Wednesday, 14 August 2013

14/08

Jatta: Hellurei ja hellät tunteet, ihana suomen kesä. Ajattelin tulla pieniä kuulumisia parilta päivältä kertoilemaa. Mulla ei ollut aikomusta tänään postailla, mutta muutamat kuvat räpsittyä ajattelin että why not.
Lukio jatkui taas maanantaina, ekat päivät meni tutorin tehtävissä ja uusien ykkösten kanssa puuhaillen. Meidän koulu sai lisää uusia naamoja ja tällä kertaa aivan hirveästi, tuntuu että koko koulu tursuaa ja missään ei mahdu olemaan :-D Oli mukava tutustuttaa uusia ihmisiä meidän kouluun, ja toisiin ihmisiin,  tämän tapaset hommat jatkuukin sitten ympäri vuoden.
Mitä tulee sitten mun opiskeluun, eka jakso on mulle aivan höntsä (kuten alempana näkyvästä kuvasta voi havaita jos osaatte sitä lukea) mutta kaikki muut jaksot on täpötäynnä. Mulla onki siis suht iso urakka tänä vuonna koulun suhteen ja panostaa pitää paljon enemmän. On paljon uusittavia kursseja ja monia muita aika haastavia. Enköhän mä kuitenkin selviä :)

Tänään mä kastuin, vihaan sadetta, mutta selvisin kotia kengät ja housut läpimärkinä. Kävin koulun jälkeen pyörimässä kaupoilla ja kokeilin tylsyyttäni pinkkiä huulipunaa ja kuten kuvista näkee, ei oo ehkä mun juttu + taidokkaasti olen sen huulilleni hosinut ja jälki ei ole mitään kauneinta. Mutta mä oikeesti ehkä jopa tykkäisin käyttää huulipunaa, jos vaan osaisin! Kotona chillailun ja melkein nukuttujen päiväunien jälkeen olin Jennan kanssa ja hoidettiin muutamia blogiasioita eteenpäin. Ehkä tämä tästä höpötyksestä, huomenna taas uusi pitkä sateinen päivä...

IMG_3544IMG_3591IMG_3574IMG_3594IMG_3610
new

catsIMG_3614
Ja joku kuitenkin kysyy (vaikka aikasemmissa postauksissa kerrottu), niin lukujärjestyksestä löytyy atm filosofian 1.kurssi, englannin 4.kurssi, biologian 1.kurssi ja liikunnan 13.kurssi


37 comments:

  1. Anonymous14/8/13 22:06

    sulle just sopii toi huulipuna! ja miks sun kieli aina näkyy noin ku hymyilet? se on söpö :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahah kiitti :) purennan takia .. hampaat ei mee yhtee ni se tulee sielt välistä :(

      Delete
  2. Anonymous14/8/13 22:19

    Onks sul noin paljo hypäreitä?:o vai?

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/8/13 22:33

    Mistä toi kaulanyssykkä??��

    ReplyDelete
  4. mun mielestä toi huulipuna sopii sulle tosi hyvin :)!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/8/13 13:23

    miksi työnnät kieleä tuollein hampaita vasten kun hymyilet? näyttää hassulta :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ylempänä sanoin jo.. purenann takia hampaat ei mee yhtee joten kieli Tuöee välistä mun huomaamattani..

      Delete
    2. Anonymous15/8/13 17:56

      onhan susta ollu varmaan sata kuvaa täällä missä hymyilet hampaat kiinni ilman et se tuolt välistä tulee mutta joo. oot söpö :3

      Delete
    3. joskus stä ei tule kun hymyilen eritavalla tai keskityn että sitä ei tule

      Delete
  6. Anonymous15/8/13 15:39

    katoin just kans et näyttää tyhmältä ku työnnät ton kielen hampaitten välistä ku hymyilet O__o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voi anteeksi en tee siä tarkoituksella :/

      Delete
  7. Ei toi mun mielestä näytä tyhmältä että sun kieles näkyy kun hymyilet noin. :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous15/8/13 16:59

    mä just en mistää hinnasta vaihtais tota purentaa pois ku se on nii sulonen :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/8/13 17:01

    tuota kieltä hampaiden välissä näkyy nykyään jokaisessa teiniblogissa - tuskin teet sitä "vahingossa" xD ei sun purenta voi yksinkertaisesti vaikuttaa siihen miten sun kieli on suussa..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi HEÖVETTI mä varmaa teen sen tahallee :DDDD???? hammaslääkäri sanoi mulle itse että kieli tuppaa tulla esiin koska purenta. mulla on ollut raudatkin. hammaslääkäri teki jotai mun suussa ja sano kokoajan kun kieli meinas tulla ulos .. en huomannu sitä. treeneissä otettii kerta kuvia ja valmentaja huomautti et kieli tulee, luuletko oikeesti että teen sen tahallee ? JOKU EHKÄ TEKEE MUTTA MINÄ En :D tuu kattoo lähempää mun suuta ni tajuat ite. usko mitä haluat, mutta kun mä laitan mun hampaat yhteen mun kieli mahtuu ulos ihan rennosti . kiktos

      Delete
    2. Anonymous16/8/13 15:20

      Voitasko olla puhumatta tästä aiheesta ko jo jauhettu sataan kertaan :o Jatta oot kaunis ja sun kielihymy on sulonen piste. :)Jos se jotai häiritsee ni voivoi tarviiko inistä.

      Delete
    3. Anonymous18/8/13 20:26

      Mua ei kiinnosta sun kieli-näkyy-hymysi mutta sen verran kommentoin ei sitä ennen oo sun kuvissa näkyny? ja harva (= ei kukaan) hymyilee niin että kieli on tossa hampaiden kohdalla, MENI ne hampaat kiinni tai ei :D

      Delete
    4. OKEI :DD MUA EI KIINNOSTA

      Delete
  10. Anonymous15/8/13 17:10

    Missä sää muute opiskelet? :oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15/8/13 18:19

      tunnetko sen tytön joka joutui pyörätuoliin onnettomuuden takia (rpakkaus.blogspot.com)?:-(

      Delete
  11. Anonymous15/8/13 17:54

    minkä takia sä et uusinu kokeita viimevuonna vai eikö teidän koulus oo aina koeviikon jälkeen parin viikon päästä uusintakuulustelua? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon uusinu mut joudunkin uusimaan kokonaan kursseja

      Delete
  12. Anonymous15/8/13 17:58

    monta kurssii sulla tulee lukioaikana? Mulla on kaikki jaksot ihan täynnä (oon abi nyt) ja tuntuu että just ja just saan sen 75 ja oon käyny fyssaa ja kemmaa ja psykaa ja bilsaa ja vaikka mitä ylimäärästä ja kaikki lyhyen matikan ja pitkän enkun kurssit jne. Lukio on paskaaaaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä sitä vielä tiedä :o saan aika monia ylimääräisiä helppoja kursseja, saan livistä kusssrja noin 12? ehkä ja valokuvaamisesta yhden, tutoroinnista yhden ja Ruotsin matkasta yhden etc ..

      Delete
    2. Anonymous15/8/13 22:36

      wilmast näkee ja tääl tehdään ainakin joka vuos syksyllä opon kaa suunnitelmat et monta kurssii meinaa käydä lukuvuoden aikana et niit tulee sit tarpeeks. Mutta joo vähän saat paljon tost livistä kurssei!

      Delete
  13. Anonymous15/8/13 20:09

    aaa anna mulle sun lukkari!

    ReplyDelete
  14. Anonymous15/8/13 21:28

    Huulipunaa kannattaa laittaa semmosella ohuella siveltimellä! Saa rajattua huulet paljon paremmin. Mustakin tuntu aluks hölmöltä ottaa siveltimellä siitä tikusta huulipunaa, mut se on paljon kätevämpää. Kannattaa kokeilla, kun sulla vissiin on aika paljon niitä siveltimiä:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo vois olla iha hyvä:)

      Delete
  15. Anonymous17/8/13 11:28

    Oot upea! ja mistä noi sun vaatteet on ostettu :-)? (Ruutupaita, farkut ja toi söpö kännykkäpussi :3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) paita ginasta, farkut stadium ja pussukka glitter!

      Delete
  16. Anonymous18/8/13 15:06

    voitko sanoa jotain kauppoja missä olis hieoi rippimekkoi?:) ei nellyä XD

    ReplyDelete
  17. haaste !
    http://juuliajenna.blogspot.fi/

    ReplyDelete