Friday, 30 August 2013

Perjantai pölinät

Jatta: Haha miks tosta otsikosta tulee mielee Nrj:n perjantain pökäle... Ehkä tää sit on joku sellanen. Kovin tasokas postaus ei välttämättä ole luvassa nyt siis. Kuvat on puhelimella otettuja taas, mutta sillä tulee enemmän kuvia otettua kun kameralla. Varsinkin, kun en tykkää mun kamerasta, haluiasin niin kovasti jo uutta. Mulla on sinänsä kuitenkin aika paljon asiaa, joten ehkä tästä postauksesta jotain irtoaa!

1
Viikko sitten otettua ig kuvaa Lanen kanssa ja pakkohan nuo ihanat vieläkin elossa olevat kukat (kiitos äitin, oon huono kaikessa missä naisen pitäis olla hyvä; kukkien yms elossapito, ruoanlaitto, siivoaminen..) oli pakko kuvata tänne. Koristavat mun huonetta atm :-)


2
Yksinäinen busseilla seikkailija. Kuuntelen yleensä aina nrj:n radio sovellusta. Tykkään myös tehdä spotifyyn listoja, muttakun sekin toimii aina vaan sen päälle 40h ja aina ei jaksa ladata uudelleen ja tehdä sitä hommelia... You know? Tosta toisesta kuvasta en sit teidä, mun puhelimessa oli hirveesti jotain irvistys ja naaman vääntely kuvia. Mikäs siinä...

3
Rakas Elisa ♥ Viimeinen kuva yhdessä pitkään aikaan... Siellä se höpöli on jo maailman toisella puolella! Olin menossa myös yks pv treeneihin ja oli kauniita pilviä ja hieno seinä ja tottakai mä otin kuvaa hei.

4
Tää kuva vois olla kielletty. Mä olin treeneissä ja heti perään isin kanssa käytiin mäkkärillä. Urheilijan hyvää elämää. Yolo prkl


5
Hyppärillä olin pari pv sitten ginatricossa kattelemassa vaatteita ja sovitin noita paitoja mitä löytyy oikeesti ihan jokaiselta!! Ja totesin samalla että, näytän tuo päällä siltä ku olisin raskaana? Ei mulle suunniteltu paita siis :-D Kävin myös kattelemassa jo tulevaa talvea varten takkia. Tälläkertaa aijon hankkia mun punaisen everestin takin seuraksi tummansinisen tai beigen vähän lyhyempää mallia olevan hivenen ohuemman talvitakin.


6
Sinistä. Naama kuva on jo vanha, mutta se sopi tähän hyvin! Redbullia, josta en pahemmni välitä, käytiin kuitenkin ostamassa Lanen kanssa eräs välitunti ja istuskeltiin auringossa ulkona. Ihankun kesä olis tulossa takaisin? Ehkä sitä talvitakkia ei pidä sittenkään vielä katella.

7
Ihana yllätys löyty mauton tuulilasilta eilen. Elämäni ensimmäinen sakko, parkkisakko. Minkätakia pitää sakottaa koulunpihaan parkeeravia mautoja mopoja autoja yms?? Olin kiekkopaikalla ja olin kääntänyt kiekkoa oikein väliajoin, mutta kuten tuolla sakossa luki ; kiekon kääntäminen ilman parkkipaikan vapauttamista välissä. Sepä se syy sitten vissiin oli. Ihankun menisin joka välitunti siirtämään mautoa ruudusta toiseen xd`? haha, no sinne meni loput rahat ja tyytyväinen happy jatta hymyilee.

8
Kamalan huoneen siivoilua, jotenkin en tykkää mun huoneesta yhtään. Sieltä puuttuu jotain mutten tiedä mitä!!! Ja katsokaas kuinka siistit vaatekaapit, pitäisi varmaan taas siivota jokupäivä ja katella vaatteita kirpparille lisää. Oon myös miettiny blogikirppis juttuja, mutten tiedä osaisko sitä pyörittää.


9
Sotkutukkainen tyttö, tylsäasuinen tyttö, yksin tylsänä päivänä. Olin mä myös Lanen kanssa taasen auringossa istuskelemassa. Hyppytunnit on ihan jees kyl

110
Tämän päivän asua. Jotenkin näin pariviikkoa koulun alkamisen jälkeen alkaa taas tuntua etten osaa pukeutua. Mun päällä näkee ihan liikaa yksinkertaisia pitkähihasia? Miksi Jatta miksi... Tekisi oikeastaan mieli uudistaa koko vaatevarasto hahah... Ja kukat ne siellä!

111
Koulun jälkeen vaihdan aina farkut rennompiin housuihin ja meikitkin yleensä pesen pois jotta voi loppuillan makoilla x-asennossa ja hieroa naamaa.... heh. Rentoilusta tulikin mieleen, toisessa kuvassa löytyy listaa varusteista joita tartten ensiviikollla vaelluskurssilla jonne lähden parin kaverin ja Lanen kanssa.(Lähteehän sinne nyt tietenkin muitakin). Vaellellaan metikössä rinkat selässä pari päivää ja siitä napsahtaa meille kurssit. Aika easyy sanoisinko. Katellaan vaan mitä siitä oikein tulee kun teltassa pitää nukkua, kantaa painavaa rinkkaa ja valmistaa ruokaa retkiolosuhteissa. hahhahhhh

112
Tämän näköinen tyyppi nyt kiittää ja kuittaa ja poistuu. Toisen kuvan herkut kyllä houkutelisi myös. Ja hitto arnoldsissa on kyllä kallista. Tuo setti maksoi päälle 8e? Huhhuh.

Ajattelin viikonlopun ajan kulettaa kameraa mukana menossa ja postailla sunnuntaina. Huomenna meillä on joukkueen kanssa leireilyä, samoin sunnuntaina. Meen myös huomenna Lanelle eli ehkä mä saan jotain kuvia aikaan. Maanantaina myös voipi olla ihan hyvä päivä pitää kameraa mukana, kun ollaan menossa ykkösten kanssa Leppälahteen ryhmäytymispäivää vetämään tutoreiden kanssa. Nyt kuitenkin morot!!

39 comments:

  1. voi sun hiukset on ihanat! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous30/8/13 19:24

    Mistä kävit kattomassa semmosta ohuempaa talvitakkia, tuntuu etten löydä mistään mitään kivaa? :-(

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/8/13 19:26

    ai voiko spotifyn aina ladata uuestaan jos poistaa ja sitten saa sen ilmasen 40h?

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo., painat sitä jostai et try free ja siel alaal lukee joku with email juttu ja heität sinne aina joka kerta jonku random osottee vaikka kissapissipuuh@hotmail.com .. ja next time eri! mulla toimii niin ainaki

      Delete
  4. Anonymous30/8/13 19:40

    onko lane tossa jalkakuvassa? näyttää ihan tytön jaloille molemmat :DDD

    ReplyDelete
  5. mistä nuo siniset (?) lökärit on?

    ReplyDelete
  6. Anonymous30/8/13 20:00

    sun huone näyttää just ihanan valosalta!
    oot tosi kivan olone :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. on tää joo aika valoisa kyl :) kiitti :3

      Delete
  7. Anonymous30/8/13 20:18

    siis eikö Lane oli 94 ja niin ollen ylioppilas? D: vai ymmärsinkö nyt oikeen että se siis on vielä lukiolla, vai tekeeks se neljään vuoteen vai miten?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lane valmistuu jouluna:)

      Delete
  8. Anonymous30/8/13 20:43

    Oisitko halukas myymään sun järkkärin voisin olla kiinnastunu ostaan jos sopuhintaan? Minkä merkkinen ja paljonko pyytäisit jos haluisit myyä? :)teen semmonen blogikirppis Se ois hyvä!
    -pirre

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos oon oikeesti ostamassa uutta ni uskon voivani myydä :) en vielä osaa sanoa yhtään! mut siis Canon eos 1000d löytyisi täältä!

      Delete
  9. Anonymous30/8/13 20:43

    Onko lanella blogia?😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. juuu lantttulaatikko.blogspot.fi

      Delete
  10. Anonymous30/8/13 21:03

    onko sulla mauto ::DDDDDD xDDD
    myötähäpeän määrä.

    ja kyllä, olen m*naton ja tulin kommentoimaan anona. Minuakin naurattaa tämä kommentti

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei se haittaa että kommentoit anonyyminä kun selvitin jo kuka olet:) mut kiitos tästä mielipiteestä. mäkin nauran täällä

      Delete
    2. Anonymous1/9/13 10:05

      miten sä pystyit selvittää? :DD

      Delete
  11. Anonymous30/8/13 21:35

    sä hyväksyt nä kommentit tänne mut et vastaa :( mikä idea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyväksyn kun käyn välillä puhelimella bloggerissa , mut siis vastan yleensä vasta illalla ennen ku meen nukkumaan ku tällee on aina aikaa :)

      Delete
  12. i wish i would understand :) but your blog is nice :)!

    ReplyDelete
  13. Anonymous31/8/13 00:33

    mistä toi sun kattolamppu on? :-D

    ReplyDelete
  14. Anonymous31/8/13 13:39

    mä oon kyl miettinny et mikä nois ginan peplumeissa viehättää, varsinkin jos ne saa ihmisen näyttämään pahimmillaan +10 kiloa lihavammalta :D
    teit viisaasti kun et ostanu, vaikka ei toi nyt niin pahalta sun päällä näytäkkään!:)

    ReplyDelete
  15. Anonymous1/9/13 01:03

    sul on niiiin kiva kroppa!!!

    ReplyDelete
  16. Anonymous1/9/13 11:19

    mistä sun kuoret on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. caseapp sivustolta saadut, itse suunnitellut :)

      Delete
  17. Anonymous1/9/13 17:23

    et oo vastannut tuohon sun "kun jatta innostuu kirjoittamaan" postauksen kommentteihin

    ReplyDelete
  18. Anonymous1/9/13 18:03

    Sullahan on tangle teezer? ootko ollu siihen tyytyväinen ja ootko huomannut eroa normiharjaan? Tai onko se sulla päivittäisessä käytössä? ite oon ajatellu sen ostoo, mutta epäilyttää vähän kaikki nuo lupaukset siitä. Kivaa jos jaksat vastaa :-)

    - Liisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. nojuu ei se ehkä revi nii paljoo hiuksia mut ei siinä niin suurta eroa ole :O mutta oon ollu tyytyväinen , ei se mikään huono harja ole :)

      Delete
  19. Anonymous2/9/13 18:02

    lataa itube :)

    ReplyDelete
  20. Saattekko nukkua Lanen kanssa samassa teltassa? Ja laita seinällesi jotain tauluja ja lisää värikkäitä yksityiskihtia sun huoneeseen?

    ReplyDelete
  21. Anonymous2/9/13 22:41

    Tää blogi olis täydellinen jos postailisitte enemmän !! Joten postailkaaaaa tytöt :( ja video olis mahtava <3

    ReplyDelete
  22. Anonymous3/9/13 20:12

    oot niin täydellinen! ja kiva postaus :)

    ReplyDelete