Tuesday, 30 July 2013

Video: Makeup routine

Jatta: Meiltä ja minulta on pyydelty meikkivideota ja olen aikasemminkin tälläisen tehnyt. Mun meikkaaminen ei oo mitään kummosta, varsinkaan näin kesäisin joten mietin pitkään onko järkeä edes tehdä tätä videota. Tässä se nyt kuitenkin on. Laatu ei ole kovin hyvä, kamerana toimi meidän pikkukakkakamera ja onnistuin movie makerinkin kanssa jotain säätämään ja musiikki loppuu lopussa ennen aikojaan. Noh, älkää antako sen häriitä, tässä teille mun meikkailut!!


52 comments:

  1. Anonymous30/7/13 16:14

    Sulla on tosi ihanat kasvot! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous30/7/13 16:26

    millä muokkaat videot ? kuvaatko kameralla vai tietokoneella?
    oot tosi kaunis ilman meikkiäkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. movie makerilla...... tää on kuvattu kameralla, kiitos :)

      Delete
  3. Anonymous30/7/13 17:01

    sulla on oudon muotoset kulmat! tai niinkun ei luonnolliset :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa no en voi mtn

      Delete
    2. Anonymous30/7/13 19:42

      tyly xd

      Delete
    3. mun mielestä ne on just ihanat!

      Delete
  4. Anonymous30/7/13 17:20

    tykkäsin tosi paljon siitä et keskityit meikkaamiseen etkä siihen miltä näytät meikatessas niiku monet bloggaajat tekee ja se on vitun ärsyttävän näköstä :D tosi kiva video!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah joo tiiän se on tosi ärsyttävä näköstä XD kiva jos onnistuin näyttää ei siltä XD :)

      Delete
    2. Anonymous31/7/13 00:14

      oon samaa mielt !! :) mut oikeestaa meikillä ei ees huomannu eroo meikittömään! oot niin luonnonkaunis ettei sinun tarvi ees käyttää meikkii :*

      Delete
  5. Anonymous30/7/13 18:05

    kun latasit tän youtubeen niin jouduitko muuttaa jotain muotoo yms. koska ite oon yrittäny ladata youtubeen movia makerilla tehtyä videoo ja se ei menny sinne koska se oli väärää muotoo. Mut kiva video :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous30/7/13 18:07

    Mistä toi kulmasivellin on ostettu? :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous30/7/13 18:13

    onko sulla aina ollut noin hyvässä kunnossa iho? :) mitä tuotteita käytät sen puhdistukseen? ihana blogi teillä!(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo.. aloitin vähä alle vuos sitte syömää e-pillereitä tietyistä syistä ja ne autto mun ihoon ihan älyttömästi! sit jouduin lopettaa ne ja eipä sen jälkee oo iho enää lähteny huononemaan :o ja en mä mitää erityistä käytä, pesen aamun illoin ja meikit aina hyvin pois, joskus kuorin jne :)

      Delete
    2. Anonymous31/7/13 03:26

      Miks jouduit lopettamaan pillerit ? Ei oo todellakaan pakko vastata, mutta tuli mieleen kun ite pohdin alottaisinko pillerit vai en, ja just kaikenlaiset haittavaikutukset yms mietityttää..

      Delete
    3. Anonymous31/7/13 22:28

      pillerit on tosi yksilöllisiä ja esimerkiksi se että parit pillerit ei sovi ei tarkoita etteikö joku muu merkki sopisi. itse löysin sopivimmat pillerit esimerkiksi viidennellä kokeilukerralla. Vaikka monessa paikassa puhutaan haitoista yms, niin silti kannattaa aina kokeilla ja syödä vähintään se 4kk, koska vasta sen jälkeen kroppa rupee tottumaan hormoneihin :)
      Yleensähän terkkarit määrää ekaks yazzeja, yasminia tai mercilonee ja noi ei läheskään kaikille sovi, mutta tosiaan on tärkeetä että ei lopeta heti kuukauden jälkeen vaan antaa kropan tasautua.

      oho tulipa kauhee terkkari olo :D

      Delete
    4. lopetin koska haittavaikutukset. kaikki huomas mun käytöksessä muutoksen ja olin oikeesti iha hirvee . ite luulin et oon normaali mutta en :o mulla siis mieliala ja käytös muuttu vaikka parit eri merkit kokeilin.. lopettamalla loppu haittavaikutukset ja mieliala vaihtelu jutut :) mut nää on jokaisella erilaisia, ei kaikille tuu samanlaisia haittavaikutuksia!!!!

      Delete
    5. Anonymous1/8/13 00:23

      kiva että vastasit :-) ! Mä taian kyllä päätyä siihen, että unohan pillerien alottamisen, ei oikein innostais mahollinen monen merkin kokeilu yms.. aika monilla kuitenkin tuntuu olevan haittoja noista :-/

      Delete
    6. Anonymous3/8/13 21:21

      ^mulle kävi ainakin jo ekat pillerit jota oon nyt viis vuotta syönyt, jos sulla on vakituinen parisuhde, niin kyllä mä suosittelen ainakin kokeilemaan noita pillereitä, huomattavasti helpompaa kun että joka kerta joutuu kortsun kanssa vääntämään ja kattoon ettei oo tullu reikää jne.

      Delete
  8. Anonymous30/7/13 18:45

    mistä toi sun kulmakarva systeemi on? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä tarkotat? tota mis on noi värit ja geeli vai? se on kicksistä:)

      Delete
  9. Anonymous30/7/13 19:13

    eikää oot nii sulone <3 ja tosi kaunis!

    ReplyDelete
  10. oot niin kaunis ilman meikkiä! ja muutenki sulla on ihanat kasvot ja kulmat!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos kiva kuulla !(:

      Delete
  11. Anonymous30/7/13 19:26

    heei tuo on toi hyvä kappale! mikä sen nimi on? :)

    ReplyDelete
  12. oot oikeesti nii luonnonkaunis! :)

    ReplyDelete
  13. superkiva video!! lisää tämmösii : )

    ReplyDelete
  14. superkiva video! oot ihanan pirtee eikä tämmösii tarvi turhia jaaritteluja.. jotkut tuotteiden näytöt oli ehkä vähä turhan nopeita.. mut lisää tämmösii! : )

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho tuli kahteen kertaa :DD

      Delete
  16. hihih ihana video!! oot niin sulonen :))

    ReplyDelete
  17. Anonymous30/7/13 22:40

    oot päässy tuonne BlogBuzziin tuosta sun Jack Daniels topista xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo katoin samaa:D kuolen NAURUU

      Delete
    2. Anonymous2/8/13 01:49

      se paikka on poistettu onneks ku kävin kattoo !! :) ja oon sisi eri ano mikä tos eka :)

      Delete
  18. Anonymous31/7/13 13:55

    täydellinen ihminen<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kukaan ei ole! mutta kiitän :3

      Delete
  19. ihana video :) oot niin kaunis!!

    ReplyDelete
  20. Anonymous1/8/13 11:56

    Pikkulintu lauloi että lanella olis jotain meneillään yhen vilman kaa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyt voisit kertoa minulle kuka tämä pikkulintu on :):) hän keksii täyttä paskaa lanella ei todellaakan ole mitään meneillään SEN VILMAN KANSSA. painukaa jo vittuu menee järki tähä paskaa. lane on mun kanssa ja piste.

      Delete
  21. Anonymous1/8/13 14:25

    Täää ei nyt mitenkään asiaan ,mutta siis oon tilaamassa yhtä mekkoa sheinside:sta ja mun pitäs saada se aika nopeesti niiin tiiätkö yhtäään että kaunko se n.kestäää että se paketti saapuu ja paljon ne postikulut maksaaa?? ja ymmärsin että itekki oot tilannu sieltä :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous1/8/13 23:06

    miks teet kädellä tollee hauskasti ku teet kulmia ? :D :)

    ReplyDelete