Sunday, 25 August 2013

Kun Jatta innostuu kirjoittamaan...

ahius
Jatta: Kuuntelen jotain youtuben omaa soittolistaa, ihania vanhoja biisejä! Tulee paljon muistoja mieleen :) Tämän postauksen kuvituksena toimii tälläkertaa mun meikitön äimänaama. Eilen tosiaan värjättiin äitin kanssa mun hiukset, väri oli tummanvaalea ja sanon heti että tuo kuva vääristää aika paljon! Oikeasti nämä on vähän tummemmat ja tuhkaisemman väriset, ei taitu tuolla tavalla "oranssiin" niinkun mun kaikissa iphonella otetuissa kuvissa tuntuu käyvän. Mutta niin, en tiedä tykkäänkö näistä vai en mutta näillä mennään nyt kuitenkin joku tovi.

Parempaa kuvaa olisitte saanu jos oltais menty Jennan kanssa kuvailemaan, mutta sekin sitten jäi. Oon istunu koko päivän kotona koneella, selaillu youtubea ja wehearttia, syöny ja nukkunu. Miks sunnuntait on aina näin perseestä? Vaikka jokaisella pitäis joskus olla aikaa rentoutua niin mä saan sitä kyllä ihan tarpeeks joten ei mun sunnuntaiden tarvis olla tälläsiä. Haha valituspostausko tästä on tulossa. No ei!
Viikonlopussa oli kyllä yks aivan ihana ylläri, mulla oli perjantaina aivan hirveän huono päivä, kaikki ärsytti ja tiuskin jokaiselle ihmiselle kenen seurassa olin. Lanellekkin olin ihan hirveä oivoi... No sitten illalla seittemän aikoihin siivoilin huonetta ja kuuntelin musiikkia kun Lane laittoi viestiä ja kyseli mitä mä teen. Vastasin ja kysyin tietenkin mitä hän, mutta en saanut kunnollista vastausta. Meni reilu puol h ja ovikello soi, mulle harvemmin tänne landelle tulee vieraita silleen että en etukäteen tiedä, joten ajattelin ettei se mulle ole. Avasin oven ja näin Lanen siinä kukkakimppu, suklaa ja leveä hymy naamalla; "Moi tulin teille yöks".
Voitte kuvitella mikä mun ilme oli? Paras yllätys pitkään aikaan, pelasti mun viikonlopun ja hymyilinkin siitä sitten koko loppuillan. Ihana poikaystävä mulla

No nyt kuitenkin tän tylsyyden keskellä mikä mulle tänään iski, oon katellu hirveesti vanhojentanssimekkoja. Mulla on selkeä kuva päässä millaisen mallisen mekon mä haluan ja tietyt ehdottomasti ei - värit, mutta muuten en kyllä yhtään tiedä. Oon selaillu monia eri nettikauppoja ja löytäny monia kivoja vaihtoehtoja, mietin samalla oonko liian aikasin liikkeellä tän asian kanssa, mutta kaikki kaverit tuntuu omaavan jo mekon joten paniikkihan tässä iskee! Ja mitä jos mä tilaan sen vasta myöhemmin ja se onkin huono ja joudun palauttaa eikä mulla ole enää aikaa ettiä uutta? Ehkä mä siis koitan päästä tän asian kanssa eteenpäin... Tää koko juttu iski iha yllättäen mun tajuntaan, eihän siihen enää kauaa ole. Mulla on onneksi jo pari ja jatkojutut selvillä, mutta mekko, kampaus ja meikki on vielä auki. Mietinkin tässä että onko teillä jotain mekkoehotuksia mulle tai jotain nettisivuja vielä mistä voisin katella? Mä oon miettinyt eniten keltaista mekkoa taikka, vaaleansinistä joka taittuisi turkoosiin, beigeä, haalean keltaista tai korallin väristä. Ääks.


Mun piti lähteä urheilemaan lenkille, mutta saa nyt jäädä oon muutenkin ihan nuhanen syön mieluummin pullaa ja jäätelöä XD Ja urheilusta tuli mieleen, joku kyseli olenko mä  JSA One:n kisajoukkueessa, en ole.
Jätän tän kilometritekstin tähän vaikka pitihän mun vielä valittaa siitäkin että kuvailin tänään puhelimella teille hömppäpömppä videoita, mutta kone ei suostu tunnistamaan mun puhelinta enkä sää niitä siis koneelle eli en voinut tehdä videoita eli ärsyttään. No siinähän se valitus nyt tuli. Poistun nyt ennenkun innostun :-D

Eiku ainiin ps. mitä mieltä uudesta bannerista??

48 comments:

  1. Herranjumala!! Toi on varmaan kaunein kuva, apua miten kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :oo oon ilman meikkiä woooooooooot kiitos paljon :o

      Delete
  2. Anonymous25/8/13 19:40

    kuka sun pari on ja mihi meet jatkoille? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teemu ja riihivuoreen meil on siel pari mökkiä :)

      Delete
    2. Anonymous26/8/13 15:37

      mikset tanssi lanen kanssa ? :c

      Delete
    3. En voi ku se on armeijassa sillo :(

      Delete
  3. En ymmärrä, miten voitkin olla noin kaunis ilman meikkiä! :-)

    ReplyDelete
  4. huii kun sä oot niin kaunis ! :o

    ReplyDelete
  5. yliyvä kuva susta ! ja viä ilman meikkiä huhhuh:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha aika jännä, musta iha perus kuva mut kiiitos xd

      Delete
  6. Mä oon myymässä mun vaaleanpunaisen timanttikoristellun mekon! En tiiä onko sun tyyliä, mutta tosi nätti se on jos innostuisit vaikka kokeilemaan? :) Tai jos joku sun kaveri innostuu niin why not :)

    en tiiä tuliks tää kommentti kahteen kertaan mutta toivottavasti ei xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa:) no mä en haluis vaaleanpunaista mekkoo :// se ei oikee sopis mulle.. mut voin kysellä jos joku ois kiinnostunu :)!! ja toi tuli neljää kertaa mut julkasin vaa tän XD

      Delete
    2. haha okkei :))! Oho hups en oikee handlaa tätä kommentointia XD ....

      Delete
  7. Oi miten kaunis kuva! :)
    http://www.royaldress.fi/ tuolla on muutamia tosi kauniita mekkoja ja noilla on sovitushuonekkin siellä jyväskylässä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes voi kiitos vinkistä :)

      Delete
  8. Voi kun oot kaunis!:) ja ihanat hiukset:)

    ReplyDelete
  9. Mää tykkään simppeleistä bannereista, joten toi on kiva!

    Nomi

    ReplyDelete
  10. Mulla on ainakin wanhojenmekko jo hankittuna vaikka niihin onkin jo aikaa, mutta parempi olla ajoissa liikkeellä kun liian myöhään! Lisäksi mua pelotti se että oikeastaan mitkään liikkeet ei myy samaan lukioon samaa mekkoa kahesti, joten olis jäänyt harmittamaan jos joku muu olis jo ostanu sen mun unelmamekon:-D

    Mutta hyviä sivuja mistä kannattaa katsoa (löytyy googlettamalla!) Minnalisa, Zazabella, Juhlapuku Bella Suomesta sekä Promgirl ja Kissy Dresses ulkomailta:-) Tsemppiä mekon etsintään!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta tuokin !!! kiitos :)

      Delete
  11. Anonymous25/8/13 20:38

    Mun mielestä ainaki noi hiukset on ihanat! :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous25/8/13 21:03

    Ulkomailta saaat halvemmalla tilattua :) käy jossain liikkeessä kokeilemassa se oma ''suurinpiirtein'' koko, ja sitten tilaa se netistä jos mahdollista. tidebuy esim myy monia mekkoja, joita kans suomalaiset wanhojentanssiliikkeet myy, mutta sieltä saa paljon halvemmalla :D

    ReplyDelete
  13. Itellä on jo mekko valmiina, mutta kaverit on kattellu mm. www.angeldress.co.uk, siel on paljon kivoi mekkoi ja aika halpojakin, mutta laadusta tai muusta en sitten tijäkään :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous25/8/13 21:30

    Oot tooodella kaunis tossa kuvassa <3 ja aaws, itekki alko hymyilyttää kun luin sen Lanen ylläri kohan c:
    Ja ihana banneri ! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous25/8/13 21:43

    Oman mekkoni tilasin jenjenhouse:sta. Siellä oli semmonen mittataulukko, josta oli helppo kattoo oma koko:) Mekko vastas hyvin sitä miltä netissä näytti ja toimitus sekä maksaminen oli helppoo ja nopeeta. Suosittelen!:)

    ReplyDelete
  16. Anonymous25/8/13 21:43

    mulla oois vaaleansininen wanhojentanssimekko myynnissä :-D

    ReplyDelete
  17. Oot ehkä kaunein ketä oon ikinä nähny :o

    ReplyDelete
  18. Osta mun keltanen mekko pois :3! (toi huutonetin hinta on nyt tommonen noin hinta, koska tuo mun mekko makso uutena 400 euroa, mutta jos ton halut niin voin kyllä myyä halvemmallakin, kunhan pääsisin tuosta eroon :D) Taaaaaaai jos toi mekko ei sytytä mutta haluat ton vannehameen niin voin senkin myydä kyllä erikseen koska en sillä ite enään mitään kuitenkaan tee :DD

    http://www.huuto.net/kohteet/prinsessa_tuhkimo-wanhojentanssi-mekkovannehame/278667995

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. http://www.huuto.net/kohteet/prinsessa_tuhkimo-wanhojentanssi-mekko--vannehame/279646371

      tuossa uusi linkki, pistin mekon "alennukseen." :3

      Delete
  19. Anonymous26/8/13 10:28

    Ootteko käyny valkolassa kattoo mummoo:D?

    ReplyDelete
  20. Anonymous26/8/13 15:24

    voi ei.. aivan ihana lane <3

    ReplyDelete
  21. Anonymous26/8/13 17:04

    keskustelu.suomi24.fi/node/11666454
    tiesitkö tuosta, kuulemma laukaassa liikkuu

    ReplyDelete
  22. Anonymous26/8/13 17:42

    tilasin omani viime vuonna tidebuysta ja se on kyllä ainakin ollut hyvä ja laadukas vaikkei maksanutkaa kuin vajaa 200e, mikä on todella halpa verrattuna suomalaisiin liikkeisiin, joissa mekot maksaa sen 500e !:) ja siellähän valitset vaan mallin ja saat sen ihan minkä värisenä vain, ku siin värikartas on varmaan 30eri värii ja materiaalii!:)

    ReplyDelete
  23. Anonymous26/8/13 19:39

    mun mielestä se vanha oli kivempi :) mut te sen päätätte :) ja laitatte mistä tykkäätte :)

    ReplyDelete
  24. Anonymous26/8/13 23:34

    voi että toivottavasti kiva mekko löytyy, itellä oli rippijulhat täs vähän aikaa sitten justiin, ja aloin ettiä sinne mekkoa jo tosi aikasin, ja tilasin monia monia eri mekkoja, koska halusin sellasen mistä sit tykkään, että kyllä kannattaa jo tosi ajoissa alkaa mekkoa sinne tansseihi ettii nii löytyy sit mieleinen, aika kumminki juoksee aina nii nopeesti ... :) ja sulle sopis mun mielestä tosi hyvin just joku vaaleensininen mekko ! <3 itellä oli kerran ainaki yks beessi, ja vaikka se eka tuntu tosi kivalta ja näin, niin jotenki siihe värii kyllästyy tosi helposti... mut vanhojen tansseis kannattaa olla just joku värikäs nii näyttää hyvältä kyllä ja erotut varmasti tosi hyvin joukosta <3 tsemppiä mekko etsintöihin ! :) kannattaa käydä muuten tsekkaa sellanen sivu kun https://pinterest.com/ sinne kun kirjotat "dress" hakusanaks nii vois löytyy kans jotai kivoi ideoita että millanen mekko ois just sun tyylinen ;) !

    ReplyDelete
  25. Haha, et tosiaan oo aikasin liikkeellä! Ite tanssin viime vuonna wanhat ja mulla oli mekko hankittuna jo heinäkuun lopussa tai elokuun alussa, en oo varma :D
    It kuitenkin aattelen, että parempi tosiaan ajoissa ku sitte hirveellä kiireellä yrittäis metsästää mekkoa! (: Vaikka ite kyllä panikoin et löydän jonkun kivemman mekon ja sit oma mekko oiski ihan hirvee, mut nii ei käyny ja mulla oli maailman ihanin mekko!

    ReplyDelete
  26. Anonymous27/8/13 14:42

    jos meinaat uutena ostaa esim netistä niin kannattaa oottaa johkin marraskuuhun, jollon yleensä tippuu hinnat aika roimasti :) ite tilasin mekon marraskuussa, tuli jouluks kotiin ja olis siinä parissa kuussa kerenny muutoksiakin tekemään ompelijalla, eli ei sulla oo viel mitään kiirettä :DD ja mun mekko tuli tosiaan kiinasta

    ReplyDelete
  27. Anonymous27/8/13 21:49

    eikäää! oot niin kaunis!

    ReplyDelete
  28. Anonymous28/8/13 07:54

    VOi säälin Lanee ku se ei pääse sun kans :(
    Mut tosi nätti tos kuvas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/13 17:18

      toisaalta vanhoihin on ehkä ns turvallisempi ottaa kaveripoika pariks, nimittäin meidän luokallakin muutamat kerkesi sopivasti eroomaan siinä vanhojen alla, joten luonnollisesti wanhat meni heidän osaltaan ihan pilalle, koska uutta paria ei kerennyt ottaa, joten joutu tanssimaan awkward väleissä juuri eronneena exäns ä kanssa :D En nyt tarkota että jatta tai lane olis mihkään eroomassa, mutta siis noin yleisesti :D

      Delete
  29. Anonymous28/8/13 17:08

    musta sulle kävis ihan sika hyvin keltanen! =) mut ei sellanen pissankeltanen eikä haaleenkeltanen vaan keltanenkeltanen , sulla on nii kaunis ihonväri et se korostus hyvin siinä! =)

    ReplyDelete