Monday, 12 August 2013

Kotipäivä

Jenna: Mansikoita ja sinkkuelämää. Tänää mul oli tällänen kotipäivä. Aamulla nukuin tosi pitkään. Söin aamupalaa ja hoidin koiran aamulenkillä. Sen jälkeen laitoin pitkästä aikaa sinkkuelämän pyörimään. Siinä samalla räpsin kuvia, siivoilin ja tein ruokaa. Mulla tosiaan ei ole enää niitä ripsienpidennyksiä.. Aluks tuntu et ei osannu yhtään enää meikata ripsiä ja et silmät ois kauheen pienet. Mut nyt se taas alkaa jo vähä luonnistuu. Unohan vaa aina ottaa meikit mukaan jos oon johonki lähössä. Näytän niin oudolta :D

Mulla tosiaan alko koulu jo viime torstaina. Mul alkaa nyt hoidon jakso ja parit vaikeet kurssit ois tiedossa :// Koulus meil tulee myös kaikki siirtämiset jne. joten pitää olla rennot vaatteet päällä. Niin asukuvat ei mulla nyt sit ehkä oo mitään parhaimpia. Mutta saa nähä sitten :)

Ootte varmaa huomannu tän mun postailun huiman määrän. Voin sanoo että innostusta ei oo oikeen ollu. En oikee tiiä mikä siinä sit on ku en jaksa/halua kirjotella. Joten pitää katsella että kuinka kauan mä tässä oon viel mukana. Kyl mä haluaisin, mut nii en sit tiiä.. Mutta nyt yritän ainaki vähä panostaa enemmä. Ja jos ei vieläkää toimi niin sit varmaa mun blogimaailma loppuu siihen. Vielä en kyllä ole lähössä mihkään. :) Yritän nyt kovasti saada tehtyä tännekki jotain järkevää :)

DSC_6837DSC_6866DSC_6847DSC_6843DSC_6854DSC_6846 Uusi neule jonka ostin paripäivää sitten Ginasta. Oon tykänny tosi paljon ja on varmaa nyt yks lemppareista :)

28 comments:

  1. Anonymous12/8/13 17:45

    oot hirmusen nätti tollein luonnollisenaki! ja älä jooko lopeta =( tyhmä sanoo näin mutta tykkään sun postauksista paljo enemmän!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ja joo en mä siis vielä oo :)

      Delete
  2. Anonymous12/8/13 17:57

    Älä lopeta! Tää postauskin oli tosi kiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä vielä :)ja kiitos!

      Delete
  3. Anonymous12/8/13 18:38

    Oot tosi luonnonkaunis! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/8/13 18:45

    Miten oot saanu sun ihon noin hyvään kuntoon? :o ku eiks se enne ollu vähä huonokuntosempi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. EN mä tiiä! Just katoin tänää samaa kus elasin vanhoja kuvia :SS Varmaa pillerit edisti sitä ja sit en käytö naamas nii paljoo meikkiä niiku ennen Tai enpä juuri olleskaa. :)

      Delete
  5. Kiva postaus! :) Tykkään teidän molempien postauksista tosi paljon! Mutta Jenna,älä lopeta :) Te kaks saatte just niin mielenkiintoisen tästä blogista! :3 Kannustan sua jatkamaan vaan,aina ei huvita kokemuksesta päätellen kirjotella.. mutta sua kyllä jäätäisiin kaipaamaan. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12/8/13 19:27

    ÄLÄ ÄLÄ ÄLÄ LOPETA jooohan!! oikeesti sun postaukset on ihan parhaita kun et vaikuta yhtään ylimieliseltä ja osaat vastata kommentteihin oikeen ja et vedä kaikkee ittees jne! Ihan paras yllätys tulla koneelle ja huomata et jenna on postannu!!!!!
    Oot ihan älyn kaunis ilman meikkiä♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo en oo vielä! :) Kiitos!

      Delete
  7. Anonymous12/8/13 19:38

    ihana sinä <3 mua käy sääliks ku jotkut täällä haukkuu sua :( oot ihana tyttö! harmi jos lopetat, tietty se on sun oma pääätös mut mun mielestä on tärkeintä että joskus postaat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! jep mä kyl yritän nyt paremmin :)

      Delete
  8. Anonymous12/8/13 19:45

    voi hitsi kui oot kaunis ilman meikkii ♥

    ReplyDelete
  9. Anonymous12/8/13 19:46

    haluisin kysyy sellasta et ootko tykänny olla sotella ? ja voitko kertoo et mikä siellä on sellane toimiva tai kiva juttu ja vaikka yhe sellase mitä et ois oottanu tai jonku huonomma jutu? mua kiinnostas ois kiva jos vastaisit!!:) ps. oot kaunis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen mä :) Se on kyllä sillee raskas ja vaikee koulu, ku yleensä kaikki on sillee et amis on nii rentoo plaaplaaplaa. Tykkään paljon kaikista käytännön jutuista! Niistä oppii nii paljo paremmin. Ja eipä oo oikee sellasta tullu viel et mitä en ois ottanu? Kaikki on tärkeitä :) Mut jos toi ala oikeesti kiinostaa nii se on iha mukaavaa :)

      Delete
  10. Anonymous12/8/13 21:32

    mitä helvettiÄ????????????????????????????????????????????????????? ku katoin ton kuvan nii katoin varmaa x100 et kenen blogissa oon :DD oot super kaunis! mutta siit wtf??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah :DDD kiitos :)

      Delete
  11. Anonymous12/8/13 21:51

    tää nyt ei liity yhtää mihikää mut tietäisitkö ketää kellä ois myydä käytetty ruotsin kirja Livets Puls alotin just sotella ja haluisin ostaa käytettynä mielummi ton kirja :s ja älä lopeta oot hyvä!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiiä valitettavasti :/ ite en ostanu sitä kirjaa

      Delete
  12. Anonymous13/8/13 02:51

    Ooot upee ilmAN MEIKKIÄ!!

    ReplyDelete
  13. Anonymous13/8/13 08:45

    ÄÄÄ miten kaunis oot ilman meikkiä! Tosi rohkeeta laittaa itsestään kuvia luonnonkauniina :-)

    ReplyDelete
  14. Anonymous13/8/13 13:09

    anteeks ku sanon näin, mutta en ees muistanu et säki oot täs blogissa vasta ku luin tän postauksen. oot tosi erinäkönen ilman meikkii mut arvostan sitä et pystyt laittaa meikittömän kuvan tänne. tosi moni ei siihe pystyis :) mutjoooo kiva että postasit nii muistin sutki ;)

    ReplyDelete
  15. jenna oot upee ilman meikkiä! :*

    ReplyDelete
  16. Voi ihana koiruli ja ihana blogi! :)

    xx
    Jozella
    http://jozellablog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  17. Anonymous14/8/13 20:10

    yyyyhhh älä lopeta! :( ooot huippu kaunis!!

    ReplyDelete