Wednesday, 25 September 2013

Kuvakollaaseja

Jatta: Moikkaan teitä taas puhelimen kuvien kautta, sillä kirjaimellisesti sää on pilannut kaiken muun kuvailun. Eilen ja tänään yritin mennä asukuvia ottamaan, mutta äskenkin jonkin tapainen lumi-räntä-vesi-rae-sade pilasi suunnitelmat. Ehkä näistä kuitenkin jotain irtoaa, ja myös se asu mitä tänään olisi pitänyt kuvata!

1
Minun naamaa ja kenkäkuvaa viikko sitten. Syksy tuli ihan yhtäkkiä ja just nyt tuntuu et talvi alko tulemaan? Mite ois jos viel hetken aikaa pysyis lämpöasteet plussan puolella.

Spotifyn 40tunnin soittolistojen tekoa ja kuuntelemista... Mulla alko myös nyt terpan 2.kurssi ja mua pelottaa toi kurssi koska arvosanan yks osta pohjautuu esitelmään ja vihaan yli kaiken esitelmien pitämistä, voisin sanoa että kammoksun!!

2
Vanhaa kuvaa musta Tuulista ja Jennasta 3vuotta sitten Sm-kilpailuista. Voi noita junnuaikoja... Mulla on myös ollu huonoja päiviä mut tällä hetkellä oon hymyissäsuin! Maanantain asukin pääsi kollaasiin sekä uudet kisapuvut joita minä henkilökohtaisesti itse en ainakaan vielä halua paljastaa ;)

3
En tarkene enään liikkua nahkatakilla ja meinaan jäätyä joka kerta kun ootan aamulla 7aikaan bussia. Tarttisin aika kiireesti uutta talvitakkia. Ja tuo teksti, niin totta. Miettikää tota hetken aikaa :)

4
Sotkuisen huoneen keskellä otettu asukuva. Pipot ja huivit eksyi päälle, kylmä kylmä kylmä....Ja unohdin laittaa tuohon housujen ostopaikan, mutta joku voi oivaltaa jo että ihan dr.denimit kyseessä.

5
Leiriviikonlopulta pari kuvaa. Paussipatukoilla, pilteillä ja pähkinöillä naposteltua jakso hyvin treenailla monia tunteja!

76
2.jakson heikko kuva, perjantai jäi uupumaan mutta en jaksanut alkaa säätämään sen kanssa. Käytiin viimeviikolla Lanen kanssa pitkästä aikaa ajelemassa! Oli mukavaa vaihtelua mun omille mautoajeluille :-D
Mun toinen mummi tuli tossa viikonloppuna meille ja toi mukana mulle ihanan lämpöset uudet villasukat! Ostin myös eilen pipon kun tajusin ton kylmyyden... Nyt lämmittää!

8
Koulukuvat saatiin tänään ro:n tunnilla ja tältä ne nyt näyttää! Tuli myös toinen versio tuosta "kamukuvasta" joka meni Lanelle, se oli ehkä se vähän onnistuneempi. Oon ihan tyytyväinen! Nyt pitää vaan raivata omaan lompakkoon tilaa kavereiden tarrakuville hahahaha pitäs olla varmaa semmonen kaveriarkki vielä mitä ala-asteella aina sai :-D


Ja sit mulla ois viel yks aika tärkee juttu kysyttäväks teille ennenkun juoksen pakkaa tavaroita ja suuntaan kaupunkiin. Nimittäin oon harkinnu tässä aika pitkään blogikirppiksen pystyyn pistämistä. En tiedä vielä haluaako Jenna mukaan (ois kyl jees), mutta ajattelin tähän blogiin liittää blogikirppiksen jonne aina sillontällön laitan myyntiin tavaraa. Nimittäin mulla ois taas aika paljon myytävää vaatetta enkä jaksais kirpputorille viedä again. Mietin vaan tän blogikirppiksen toimivuutta, postitukset, maksut, huijari huutajat yms.. Kysynkin siis teiltä olisko innostusta lähtee shoppailee in our mindin blogikirppikselle? 
-ja bloggaajat joilla omia kokemuksia tuosta blogikirppiksen pidosta, niin ideoita ja mielipiteitä siihen liittyen otan mielellään vastaan!

32 comments:

  1. Anonymous25/9/13 16:23

    kivoja kuvia tykkään teijän blogista älyttömästi ja ehottomasti blogikirppistä pystyyn!! koita houkutella jenna mukaan kanssa ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon :) joo se innostu kans jo !

      Delete
  2. hei mistä noi sun niken kollaripökät on? ihan älyttömän kivan näköset! :--)

    ReplyDelete
  3. Anonymous25/9/13 16:42

    ois mulla ainaki innostusta ! Tehkää vaan! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous25/9/13 16:45

    Hui noi esitelmät on kyl pelottavia ja iteki kammoksun hirveesti mut kyllä se hyvin menee kun miettii miten pieni hetki se sun elämästä on minkä joudut viettää siellä luokan eessä ja yrität vaa hengittää syvään ja rentoutua :) Sekin helpottaa kun ajattelee sitä miten lähes kaikki muutkin pelkää niitä yhtä paljon ja se on muillakin luvassa!

    Ja joo blogikirppis pystyyn!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep :/ tollee mää koitanki ajatella!

      Delete
  5. Anonymous25/9/13 17:01

    Minkä pituset tunnit teil on koulussa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2h tai 1h suunnilleen! ei ihan tasan mut sellanen 45min on yks tunti ja kaksoistunneilla niit 45minuuttisii on kaks!

      Delete
  6. Mä oon monesta eri blogikirppikseltä ostanut ja kyllä mulla olisi intoa tähän teidänkin kirppikseen :)

    ReplyDelete
  7. Totta kai! Blogikirppistä pystyyn !!!:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous25/9/13 19:03

    Joo blogikirppis pystyyn!! silleen vaan et sit kun rahat näkyy teidän tilillä niin pistätte postiin ja että huudot on sitovia, toki sekään ei estä noita huijareita mutta niin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep:o toi huijarijuttu eniten mietityttää kun on kuitenki iso homma pistää tollanen pystyy ja sit jos joku tekee niit huijaushuutoja ni koko hommasta menee maku :/

      Delete
  9. Anonymous25/9/13 19:19

    ihana postaus ja siis omg mul on samat niken pinkit verkkarit ;) mun omat on kyl haalistunu ... XD ja blogikirppis ois kyl jees!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu ;) jeps!eiköhän se tule

      Delete
  10. Anonymous25/9/13 19:20

    tota pipoo kantsis laskee vähän tuolta takaa :) ettei näytä tyhmältä ku sojottaa ylhäällä

    ReplyDelete
  11. Anonymous25/9/13 19:35

    tiiäks onks toi esitelmä pakollista niinkun kaikilla vaikka oon eri koulus mut siis et tos 2 kurssis nii onks se osa sitä kurssii vai onks teidän ope vaa päättäny sen ? :D koska en haluis pitää sitä......

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo siis riippuu täysin opettajasta miten se haluaa että kurssilla toimitaan!!

      Delete
  12. Anonymous25/9/13 19:52

    Ihana postaus! Ja blogikirppis ois iha mahtava juttu... ;)

    ReplyDelete
  13. Anonymous25/9/13 20:15

    Joo blogikirppis ois tosi kiva!:)

    ReplyDelete
  14. Anonymous25/9/13 20:53

    JOO blogikirppis iha ehdottomasti!! Oon monta kertaa kuolaillu teidän vaatteita ja mulla ainaki kiinnostus ois suuri :-D Ja vielä jos Jennan saat mukaan niin aina parempi :-)

    Ja pakko vielä sanoo että oot aivan mielettömän kauniin näköinen kun hymyilet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaahahahha joooooo pian pääset ostelee ;) ja voi kiitos paljon!

      Delete
  15. Anonymous25/9/13 21:23

    Joo kannatan blogikirppistä! mutta ois kivempi että laitat(te) valmiin summan eikä mitää huutojuttuja..:o + muistakaa postarit, meinaan että hinnat oikeesti ei oo järettömiä =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl me toho huutojuttuu mennää ku mite muute päätetää se kuka sen tuotteen saa?...

      Delete
  16. Anonymous27/9/13 12:24

    Ihanii kuvii!<3 mul oli toi terkan 2 ekassa jaksossa ja se oli oikeesti tosi mielenkiintonen ja kiva kurssi vaikka en nyt yleensä tykkää mistään koulujutuista:D!

    ReplyDelete
  17. Anonymous2/10/13 18:57

    Ihana tää teijän blogi!! Mil muokkaat kuvii? ;)

    ReplyDelete