Tuesday, 10 September 2013

10.9

IMG_3949IMG_3952catsIMG_4001
Jatta: Näytän ylläolevissa kuvissa leveältä, näytin koulukuvissakin leveältä. Sain tänään nettitunnukset koulukuvien katseluun ja oon ihan suht tyytyväinen niihin. Yläällä näkyy uusi paita jonka nappasin itselleni mukaan gina tricosta pari päivää sitten hypyllä. Hintaa sillä taisi olla 14,95e.

Mulla on stressii, ja en osaa nyt edes kirjottaa mitään. Meillä alkaa ensviikolla koeviikko, mulla on onneks vaan 3 koetta, mutta panikoin jo nyt. Mulla ei saa ykskään kurssi enää joutua uusittavaks, muuten en pääse lukiosta pois suunnittelemaan aikaani. Plaah, koulu on stressaavaa. Voisinkin tästä suunnata saunaan ja rentoutumaan loppuillaksi itsetehdyn pitsan kera ja ehkä heitän alla näkyvän kasvonaamion naamaan.
Oisin jo valmis kesälomalle...

catsr
Tosin yleensä näillä tuhoan vaan mun naaman kun joistakin muodostuu se ihme kalvo ja mulla sen repiminen sattuu aivan tajuttomasti!! Oonko ainut?

Ribbet collageIMG_4016
Ja kattokaa minkä ihanan palleron oon saanu koristamaan mun näyttöä... Tosiaan mulla meni tuo ylä lukitusnappi rikki, painu kokonaan sisään joten piti asetuksista pistää päälle tuo apujuttu, mikä onkaan. Vihaan tota, haluan mun puhelimen korjaukseen! pkrl


34 comments:

  1. Anonymous10/9/13 20:26

    Mistä ton pallon tohon saa kun mulla on kans se lukitusnappi rikki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. asetukset > yleiset > käyttöapu > assistive touch ja se päälle :)

      Delete
  2. Anonymous10/9/13 20:31

    jatta susta ei saa leveetä tekemälläkää...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä tekemällä saa vaikka mitä ;)

      Delete
  3. Kyllä tohon assistive touchiin tottuu, nimim. ollut käytössä jo puoltoista vuotta :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho aika kauan :D no varmasti tottuu.. on toi vaa aika ärsyttävä silti xd

      Delete
  4. Anonymous10/9/13 20:42

    Mulla sama juttu iphone nelosen kanssa, meni ihan itestään toi nappi sisään.. Ja kun ei oo enää ees vakuutus voimassa ni en tiä minne se kannattais viedä korjaukseen :/ ja en haluis luopuu siitä ku siinä korjaukses voi mennä yli viikko.. ::( hemmetti ku hajoo ittestään käsiin noi puhelimet

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla meni kans niin veli korjas sen :D katto youtubesta videon et otti ton takakannen pois ja tunki paperia sinne sen napin alle niin toimii ihan täydellisesti taas :)

      Delete
    2. täh :D paperia ?? vähä cool ! no mulla on viel vakuutus jutut kunnossa ku ei oo ollu edes vuotta puhelin joten varmaa vien korjauksee :o

      Delete
  5. apua oot niin kaunis :o kivan olonen blogi sulla :)

    http://lindauuu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/9/13 21:15

    jos viet ton korjauksee ni saat ilmasiks uuden,ainaki mä sain:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep oon kuullu kans et jotkut saa kokonaan uuden :) katellaa!

      Delete
  7. Anonymous10/9/13 21:57

    Tervetuloa joukkoon, mullakin toi pallo.. Siihen kyllä tottuu mutta on silti aina tiellä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tiellä se varsinki on -.-

      Delete
  8. ihania kuvia, oot niin kaunis :)

    http://mymustacheworldblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  9. mulla kans toi pallo käytössä, tosin 4s ja plussanappi pohjassa!:D

    ReplyDelete
  10. mullakin painu toi lukitusnäppäinnappi pohjaa mut yks päivä se päättikii korjaantua itestään ja nous:-D haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nousispa mullaki :D

      Delete
    2. Anonymous11/9/13 15:26

      pervojatta

      Delete
  11. mulle kävi kerran tollai samal taval et se painu kokonaa sinne sisälle :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous11/9/13 12:54

    miten ootte saanu ton mainoksen bännerin yläpuolelle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous11/9/13 18:30

      tulee indiedaysin mukana

      Delete
    2. Anonymous11/9/13 21:28

      ei vaan että miten sen saa siirrettyä siihe?! kyllä mä ny tiiän mistä se tulee...

      Delete
    3. Anonymous12/9/13 13:25

      no voi anteeks niin kovin selkeä anonyymi, sitäpaitsi jos kirjotat blogia indiedaysin kautta niin minkä takia pitää kommentoida sitten anonyymisti? :D:DD:D:D

      Delete
  13. Anonymous11/9/13 18:30

    siis miten niin et pääse lukiosta pois? Tai siis että jos sä et pääse koetta läpi niin aina on uusinta ja kyllä mä uskon että oot sen verran fiksu kuitenkin että tajuat siihen uusintaan lukea :D siis siinä tapauksessa kai toi on mahollista että joudut käymään kursseja uudelleen, mutta oikeesti herää kysymys että miten ikinä ajattelit päästä kirjotukset läpi. Mutta muista että vitonen on melkeen nelonen, että älä ota tavotteeks saada kursseja vaan läpi vaan koita saada ne oikeesti kunnialla läpi. Mutta kakkosvuos on kyllä oikeesti vitun rankka kun sillon vaikeutuu kaikki aineet ihan hitosti mut kyl sä onnistut ihan helposti jos vaan kuuntelet oikeesti tunnilla ja aattelet niitä asioita :)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Anonymous13/9/13 17:20

      suunnittelemaani aikaan*

      Delete
  15. Mä sain just iphonen ja se ei oo mitenkään rikki, mutta silti mulla on toi assistive touch päällä. ku ipodissa se oli mulla, niin jääny nyt pääle enkä ees osaa käyttää enää ihan niitä perus nappeja. :D

    ReplyDelete
  16. Anonymous12/9/13 17:02

    Mullaki menny pari kertaa toi nappi rikki, sairaan ärsyttävää :( mut kannattaa viedä sinne liikkeeseen mistä ostit, jos sul on viel takuu voimassa! Muistat vaa ottaa varmuuskopion tosta, koska se tosiaan vaihetaan uuteen puhelimeen, ku applella on semmonen joku sääntö ettei ne korjaa noita. Mul ei ainakaa hullossa kestäny ku joku 3-4 päivää vaa! :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous13/9/13 14:20

    jos viet korjauksee nii kanttii ottaa varmuuskopiot kaikist kuvist ym ku ne antaa kokonaa uuden tilalle :D! Mun kaveril kävi just tollee ja se ei tienny et ne ei korjaa niit vaa antaa uuden nii sil sit poistu tietty kaikki kuvat !

    ReplyDelete
  18. aika jännä, että iPhone on varautunu jo tollaseen, et pitää tehä joku ihme apunappi. eikö sillon vois niinku parantaa sitä tuotetta ? :D just thinking..

    ReplyDelete