Thursday, 26 September 2013

home day

Jenna: Mun kirjoitteluista on taas aikaa ja olen siitä pahoillani. Aikaa ei oo vaan ollu ja koneelle en ole päässy. Hyvä että kotona kerkiää käydä. Mulla alko työssäoppimen maanantaina. Joten sanon jo nyt, että minun postaukset saattaa jäähä vähiin. Yritän aina vapaapäivinä tänne tulla krijoittelemaan. Teen tosiaan 8h päiviä ja treenit aina illalla. Mul on aamu ja iltavuoroja. Vapaapäivät voi olla vaikka keskellä viikkoa niinku nyt on. Yritän silti keritä ja saaha aikaa tännekkin.

Eilen tosiaan mul oli vapaa ja lähin jo aamusta jkl moikkaa omaa rakasta! Ulkona on tosi kylmä ja en tiiä mitä pukisin. Mul on nahkatakki ja sellasia kevät takkeja ja seuraavaks tulee sit se untuvatakki. Nii ei kehtaa viel käyttää iha talvitakkia. Yritän pukea aina kaikki paksuimmat huivit ja neuleet etten paleltuisi.

Tänään mä oon suurimmaks osaks nukkunu. Jotenki tosi nuhanen ja kipeä olo. Kuumemittaria oon metsästäny koko päivän... Mul on remppa meneillään tuol mun huonees. Väliseinä puretaan ja saan koko huoneen. Ostettii mulle myös jenkkisänky ja siin on aivan ihana nukkua! Mutta nyt taas tuo kello rientää ja pakko mennä tekee ruokaa! DSC_7046DSC_7011DSC_7050DSC_7002DSC_7004DSC_7023DSC_7018

8 comments:

  1. Anonymous26/9/13 20:03

    tee sitte joskus huonepostaus uudesta huoneestas :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tietenkin teen sit ku se vaa valmistuu! nyt vasta saatiin tapetit irti :DD

      Delete
  2. Anonymous27/9/13 08:35

    Kiva kuulla sustakin Jenna! Ja voi että oot kaunis:-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous27/9/13 18:07

    mistä koi kaikki meikkisiveltimet on?:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous27/9/13 21:55

    missä oot topissa?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vanhusten kanssa :) vanhainkoti se kait on :D

      Delete