Thursday, 22 August 2013

Perfect denim

IMG_3688
Jatta: Uusien juttujen esittelyä vaihteeksi. Sheinsideltä tuli parisen päivää sitten pakettia ja kuvissa näkyy mun osa tilauksesta. Oon tosi tyytyväinen, varsinkin tuohon paitaan! Olin ettinyt pitkään vähän lyhyempää mutta kevyttä ja rentoa kangasta olevaa farkkupaitaa ja nyt sellaisen löysin. Huippua!

Meillä oli tänään koulussa koulukuvaus... Tällä kertaa löytyy neljä kuvaa missä oon voinu epäonnistua. Kaikki kävi niin nopeesti, että en tiedä mitä siitä tuli! Todennäköisesti jotain niistä kuvista laittelen tännekkin, otettiin mm. tyttöjen kanssa kaverikuvaa ja Lanen kanssa myös. Muuten mulla on ollut tänään kyllä huono päivä, kaikki on ärsyttäny ja tuntunu niin vaikeelta... Laukaan linkitkin sääti jotain omaa ja hyppelin ja seikkailin eessuntaas. Nyt pitäis vielä tehdä englannin tiivistelmää, mutta sitä ennen voisin värjäillä kulmat ja ripset pitkästä aikaa. Höpötihöpöti palaillaan lähipäivinä mahdollisesti myday-tyyppisen postauksen parissa.


IMG_3747IMG_3763

2sIMG_3757
Kamalan päivän pelastus sanoisinko...

IMG_3769IMG_3690

IMG_3753

19 comments:

  1. Anonymous22/8/13 15:56

    Samoin mulla, kamalan päivän pelastus Demi! Koulussa tulin kipeeksi, ja demi odotti kotona!:-) Ja hei, miten tehään noita varjo?:-D kuvia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oivoi no onneks demi!:) ja siis pixrilillä pystyy kun lisää kuvan päälle toisen kuvan tasona :)

      Delete
  2. Anonymous22/8/13 16:15

    onko se hirveen raskasta ravata täältä laukaasta sinne jyväskylään melkein joka pv opiskelee? :oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. riippuu ihmisestä! mutta mä vihaan laukaata joten en koe raskaana sitä että pääsen aamulla lähtee pois :DDd mut siis no kyl se välillä pistää väsyttämään

      Delete
  3. Anonymous22/8/13 16:24

    Onks toi Naked 2-paletti aito? :o Kävin kattoo paljon se siellä sheinsiden nettisivuilla olis, ja hinta oli vaan 18 dollaira! Normaalistihan noi maksaa viiskymppiä! Jos on aito oon todellakin tilaamassa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en usko että on aito :o :D tai mistä mä Sen tiedän, hyvältä toi vaikuttaa!

      Delete
  4. Mua on kesästä asti harmittanu, kun en napannut reissusta tuota Urban Decay Naked 2 palettia mukaan ja etin sitä tässä yks päivä netissä ja sillä oli hintaa sen 50e. Miten toi SheInsiden sivuilla oleva paletti maksaa vaan reilun 10e :-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis joko se vaa on halpa siel tai sit se ei oo aito .... mut mitä nyt tota vähä kattelin ni hyvältä se vaikutti et mä en oikee osaa sanoa :oo

      Delete
  5. Mulla kesti hetken ennen ku tajusin mitä linkki tossa yhteydessä tarkotti :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah linkki = bussi XD

      Delete
  6. Anonymous22/8/13 19:30

    Tuli mielee et teeksä aina läksyt ku oot luokios ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. öö no siis pyrin kyllä tekemään aina

      Delete
    2. Anonymous23/8/13 14:48

      miten sulla menee kokeet sitten niin huonosti tai siis että joudut uusiin kokonaisia kursseja? :o tai siis et jos opettelet ne asiat kurssin aikana noin hyvin nii eihän sun tarvis kun kerrata kokeisiin?

      Delete
    3. "noin hyvin"? oon vaan huono oppimaan, asenteeessakin on vikaa ja mulle on joku hahmottamisvaikeus terkuin erityisope

      Delete
    4. Anonymous25/8/13 22:58

      no kyllä mun mielestä opettelet asiat kurssilla hyvin jos pyrit jokaiset läksyt tekemään, koska sillon sun pitää kerrata tunnilla opetettu asia :D Tai ainakin moneen muuhun verrattuna hyvin, koska useet lukee vaan parina vikana iltana koealueen kertaalleen läpi. Tuli mieleen että onko sulta katottu lukihäiriöö, nimittäin itse olin kanssa todella huono oppiin ja lukihäiriö sitten todettiin ja pakko sanoa että tosta diagnoosista on ollu älyttömästi apua kun saa tehdä sanikset monessa erässä, ylppäreihin saa lisä-aikaa jne.

      Delete
  7. Mikä sun instagram on? :)

    ReplyDelete
  8. ihan super kivasti istuvat noi sun housut!<3 mistä oot hommannu noi? :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous24/8/13 12:03

    onks sulle ikinä kukaan sanonu et näytät ihan selena gomezilta? xd

    ReplyDelete