Wednesday, 18 September 2013

18.syyskuuta

Jatta: Hei pitkästä aikaa ja tervehdykset tulee nyt tekstin ja puhelimella räpsittyjen kuvien muodossa! Mun viimepäiviin ei oo kuulunu mitään muuta kun lukemista. Lukemista lukemisen perään... Takana on nyt kaksi koetta, joista molemmista jäi ihan hyvä fiilis ja edessä vielä yksi koe joka kuumottelee aivan tajuttomasti. Peukut pystyyn mulle siis perjantaille. Näinä päivinä oon myös kerenny nähdä Lanea ja treenejäkin on ollut ja monia muita tekemisiä, mutta silti pääpainotteisesti aika menny omassa sängyssä herkutellen ja miljoonasivusia koealueita lukien.

Viikonloppuna tuli myös tilattua aika kiva juttu mulle, nimittäin se vanhojentanssimekko!! Löysin sattumalta täysin uuden nettisivun ja uusia mekkoehdokkaita. Niitä selaillessa löysin aika erillaisen mekon siihen nähden mitä olin alunperin katsellut, värikin totaalisesti kaukana siitä mitä hain, mutta arvatkaa mitä! Mä rakastuin siihen heti. Nyt vaan kuukaus odottelua ja sen pitäisi saapua kotiovelle ♥ Oon varmaan jo liian ajoissa, mutta ei mua haittaa. Ihastelen sitä sitten sinne helmikuuhun asti. Ja sanon jo nyt että, en ole paljastamassa mekkoani ennen kyseistä prinsessapäivää ;)

1eka

Oon käyny varmaan jokapäivä kiertämässä samat kaupat läpi etsien ja ihastellen tulevan talven vaatetusta. Mul on hakusessa ja mahdollisesti hankinnassa monia juttuja, mutta tuntuu etten mistään löydä juuri sitä mitä etsin. Esimerkiksi tämän talvitakin kanssa se ongelma, että kun kivan löydän se on liian kallis ja seuraava kiva löytyykin sitten jokaiselta vastaantulijalta... plaah. Onneks kaikesta arjen hössötyksestä ja stressailusta pääsee välillä irti mm. käymällä coffee housessa herkuttelemassa. Käytiin jokunen päivä sitten Lanen kansa triplasuklaaherkuilla ♥ täydellistä.

2kaas

Lauantaina oli Jyväskylässä Finlandia marathon, jota meidän seuran cheerleaderit oli ympäri kaupunkia kannustamassa. Pienillä joukoilla tsempattiin juoksijoita. Olihan se hieman erillaista ja poikkeavaa siihen nähden mitä me yleensä tehdään :-D Mutta hauskaa kuitenkin!

3kolm

Mestarin herkusta nappasin välipalaksi mukaani "napostelu hedelmä" setin ja tolla oli hintaa melkeen 6euroa!? Mut hyvää oli joten samapa tuo.

4nel

@Instagrammi vinkkausta havaittavissa ! :-D Meidän läheltä löytyy tollanen kamala pelto.. Illalla kun kävelee pysäkiltä kotia tekis mieli melkeen juosta tuon kohdan ohi. Oon kattonu aivan liikaa kauhuleffoja. Tuon kuvan pointti nyt oli varmaan toi sumu ja itseasiassa en edes tiedä mihin aikaan päivästä toi kuva on otettu?

5viis

Koeviikon asut on näyttäny aika paljolti vastaavanlaisilta. Lökärit ja rento paita. Meikiton naama ja laittamattomat hiuksetkin on kulkenu hyvin mukana... Ihana kun voinu herätä myöhempää suoraan aamupalalle vaatteet niskaan ja lähteä. Voisin lopettaa meikkaamisen :-D Ja kuvassa näkyvä vitamin water ollu myynnissä vaikka kuinka pitkään ja oon nähny tuota vaikka ja missä ja menin ja ostin yksi päivä itsellenikin kyseistä vettä ja täytyy sanoa että hyvää, mutta liian kallista. Miksi kaikki on nykyään niin hintavaa?


Nyt suuntaan englannin sanojen ja kielioppien pariin... Katsotaan kuinka selviän! Odottelen myös uutta ios 7 päivitystä jonka pitäis tulla tänään. En tosin tiedä onko mun järkeä päivittää sitä kun kapula lähdössä korjaukseen ja uus tulossa tilalle. Jeps

44 comments:

  1. Anonymous18/9/13 16:51

    mikä tuon coffarin herkun nimi on!! tai siis onko se tuo triplasuklaaherkku vai mikä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mun mielestä just se !:D

      Delete
  2. Anonymous18/9/13 17:00

    vastaus hintakysymykseesi löytyy taloustiedon kurssilta, ellet oo sitä jo käyny ...;))

    ReplyDelete
  3. et oo ainut joka oottelee ios7! katoin ensimmäisen kerran 00:01 olisko se tullu :-D ja sit aamusta n.10min välein haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha joo sama XD toisaalta en ees oikee tykkää siitä uudest designist..

      Delete
  4. Anonymous18/9/13 17:41

    Siis mistä sen ios 7 näkee onko se tullut ja miten se ladataan??? Hjälp!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. siitä pitäis tulla ilmotus puhelimeen ?

      Delete
  5. Anonymous18/9/13 17:56

    siis what mikä päivitys ja saako iphone 4:seen sen:) mutta tosi kaunis olet! ja ihana postaus

    ReplyDelete
    Replies
    1. tietääkseni saa :) kiitos !

      Delete
  6. Anonymous18/9/13 18:05

    mitä tossa coffarin suklaajutussa on! näyttää hyvältä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muistaakseni siel oli keksiä , jotain suklaakastiketra. jäätelöä kermavaahto ja strösseliä :)

      Delete
  7. Hei miltä nettisivulta tilasit sun mekon? :) Mulla on ihan kamala mekkokriisi, enkä yhtään tiiä millaisen mekon ostan... :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous18/9/13 18:36

    Mistä sun korvikset? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se joku urr&ben kauppa xD en osaa ees kirjottaa .. mut halvat oli!

      Delete
    2. Anonymous19/9/13 14:48

      ur&penn (:

      Delete
  9. Anonymous18/9/13 18:44

    aina lane sitä lane tätä.. joka postaukses siitä jotai

    ReplyDelete
    Replies
    1. jyväskyläläiset kateelliset ämmät siel huutelee. nyt oikeesti mitä vittua !:D jos ei kiinnosta Lane, niin älä lue tätä blogia! Jos et oo huomannu niin lane on mun poikaystävä ja vietän hänen kanssa aikaa ja tämä blogi kertoo lifestyle tyylisesti elämästäni (ja Jennan) joten täällä kerron yleisesti tekemisiäni :) olen lanen kanssa Aika paljon, joten hänen nimeään täällä näkyy aika paljon. jos se on sinulle joku ongelma niin mene täältä pois. kitos

      Delete
    2. Anonymous18/9/13 21:54

      no huhhu jatta, aika rajua. suoraan sanottuna naurettava reaktio sulta kommentoijaa kohtaan ottaen huomioon että kommentti on täysin asiallinen. ihan sama jos tietäsitkin kuka on kommentin takana et sä voi heittää henkilöstä noin rajua analyysiä oli hän sit anonyymi tai ei. pää pois pilvistä ja vähän otetta tähän hommaan. oikeesti ihmettelen miten oot saanu tosta tommosen slaagin.

      Delete
    3. Anonymous18/9/13 22:09

      ööh cmoon tässä postaukses pari kertaa mainittu lanen nimi ja kaikkii muita juttuja tässä kyllä kerrottiin myös että mikähän nyt tuon tyypin mieltä hiertää XD

      Delete
    4. Anonymous18/9/13 22:30

      gogooo hyvä tulkaa tänne ragee, eikö oo muuta tekemistä XD noista anoista saa aina tylsinä päivinä päivät naurut

      Delete
    5. Anonymous18/9/13 22:35

      niin ja se piti vielä sanoa eihän ano edes sanonu että häntä haittaa että lane on esillä niin usein? totesi vaan että näin on. hieman ylireagointia.

      Delete
    6. Anonymous18/9/13 22:46

      MITÄÄ. Okei mä ymmärrän että lane on tottakai iso osa sun elämää ja mua ei haittaa ollenkaan että täällä kerrot mitä ootte tehny jne ihan basic juttu mutta nyt ihan oikeesti, annat itestäs semmosen kuvan että oot jotenkin ylempi arvonen kun lane on sun poikaystävä ja kaikki muut on sulle aivan helvetin kateellisia koska seurustelet pari vuotta vanhemman vieläpä ihan menevähkön näköisen jätkän kanssa ja kaikki muut kadehtii suunnilleen teitä jnejnejne. Itsehillintää suosittelisin... voiluoja.

      Delete
    7. -.- joo sitähän mä tarkoitinkin..:D cmoon.

      Delete
    8. Anonymous18/9/13 23:49

      kukahan tätä asiaa nyt täällä suurentelee :))))) XDXDXD

      Delete
    9. Anonymous19/9/13 17:00

      Nyt rikon tän ragepalstan ja sanon että tää ios 7 on ihan hassu :--D en tiiä muista mut kyllä munki poikaystävä kohottaa mun itsetuntoo et kyl mä ainaki oon pilvilinnois sen ansiosta et iha sama onko jatta lanen kaa mut musta tää o aika mageeta :D enkä mä ny tiiä onkse ylimielisyyttä paapoo siitä koko aja, jos o rakastunu ni miksei! Antakaa jatan olla sellane kun se haluaa, eli iha normi teinityttö jolla on suurii tunteita :) vaikka mä en tiiä miten jatta tän näkee ni mun näkökulmast se vois ehkä olla näi. Vai ooksä jatta normi XD peace and LOVE everyboodyy :)

      Delete
    10. Anonymous19/9/13 21:30

      ihan sjoelta olen terveisin ensimmäinen kommentoija........

      Delete
    11. Anonymous23/9/13 06:53

      Huhhuh jatta kyl on sullaki kusi noussu päähän!

      Delete
  10. Seurailen sua instagramissa, ja rakastan sun ig kuvia :) parhautta <3
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o oho voi kiitos paljo :)

      Delete
  11. Anonymous18/9/13 19:06

    pakko kumminkin kysyä että miltä sivustolta mekon löysit? tuntuu että ite oon kolunnuu kaikki nettikaupat läpi mutta tuloksetta :(

    ReplyDelete
  12. Millä ja miten oot muokannu noi tekstit kuviin? :) kiva postaus ja myös ite oottelen jo tota ios7! :)

    Mymustacheworldblog.blogspot.fi ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihan photoscapella kikkailin :)!

      Delete
  13. Siis kui monta koeviikkoa teillä on ku aina eri aikaa ku mulla ja monta koetta teil sitte on niinku yhessä koeviikossa ku itellä aina 6-7 koetta ja sulla nyt kolme? Koeviikkoi meil on viis XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. meil on 6koeviikkoa ja Kokeita aina sen verran kui monta palkkia jaksossa ollu :D mulla oli nyt 4 ja ja yks liikka joten vaan kolme koetta!

      Delete
  14. Anonymous18/9/13 21:29

    mistä toi sun löllöasun neule on ? :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous19/9/13 10:58

    mistä toi sun hapsulaukku on? se on ihana:) oot muuten tosi nätti ja tykkään blogista tosi paljon :))

    ReplyDelete
  16. Anonymous19/9/13 14:30

    jatta musta sä oot ehkä vielä vähän kauniimpi ilman meikkiä. eisun ees tarvii meikata, oikeesti!:)

    ReplyDelete
  17. Anonymous19/9/13 15:37

    voinks tulla lainaa sun vaatteita?

    ReplyDelete
  18. Anonymous19/9/13 16:36

    mistä noi farkut ekassa kuvassa on? aivan täydelliset!

    ReplyDelete