ns aukovat päätänsä täällä...huhhu! niillä on näköjään aika tylsää kun pitää joka asiaa kommentoida. Kasvaisivat vähän :-)
    Kaikke hyvää sulle ja Jennalle!

    ReplyDelete
  5. Harmi jos päätät lopettaa :( Itse päästyäni edustukseen spotin ensimmäisen kauden ja se jos mikä sai oman motivaationi ainakin 100 kertaa paremmaksi ja tein paljon töitä seuraavan kauden kisajoukkuepaikan eteen ja pääsin :) Kuitenkin oli pakko lopettaa rakas laji melkeen vuosi sitten terveys ja loukkaantumissyiden takia, kuitenkin valmennan nykyään joten pysyn lajissa mukana :) Toivottavasti sun cheer ura jatkuu! Tsemppiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei :/ no en tiedä jatkuuko mulla:/ pitää katsell kuinka käy :)'

      Delete
  6. siis alottaisitko jonku uuden lajin vai pelkästää salilla käymistä? :) harmi jos ei cheer enää kiinnosta, mutta tee miten parhaaks näät. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se jää nähtäväksi ;)

      Delete
  7. Suosittelen salikorttia ryhmäliikunnoilla! Siellä on niin monipuolisia tunteja tanssista jopa nyrkkeilyyn!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sellasen mä haluisinkinn!!

      Delete
  8. kannattaa ottaa just semmonen salikortti et voit käyä nois bodypumpeissa yms! Tääl on ne LessMils lajit, että bodypumppia, combattia, sit jotain tanssijuttuja, cxworks (ihan hiton tappolaji, tunti kestää 30min mutta siin loppuu kunto jo 5minan jälkee :D) yms nii oon tykänny just tosta että voi käydä sekasin salilla ja sit vaikka tanssitunneilla jne C:!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo sellasta mä haluankin:)

      Delete
  9. oootkaunis!<3

    ReplyDelete
  10. ihan btw mite usein peset hiukset? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pyrin pesee mahd harvoi ettei hius kuiva ja kärsi !! pesen yleensä joka toinen päivä mut jos hiukset ei tunnu sillonkaa likaiselta ni saatan jättää pari pv välil. mul ei oikee rasvotu yhtää hiukset :o

      Delete
  11. Anonymous1/11/13 00:27

    Jatta toi sun iso valko reunainen peili on aivan täydellinen !!! <3 oon ettinyt pitkään itselle mieleistä peiliä ... mistä tuo mahtaa olla? minkä hintainen? onko myynnissä vielä? milloin itse hankit? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin ton joskus pari vuotta sitte Ikeasta :) tää taita olla Sama peili mut eri värinen tossa ainaki

      http://m.ikea.com/fi/fi/catalog/products/art/00081591/

      Delete