Thursday, 19 September 2013

Today's face


Jatta: Odotan huomista, ootan että kokeen jälkeen pääsen viikonlopun viettoon ja rentoutumaan ja irti tästä stressistä. aaaaaaaargh aivan hitsin ärsyttävää. Tänään mulla on ollu huono päivä, onneks pääsin aikasin jo kotia ja postilaatikosta löysin päivän piristäjän, Demin! En oo vielä selaillu täysin loppuun mutta heti ekana luin horoskooppisosiot ja pistin kalenteriin ylös "onnenpäiväni". Hahah äiti jotenki tartuttanu muhun tän horoskooppeihin uskomis hömpän. Oikeesti uskon niihin ehkä liikaa, ja varsinkin kun kyseinen luvattu onnenpäivä koittaa ootan jotai suurta ja jännää. Tähän mennessä mun onnenpäivät on ollu tavallisia tai ihan kamalia... Höntsäilyn ohella käväsin myös kaupasta hakemassa tarvikkeet tiramisun tekemiseen ja kaivoin ohjeen veljen kotsankirjasta. Onnistuin ihan hyvin vaikka oikeesti oon maailman surkein kokki ja leipuri ja tulevaisuudessa varmaa iha surkimus vaimo hahaah.

Kuvat on aika naamapainotteisia nyt kun en saanut ketään ottamaan ulos asukuvia (panostin tänään pukeutumiseen enkä tosiaan tiedä miksi kun koulussa oli vain liikuntaa). Mutta ei anneta sen häiritä, vknloppuna kokeilen jos saisin aikaiseksi jotain videota! Mutta en lupaa mitääääääääääääää

IMG_4152ucatsIMG_4226IMG_4240IMG_4216catss
mun hiukset on kasvanu!!! muistatteko viel ku olin vast iha polkkatukka jatta xd

IMG_4248IMG_4203

24 comments:

  1. ah, tiramisu on ihanaa <3 :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous19/9/13 21:49

    ihanan tyttömäinen paita!

    ReplyDelete
  3. Anonymous19/9/13 21:52

    oot sie niin kaunis :*
    ja mie en edes uskaltais kokeilla mitään misuja, jo ajatuski kuulostaa miu mielestä liian haastavalta miu blondinaivoille :'DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljo :* hahah kokeile vaa ;) oli iha easy !

      Delete
  4. Anonymous19/9/13 22:04

    mistä nuo korvakorut on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. osaankohan nyt kirjottaa oikei ... ur&penistä!!

      Delete
  5. Anonymous19/9/13 22:26

    haha kotsa :D:D se on KÖKSÄ

    ReplyDelete
    Replies
    1. miksei se voi olla kotsa :( mä sanon kotsa

      Delete
    2. Anonymous20/9/13 00:15

      kyl se on kotsa :D tääl päin ei kukaan ikinä oo sanonu köksä

      Delete
  6. ihana paita!! mistä tuo on? :) oot niin kaunis, tosi hyviä kuvia susta <3

    ReplyDelete
  7. Anonymous20/9/13 07:56

    miten sä oot kasvattanu noit sun hiuksii? niinku syötkö jotain pillereit, minkalaista a
    shamppoota ja käytätkö hoitoainetta, suoristusrautaa, lakkaa tms. ja onksul nyt paljo kakshaarasii ja kuivii hiuksii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne vaa kasvaa en syö mitää pillerei ja käytän suoristusrautaa yms :D mut oon vähentäny sen käyttöä ja käytän aina lämpösuojaa ja nukun aina hiukset kiinni. Ja kyllä löytyy kakshaaraisia

      Delete
    2. Anonymous21/9/13 08:57

      ai sis onko tuolla jotain merkitystä hiusten kasvamiseen et nukkuu aina ne kiinni? yritän tässä kasvatella omaa polkkatukkaani ni kaikki vinkit käy :D

      Delete
    3. Anonymous23/9/13 06:59

      Mulla semmoset pillerit on kyllä auttanu! Ja just se että en suorista tai kuivaa hiuksia juurikaan :) mut eiks jos nukkuu hiukset kiinni nii pitäs just rasittaa hiuksii enemmän?? :D tai nii mä oon luullu XD

      Delete
    4. Anonymous23/9/13 20:58

      joo mulla onki niitä pillereitä ja mullaki auttaa niin kivasti:)! mäkään en paljoo suoristele tai kuivaa ja oon kans luullu et kiinninukkuminen just rassaa hiuksii xd

      Delete
  8. Anonymous20/9/13 09:42

    oletko demittänyt??::)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joskus kaaauan sitten :D

      Delete
  9. Anonymous20/9/13 09:48

    haluun kysyy sult näin btw muutamia kysymyksiä jos vaan käy :) ootko sosiaalinen? ootko porukassa sellanen hauskuuttaja vai semmonen joka enemmän nauraa muiden jutuille? sit ootko porukas semmonen järkevä joka huolehtii muista vai enemmän sellanen et lähet kaikkeen mukaan ja unohat välillä ajatella ennen ku teet?
    sit kuvaile sun luonnettas 3 positiivisella/negatiivisella adjektiivilla? oot hirveen kaunis & vaikutat tosi mukavalta :) kiittipaljon jos vastaat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo tottakai! Siis oon sosiaalinen omasta mielestäni kyllä ja on mulle sanottu että oon myös :) riippuu tosi paljon milasten ihmisten kanssa olen että millanen hölösyy oon mutta pääosin oon enemmän se joka nauraa :D kyllä mäki se "hauskuttaja olen " mutta kuten sanoin, riippuu kenen kaa oon ! Ja toho järkevää en osaa sanoa, se riippuu kans minkä asian suhteen mut enemmän kallistun tohon et lähden aina kaikkee mukaan ja unodan ajatella, mut yolo!! Ja luonteelta oon suht ilonen, rehellinen ja aito! Huonoja puolia on helposti suuttuminen, itsekriittisyys ja mustasukkasuus! Kiitos paljon sulle :)

      Delete
  10. Anonymous20/9/13 21:53

    Ooot niiin kauniiis ! lane saa olla onnellinen ku on noi kauniin tyttiksen saanu :>

    ReplyDelete
  11. Anonymous21/9/13 17:10

    Oi että kun sulla on ihana tukka! tosi luonnollisen näköinen:) Mun äiti taas pilas horoskooppeihin uskomisen, kun kerto että keksi niitä nuorempana lehtiin kesätyökseen..:D

    ReplyDelete