Tuesday, 3 September 2013

Maanantaisia ja tiistaisia kuvia

Jatta: Hupsis, venähtikin sitten nämä luvatut postaukset tälle päivälle... Oltiin tosiaan siellä Leppälahdessa eilen ykkösten kanssa. Mä toimin siellä siis tutorina ja voin sanoa että oli kyllä aika hyvin onnistunut päivä! Paljon parempi mitä vuosi sitten takainen oma ryhmäytymispäivämme siellä. Täältä löytyy se postaus.
Keli oli tälläkertaa aivan älyttömän hyvä ja porukalla tuntu olevan ihan hauskaakin. Mut se siitä, antaa kuvien kertoa jotain vaikka aika heikkoja osa onkin, valotus ja asetukset vähän perseellään mut ei se mitään.

Olin pitkään katellut "meikin kiinnittäjä suihketta" jota en oikeastaan osaa nimetä, ja vihdoin sen sain! Kiitoksia äiti! Mamma toi sen siis tuliaisiksi laivalta, kuvaa löytyy alempaa. Tänään koulun jälkeen sain Lanen meille chillailee mun kaa, kateltiin vähän ruokia tulevalle vaellusretkelle ja löhöttiin monta tuntia. Nyt oiskin sitten aika siirtyä pakkaamaan ensimmäiset kamat rinkkaan ja ehkä sitten siirtyä kattelemaan bb:n ekaa jaksoa, joka on pakko nähdä. Mä en tiedä kerkeenkö huomenna postata, joten musta saattaa kuuulla seuraavan kerran vasta viikonloppuna :) Ja ainiin, vaelluskurssin vuoksi multa jää mun kesällä isosteleman ripariporukan konfirmaatio väliin...

catsdIMG_3799IMG_3868IMG_3828catsIMG_3790IMG_3820IMG_3853IMG_3792IMG_3841IMG_3895IMG_3911IMG_3903IMG_3905catsaIMG_3917
en kestääääää xd awwss ♥

IMG_3912

25 comments:

  1. mistä noi sun housut on ostettu :)?

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/9/13 20:48

    mietittekö ikinä jennan kaa koska julkasette näitä postaksia, ärsyttää kattella kun teillä tulee peräkkäin nää postaukset :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei mietitä.. :o ei sillä oo mun mielestä mitää väliä

      Delete
    2. Ei mua ainenkaa haittaa ollenkaa... :)

      Delete
  3. Anonymous3/9/13 21:51

    tunnetko leo torrin? jos tunnet nii mistä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en sanois että tunnen mutta oon jutellu sen ihmisen kanssa alunperin lähti siitä ku se joskus tuli kikkaamaan mua! mutta nii siis en ole koskaa nöhny yms? ja pitkää aikaankaan en ole jutellut sille.. kuinkas niin?

      Delete
    2. Anonymous4/9/13 19:16

      eeiku mietin vaan ku kattelin sen kuvii ni sattumalta näin et olit tykänny jostaki sen kuvasta :D

      Delete
  4. Anonymous3/9/13 21:52

    Mitä toi meikin kiinnitys suihke maksoi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mö en tiedä! googleta XD

      Delete
  5. Anonymous3/9/13 22:22

    teidän lukiol menee vissii ihan jees kun kaveri oli ollu kesällä kesäyliopistolla jollain kertauskurssilla niin 99% porukasta oli sepän lukiosta :DD
    mut aaaaaaaaaaw en kestä tota nallekuvaa tuitui♥

    ReplyDelete
  6. Anonymous4/9/13 10:34

    voitko kertoa muutaman viikon jälkeen oliko tuo meikinkiinnityssuihke hyvää? :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous4/9/13 20:57

    jatta oot jotenkin nykään tosi ylimielinen! ei mulla muuta. koita päästä tavasta eroon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oot tikkakoskelta ja tiedän sieltä vaan pari ihmistä enkä usko että ot kumpikaan niistä, joten oot joku mulle random joka on ymmärtäny mun käyttäytymisen väärin eikä tunne mua, joten mua ei kiinnosta oikeastaan :D koska en ole ylimielinen :)

      Delete
    2. Anonymous5/9/13 14:59

      en ole ja nään sua joka päivä niin en oo voinu erehtyäkkään :)

      Delete
    3. Anonymous14/9/13 00:03

      No siis öö jatta sun ylimielisyys on kyllä ihan katsojan silmissä :) eli turha sanoa ettet oo, jos jonkun mielestä oot niin sittenhän sen mielestä oot :)

      Delete
  8. Anonymous4/9/13 21:24

    mitä mieltä oot kannabiksesta ? entä sitä käyttävistä ihmisistä ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minkä takia kysyt minulta tälläistä? ja siis turhaa paskaa elämän pilaamista

      Delete
    2. Anonymous7/9/13 15:09

      ihan vaan mielenkiinnosta :) onko sulla jotain perusteluja sun mielipiteeseen ?

      Delete
  9. Anonymous5/9/13 17:41

    ootko koskaan poltellu? hyvä et oot tota mieltä.

    ReplyDelete
  10. jatta oot sikakaunis !!:) ihanan luonnollinen ja tollee:D

    ReplyDelete
  11. Anonymous7/9/13 15:12

    Jatttaaa millon tulee sun ja Lanen videoo??:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous6/2/14 21:07

    Heei onks sulla toiminu toi meikinkiinnitys suihke ? kannattaisko ostaa ? :)

    ReplyDelete