Sunday, 23 June 2013

Mee mökille

DSC_9173 Jenna: Nyt on tultu taas kotia ja väsyttää tosi paljon. Mulla oli aivan mahtava viikoloppu ja juhannus poikaystävän ja hänen perheensä kanssa mökillä. Syötiin tosi hyvää ruokaa ja pidettiin hauskaa.

Perjantaina pakkasin ison laukun tavaraa ja vaatteita. Puoli vaatekaappia oli varmaan mukana ja kaikkee muuta. Päivällä mut heitettii sit tonne mökille ja oli taas pitkästä aikaa ihana nähä omaa kultaa! Alku kahvittelujen ja hömpötysten jälkeen ruvettii tekee ruokaa. Päätettiin syödä sit iha ulkosalla ja ah kuin hyvää se olikaan! Istuttiin laiturilla ja mä räpsin kuvia. Oltiin myös venymiskilpailua ja kananmunaheitto kilpailua. Illalla lämmitettii sauna ja minäkin uskaltauduin uimaan vaikka kylmäähän se oli! Käytiin myös naapuri mökissä. Pelattiin frisbee golfia ja katsottiin kokkoa.

Lauantaina piti olla hellettä, mutta eihä sitä sit ollukkaa. Tuuli kovasti ja pilviä oli vaan taivaalla. Pelattiin mölkkyä ja MINÄ olen tietysti paras ja iha mestari siinä pelissä ja voitto tuli mulle kaks kertaa! Wuhuu! Ehkä se oli vaa pelkkää tuuria, koska kotona aina ku ollaa pelattu mun hermo on menny sen pelin kanssa. Pelin jälkeen pidettiin taukoa ja nukutiin päikkärit ja katsottiin robotti leffaa. Sitten alkokin jo maha mulla murisemaan, mutta onneks ruoka oli kohta valmista. Syötiin sisällä ja ei voi muuta sanoa ku että hyvää oli tälläkin kertaa! Illalla pelattiin Party Aliasta. Selittäminen ei oo oikeen mun juttu varsinki jos pitää selittää tietyssä ajassa. Meen ihan lukkoon ja muuta en saa sanottua ku vaa "öööööö..." Pelin puolessa välissä käytiin saunomassa ja uimassa. Ku kaikki oli käyny niin peli jatkui taas. Voittohan se tuli mun joukkueelle! Jesjes! Sitten tv:stä alkoki jalkapalloo Italia - Brasilia.

Sunnuntainki piti olla helle päivä... Aamupalan jälkeen alko pakkaaminen ja siivoominen. Käytiin myös etsimässä yhelle pojista kasveja koulutehtävän takia. Sit ku oltii saatu ne kerättyä laitettiin tavarata autoon ja mua tultii hakemaan. Nyt ollaa taas kotona. Nippe tietysti oli vastassa portailla. Se oli nii pienen näkönen ku viikolopun olla tollasen ison berninpaimenkoiran kanssa.

Huomenna sitä pitäis sit mennä töihin!
DSC_9191DSC_9162DSC_9226DSC_9333DSC_9180DSC_9266DSC_9304

8 comments:

  1. Anonymous23/6/13 19:13

    kivoja kuvia, missä toi mökki sijaitsee suunnilleen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! Jossai livestuoreella tai siel lähellä tai en tiiä XD

      Delete
    2. Anonymous24/6/13 02:20

      Mäkin oon viettänyt juhannusta kaverin mökillä lievestuoreella!:)

      Delete
  2. Anonymous23/6/13 22:59

    ketä kaikkia tuolla mökillä oli?:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous23/6/13 23:55

    berni:') ja katoin pikkukuvasta et sun kassissa on selvästi jonkun pää! haha

    ReplyDelete
  4. Anonymous25/6/13 20:55

    oot upee,ja tykkään sun postauksista hirveesti ! ihailen sua ! oot mun esikuva ! :)

    ReplyDelete
  5. Millä ootte tehny ton bannerin? :)

    ReplyDelete