Saturday, 12 October 2013

Ihana loman aloitus

Jatta: Otsikko on vähän sarkastinen, sillä mun loma alko sillä että se puhelin lensi sinne korjaamol ja täl hetkel näpyttelen vanhalla applen kapistuksella joka ei tunnu toimivan mun käsissä mitenkään. Mutta otsikolla viittasin enemmäkin eiliseen, sillä mun loma sai aikas ihanan alotuksen! Tsekatkaa tää niin ymmärrätte... oon aika ilonen tyttis (-:

Aamulla tosiaan Lanen lähdettyä lähettiin käymään koko perheen voimin kaupungilla ja äsken veli suostu ottamaan musta parit asukuvat ja mun jalassa näkeekin nyt ekaa kertaa tääl blogin puolella nuo leggarit, jotka aika kauan aikaa sitten jo ostin. En muistanukkaan kuinka kiva on kulkea tälläisissä rennoissa housuissa eikä tartte tiukoissa farkuissa ahistua. Voisin alkaa varastoimaan mun kaappiin lisää legginsejä... Kaapista tulikin mieleen tämä kaapintyhjennys, osa vaatteista meni ihan kirpparikirpparille sillä myytävää on niin paljon! Mutta tämän postauksen tehtyä alan samantein ottamaan kuvia noista blogikirppikselle tulevista vaatteista, toivottavasti saavat uudet ihanat omistajat :) Nyt jatkan Lanen antaman suklaalevyn syöntiä, see u !

510

Lane kiltti kuitenkin anto pädin lainaan jos en ois puhelinta saanu toimimaan, mutta onneksi sain ja muhun siis saakin yhteyttä kamut (kelle teille oon jo ilmotellu että ei... )
  167113894122

Hyvää lomaa kaikille :)

17 comments:

  1. minne kirppikselle veit sun vaatteita? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. centrumile jotain ja äiti sano jo et kaikki meni........ pitää kai viedä lisää ja laittaa hintaa enemmän :_D

      Delete
  2. miten ihana poikaystävä sulla :-) ootte hirmu sulonen pari ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) nii on ! kiitos paljon <3

      Delete
  3. voi vitsi kui sulonen toi sun poikkis :') ja oot muuten tosi kaunis !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia kiitoksiiiii : )

      Delete
  4. Ei toi noissa kuvis Kyl oo Lane ;)) Se on Jatan pikkuveli..;)

    ReplyDelete
  5. mistä toi ihana huivi on? :P oooot niin kaunis ja sun kroppa on täydellinen!! ollaan samassa koulussa nii aina katon ohi mennen et voi vitsi ku joku voi olla noin tyylikäs/muodikas ja upee!

    ReplyDelete
  6. lindexiltä :) ja voi ei kiiiiiitos tosi paljon !!!! kuka oooot :o

    ReplyDelete
  7. miks aloit vaa huutaa et "mä vihaan sua" :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD koska lane ei ollu yli tuntii vastannu mun viesteihin ja mul meni järki luulin et se Feidaa mut :D mut siis läpällä enemmänkin . en mä sitä vihaa, rakastan

      Delete
    2. aaaa :D ajattelin et ompas outo reaktio ihanalle poikaystävälle!

      Delete
  8. Tää blogi on kyl ehottomasti mun lemppari ootan aina innol teijän postauksii!! Aattelin iteki alkaa pitää blogii ja aattelin et onks sul/teil mtn vinkkei blogin pitämisest yms..? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia:) No mun mielestä on tärkeintä olla oma ittensä blogissa, älä yritä olla jotai muuta mitä et oo, tee sun näkösiä postauksia ja kirjota asioista jotka on sulle tärkeitä! Tee siisti ulkoasu ja tietenki sun mieleinen ja pyri laadukkaisiin kuviin! Sillä varmasti saat sun blogille lukijoita jotka on kiinnostunu samoista aiheista mistä sinäkin ja mistä kirjotat :) ei mul mitää erityisiä vinkkejä oo, mut menee kauan aikaa ennenku kaikki toimii joten kärsivällisyyttä ja tsemppiä :)

      Delete
  9. onko tuo harmaa huivi cubukselta? :) ite kattelin sitä ja tykkäsin mutta en ostanu :/

    ReplyDelete