Friday, 25 October 2013

Meikkailua

Jenna: Heippa! Ajattelin tehä teille tälläsen meikkipostauksen omista meikkaamisesta ja meikeistä. En oo pitkää aikaa käyttäny kunnolla meikkiä nii oli iha outoa laittaa. DSC_7437Ekaks mä pesin ja rasvasin mun naaman noilla Lumenen tuotteilla. Tykkään paljon noista, koska nuo sopivat mun iholle hyvin. catsghjjkMeikitön naama ja tosiaan mulla on tosi vaaleet ripset ja kulmat.DSC_7446Fit me meikkivoide on ollu tosi hyvä ostos! Sopii just mun ihon väriin ja on tarpeeksi peittävä, muttei liian raskas. Tosi kevyt meikkivoide. Sävy siis 105. DSC_7461Fit me puuterista oon myös tykännyt. Sain siis joskus nuo molemmat yhen hintaan. Puuteri on myös tosi kevyt. Sävy on 120. DSC_7467Oriflamen aurinkopuuteri on ollut mulla jo aika kauan. En yleensä käytä aurinkopuuteria tai sitten laitan vain vähäsen. CSC_7482Kuva kasvomeikkejen jälkeen. DSC_7484Maybelinen ripsiväriä oon käyttänyt jo pitkään. Tykkään käyttää vedenkestävää, koska mun ripset ei muuten pysy taipuneina. Rimmelin kynän oon vasta ostanut ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ehkä vähän liian paksu ja joudun taiteilee että saan ohuen viivan.DSC_7491Kuva silmä meikin jälkeen.DSC_7493Ostin vähän aikaa sitten ton kulmavärihommelin ja se on ollu tosi hyvä! En muista merkkiä... Tykkään paljon mielummin laittaa kulmat tollasella värillä kuin kynällä. DSC_7496 Loppu kuva. Valmis perus meikki.

36 comments:

  1. Nuo kulmat näyttää aika typeriltä kun omat kulmat menee ihan eri muodossa, kun mitä oot piirtäny..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei :D mun toi toinen kulma on kyl nii semonen harva ja sellanen et niitä ei saa mitenkää menee nii miten haluaa.

      Delete
  2. Hei muistatko mistä oot ostanut ton kulmakarvajutun, ja mitä suunnilleen makso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin kikcksistä :) ja jotain vähä yli 10€

      Delete
  3. Oot ihan hirveen nätti luonnostaanki!:)
    Häiritsi vaan noi kirjotusvirheet..

    "Loppu kuva. Valmis perus meikki."
    =Loppukuva. Valmis perusmeikki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaha joo mä en oikeestikkaa osaa yhdyssanoja! teettää mulle paljon vaikeuksia!! :((

      Delete
  4. Oot nätti ja sul on ihanat silmät <3

    ReplyDelete
  5. Muuten tosi kiva meikki, mutta noi kulmat kyllä häiritsee ku ne ei oo tasasesti täytetty :D Ja vou sun iho on tosi hyväs kunnos nykyää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) ja nii ku sanoin tuol et mul on toi toinen kulma ainaki tosi harva.

      Delete
  6. oot superkaunis♥

    ReplyDelete
  7. voi miten luonnon kaunis olet ilman mitään meikkiä! antaisin mitä vaa jos saisin sun kasvot <3 IHANA

    ReplyDelete
  8. oot niin nätti ilman meikkiä !

    ReplyDelete
  9. Näytät väsyneeltä. Kaikki ok? Vai onks Tää vaan kuvattu aamulla? Ihana Jenna olet.

    ReplyDelete
  10. sullahan oli ennen ne ripsienpidennykset, niin huomasitko niitten pois oton jälkeen sun ripsissä mitään eroa? :) et oliks menny huonompaan kuntoon jne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huomasin :D tai sit ne vaa tuntu lyhyimiltä ku oli tottunu pitkään :DD ja no vähän kärsi koska mä vaa sit revin ne pois XDD

      Delete
  11. aaarrggghhhh opettele yhdyssanat

    ReplyDelete
  12. Jatta, mistä se sun valkonen Na:n meikkilaukku on? :)

    ReplyDelete
  13. jenna sä oot niin U P E E !! En kestä miten kaunis oot ilman meikkiikin ja nii symppis:)!

    ReplyDelete
  14. Onks sun iho ollu koskaa huonossa kunnossa vai onks se aina ollu tollane hyvä?:) Oot tosi nätti ilman meikkiäkin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. On ollu tosi huonossa kunnossa joskus. Sen takia mulo on vähä leuassa ja poskissa sellasia arpia :// mut nyt on vaa parantunu!

      Delete
  15. mistä toi kulmienväri juttu on? :)

    ReplyDelete
  16. Omg!!!!!! onks sul pikkuveljee?? näytät ihan oskari tarkalta!!

    ReplyDelete
  17. Opettele yhdyssanat!! Karmeeta luettavaa..

    ReplyDelete
  18. Mukavaa että vastaat kommentteihin.. :/

    ReplyDelete