Sunday, 18 August 2013

Aifounn photosii

Jatta: Erittäin tärkeän ja nopeasti päästä keksityn otsikon jälkeen mun pää alko heti lyödä tyhjää... Pitikö mun edes tulla postailemaan? Mulla on kamerassa muutamia kuvia, mutta annan tulevien päivien vielä täyttää lisää muistikorttia joten tässä välissä elämää puhelimen kuvien välityksellä.

Eka kouluviikko takana ja oikeastaan viikonloppukin jo. Mulla oli oikein rentouttavat pari päivää tässä. Pyörähdettiin eilen äitin kanssa Intersportissa, siivoiltiin ja illalla Lane tuli meille yöksi. Tänään nukuttiin pitkään ja leivottiin vähän ! Leivonta mulla jatkuu vielä illemmalla ja ajattelin myös mennä lenkille testaamaan uudet lenkkarit wuhuu! Huomenna lähteepi kamera mukaan, joten kuvarikasta postausta toivottavasti luvassa lähipäivinä. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ♥ puspus


1
1  Saakohan tästäkin hymystä taas kuulla jotain? Joudun varmaan todistamaan ton kielijutun teille videolla kun ette tunnu uskovan :-D  2  Treenien jälkeistä hevihevi fiilistä. Näytän ruskettuneelta, näytän...

2
1  Herkku iltapalaa! Mansikka-banaani-mustikka smoothiee.  2  Tässä todellinen värini haha. Menossa kaupungille parisen viikkoa sitten Elisan kanssa.

3
1&2  Yksinäinen ajelija. Huomatkaa kaunis pörröpää

4
1  Huulipuna kokeiluja... Näytän muuten jo ihan blondilta? Kai mut vielä luokitellaan silti bruneteksi.. 2  Urheilijan hyvää ruokaa. Jennan kanssa romanttisella illallisella.

5
1  Omia sekotuksia, lisää herkuttelua.. hahah  2  Ekan koulupäivän asustus. Kauniit tutorpaidat. Mä ja mun paras samiskamu Noora. Näytetään kuulemma samalta, mut oikeesti me ollaan ihan samanlaisia kaikessa! Pelottavaa...

6
1  Jep  2  Löhöilyä yksin kotona

7
1 Jälleennäkeminen koulun kahvion kanssa! Pakollinen euron kaakao ja herkku.  2 Päiväunilla koulupäivän jälkeen.

8
1  Oon ihan innoissani tuosta lukiolaisten kalenterista ! Viimevuonna ei saatu noita.. Nyt pääsen alelappujen kanssa ostoksille ja täyttelemään mun värikynillä tapahtumia sivut täyteen! 2  Keskiviikon asua. 


9
1  Haniiiiiiiiiiiiii  2  Löydettin koulun ilmoitustaululta kuva meidän ruotsipoppoosta ja sepostus meidän päivän puuhista. ( se reissu siis mikä viime toukokuussa tehtiin)

10
1  Asukuvaa ja miks näissä molemmissa kuvissa käsi naamalla?  2  Siivosin huonetta ja samalla löysin kivan purkin mu siveltimille!


11
1  Ekalta päivältä, sali täpötäynnä uutta väkeä.  2  Mekkokokeiluja... ;)


12
1  Hyppytunnilla parhaan donukaverin kanssa! ♥  2  Vihdon uudet lenkkarit!! Nike free runit 5.0


13
1  Menossa ajeluille Jennani kanssa  2  Smile. Ja kieli hei

14
1&2  Todellinen minä molemmissa kuvissa. Miks aina niin nättinä ja kauniilla hymyllä? Cmoon 


Ps. jos vielä haluisitte ehotella jotain postausehotuksia niin antaa tulla! Myday-postausta oon kyllä ajatellut jossain muodossa toteuttaa, mutta onkos jotain muita vielä! Vaikka yhteispostaus ehotuksia?

49 comments:

  1. Anonymous18/8/13 18:18

    jatta sä oot kaunis

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/8/13 18:57

    Mkmä kieli juttu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lue edellisen postauksen kommenteista :D

      Delete
  3. Anonymous18/8/13 19:04

    MY DAY HUOMISESTA VIDEONA!! NIINKUN SILLON TAMMIKUUSSA 2012!!! pliiis <3 ku videoo ei oo ollu hetkee jos ei mekkiä lasketa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joutuisin kuvaa sen puhelimella :O VOIKS IPHONEST LISÄÄ VIDEOITA KONEELLE JOSSA EI OO ITUNESIA ? vastaa toho nopee ni voin kuvata puhelimella huomenna XD ?

      Delete
    2. Anonymous18/8/13 21:48

      Voi lisää :)

      Delete
    3. voi! liität puhelimen koneeseen, avaat omatietokone ja sieltä iphonen kansio ja kopioit ne videot sieltä!:)

      Delete
  4. Mun mielestä tos sun hammashymyssä ei oo mitään vikaa, just ihana ja ihanat hampaatki sulla! :) oot kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voi kiitos kiva kuulla ! (:

      Delete
  5. Anonymous18/8/13 19:21

    omg noi vikat kuvat :D <3

    ReplyDelete
  6. Anonymous18/8/13 19:26

    Lanen kaa yhteisvideo

    ReplyDelete
  7. eikä noi kaks viimestä kuvaa :'DDDDDDd ihana nähä et sääki osaat olla hauska kuvissa! ja vitsi oikeesti oon niin sairaan kaunis <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha joo välillä pitää vähä hypätä mukavuusalueelta pois! en mä mitää menetä vaikka laitan tommosia kuvia tänne XD paitsi ehkä muutaman seuraajan....... kitos <3

      Delete
    2. Anonymous18/8/13 21:00

      "Ja vitsi oikeesti ooN niin sairaan kaunis <3" :Ddd

      Delete
  8. mistä noi mustavalkokuviolliset housut on, ihanat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on h&m ostettu yli 2vuotta sitte ei nitä varmaa enää oo :(

      Delete
  9. Anonymous18/8/13 20:09

    missä koulussa jenna on ja mikä ala? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on sosiaali ja terveys alalla :)

      Delete
    2. Anonymous18/8/13 22:47

      onko kyllönmäellä? :)

      Delete
  10. Anonymous18/8/13 20:10

    haista kakka ton sun kropan kanssa :( liian täydellinen

    ReplyDelete
    Replies
    1. hääääh :( ei olee ...

      Delete
  11. Anonymous18/8/13 20:11

    miten laitat kuvat iphonesta koneelle? oon viel uus tän homman kanssa, enkä tajua :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ennen laitoin piuha kautta myt nykyää lisään fb lisään sinne uuden kansion joka näky vaa mulle ja lataan puhelimella ne sinne. ja koneella sit fbn kautta tallennan koneelle

      Delete
  12. Anonymous18/8/13 20:22

    Noi lukiolaiskalenterin alekupongit on iha super tänä vuonna! Varsinki stadiumin, noillahan saa vaikka mitä treenikamaa ostettuu halvemmalla eikä noi hm kupongitkaa kyllä jää käyttämättä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no sanos muuta ! jejee :)

      Delete
  13. Anonymous18/8/13 20:30

    oot tosi kaunis ja sul on tosi kivat hampaat, haha (:
    btw mitä ripsarii sä käytät ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) haha sitä keltaista mitä se on XD volume jotai ?

      Delete
  14. Anonymous18/8/13 20:52

    mistä ostit nuo free runit ? :o aiivann ihanat !

    ReplyDelete
  15. Anonymous18/8/13 21:04

    tee postaus vaikka tosta sun purentaviastas xDxDxD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tää oli tähä mennessä huonoin ehdotus vaikka sarkasmia olikin:)

      Delete
  16. Anonymous18/8/13 21:31

    ahhahaa luin noita anoja olikse edellises postaukses ku valittavat tosta kieli jutusta:D:D:D:D:D:D Jos sulle hammaslääkäris on eriksee sanottu et se tulee esii ekkä sä vissii voi sille mitää,nii sit sä et voi sille mitää,ja toistaseks toi sopii sulle nii ei se mua kyl haittaiskaa vaikka tahallee sen tekisikki!!!

    ReplyDelete
  17. Voi jeesus se kielijuttu :-D Munki hammashymyllä se kieli puskee ylä- ja alahampaiden välistä mut sitä ei huomaa koska mun alahuuli menee eteen :-D
    Kun ne rakkaat anot vaan ny jaksais tajuta, että joka hemmetin eliöt tällä planeetalla on erilaisia. 7 miljardia ihmistä, 7 miljardia eri hymyä

    ReplyDelete
  18. Anonymous18/8/13 23:10

    noi lenkkarit on parhaat mistään kengistä mitä oon omistanu !! mistä oot ostanu noi valkomustat housut, tarviin ton mallisia housuja!!

    ReplyDelete
  19. Anonymous19/8/13 00:02

    Oliks noilla niken kengillä hyvä juosta? Tukiks ne jalkaa hyvin ja tuntuks kevyiltä? :) ite oon aatellu niiden ostoo kans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19/8/13 14:32

      ne on kevyet ja taipuisat ja ihan kivat mutta mulla ei ainakaan neutraalia jalkaa tukenut YHTÄÄN siks nykyään salikenkinä. ei kannata lenkkikengiksi ostaa :)

      Delete
    2. Anonymous19/8/13 22:04

      mulla sama, juoksen pääosin ihan teillä (en maastossa) ja ei tukenut tarpeeksi jalkoja. Kaikenlisäks tosi ärsyttävää kun noiden pohjien välirakoihin menee pikkukiviä, mutta onhan noi nätit ja varmaan joillekkin sopii hyvin, mulla on ollut varmaan viimeset kymmenenvuotta ongelmia mun polven kanssa. Mut salikenkinä toimii mullakin nykyään :)

      Delete
  20. Anonymous19/8/13 12:36

    hei mulla on sama et kieli tulee tosi usein tollai esiin iha vahingossa :D mut se on musta ihan söpö ja sopii sun hymyyn :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous19/8/13 14:33

    My day videolla , liiotetulla editoinnilla!!!

    ReplyDelete
  22. Anonymous19/8/13 17:19

    voi vitsi jatta oot kaunis ! ja sul on kivat huulet :o

    ReplyDelete
  23. Anonymous19/8/13 17:22

    ooot niin nädy:)! tuleeks sulle ikinä sellasta ääää oon niin ruma tänää en kestä-fiilistä?:<

    ReplyDelete
  24. eiii jumalauta toi kielijuttu XDDD must toi on ihan sairaan söpö, oispa mullaki tollane hymy!!!!!!! :D ja mun poikaystäväki hymyilee aina tollee jos sil on suu auki......

    ReplyDelete
  25. Anonymous20/8/13 10:29

    paljo nuo lenkkarit makso?:)

    ReplyDelete
  26. Anonymous20/8/13 19:48

    sun hiukset näyttää keltaselta :D sellasilt vihertävilt tee niille jotai... muute ootko pylly pystys siin elisan kuvassa? siinä uudessa. vai onko sulla oikeesti "töröplly"?

    ReplyDelete