Tuesday, 11 June 2013

Hullut jalat

Picture 119
Jatta: Mä siivosin taas mun vaatekaapit, pitkästä aikaa ja tälläkertaa ihan kunnolla läpi kolusin ja tutkailin jokaisen vaatteen, onko sille enää käyttöä vai ei. Lopulta sainkin tyhjennettyä aika hyvin mun vaatekaapeista turhat ja pienet vaatteet pois. Kirpparipöytä pitäisikin tässä sitten varata ja saada, niin pääsisin noita vaatteita myymään. Aijon vielä lähemmin ilmoitella teille, jos jotain täälläpäin asuvaa vaikka sattuu parit farkut,mekot, kenkulit ja laukut yms kiinnostelemaan!

Vaatteita katellessa, huomasin paljon erilaisia leginsejä ja t-paitoja joita en ollu pitkään aikaan edes käyttäny. Välillä mulla saattaa unohtuakkin jonkun vaatteen olemassaolo. Päätin sitten aika uhkarohkeasti pistää jalkaan aika "ratsastushousumaiset" leginsit vuodelta nakki ja muusi. Mut mä tykkään noista jotenkin joltain tapaa todella paljon! En vaan tiedä oonko niin rohkea, että kiskaisen ne joku päivä ihmistenilmoille, paitsi justhan mä tänne näitä kuvia pistän. Meikitön naama ja sotkunen nuttura, mut noi hullut jalat oli nyt se pääpointti.

ps. muokkasinkin noi kuvat ihan hullusti, hupsista Picture 032Picture 001
meidän joukkuehan se siellä!
   Picture 093Picture 005Picture 066Picture 015Picture 022Picture 053Picture 013Picture 105

86 comments:

  1. Anonymous11/6/13 19:06

    legginsit eiii oleee housuut

    ReplyDelete
  2. noi legginsit on just kivat !:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/6/13 19:12

    säki oot si alkanu pitää tissivakoa?-.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. minäkin?
      alkanut pitämään?
      en ole :DDDDd iha normi toppi päällä ja tuossa vikassa nöyttää vaa koska mulla on palanut iho tosta keskeltä .. sori mut mun tissit ei edes riitä tissivakooon :):)

      Delete
    2. Anonymous11/6/13 20:20

      ihan ku tissivaon voi pukea päälle? :D:D

      Delete
    3. Anonymous11/6/13 21:25

      Joteki ihanaa ku joku sun ikänen "kehtaa" sanoo tollee että ei edes riitä tissi vakoon :-D ! Ku yleensä kaikki on semmosia nyyhkis mulla ei oo tissejä ja niitä pitää esitellä !

      Delete
    4. Jeep ja no minkäs teen ku ei ole isot tissit :D ja ei se mua haittaa koska mielummi pienet tissit ku valtavat joiden kanssa on vaikeet...

      Delete
  4. Anonymous11/6/13 19:15

    oot niin kaunis ja sulla on tosi ihania vaatteita!:) mistä ostat yleensä sun vaatteet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos:) pääosin gina hm ja carlings! ei jkl löydy oikee mitää hyviä kauppoja..

      Delete
  5. Anonymous11/6/13 19:25

    oi vitsi toi vaateläjä! bongaan vaa toine toistaa upeimpia vaatteita, lahjota mulle? 8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha oivoi XD tuu ostaa kirpparilta ;)

      Delete
  6. Noi leggingsit on varmaan aika mielipiteitä jakavat, mutta mä ainakin tykkään noista, ja näyttää tosi kivoilta sun päällä ! Uskaltaudu ihmeessä kaupungille noi jalassa (:
    http://nellimari.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! jos sitä uskaltais :)

      Delete
  7. Anonymous11/6/13 19:41

    voisiksä joskus tehä sellaseen editing postauksen? :::)
    muokkaat sika hyvi<3

    ReplyDelete
  8. Anonymous11/6/13 19:55

    ihan mielettömän kivat noi legginsit:-) mille kirpputorille aiot viedä sun vaatteita?

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/6/13 20:06

    Haha noi housut on hassut, ihan nice mut näyttää joltain sirkus pöksyiltä XD ja toi farkkutaggi on ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. XDDD jep jakaa mielipiteitä !

      Delete
  10. Anonymous11/6/13 20:11

    hei jooo ilmota tarpeeks aikasi ku viet niitä sinne, meen ostaa kaiken ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah juu ;) ensviikolle on pöytä

      Delete
    2. Anonymous11/6/13 20:57

      minne varasit pöydän?:)

      Delete
  11. Anonymous11/6/13 20:13

    taas piti jennan päälle postata -.-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. must vähä tuntuu et kahen ihmisen blogissa kukaan ei postaa kenenkää päälle

      Delete
    2. Anonymous11/6/13 21:06

      hah en kyl tajuu mikä ongelma täs on, koska must tuntuu, että te kaikki löydätte jennan postauksen sieltä teidän lukuluettelosta :'d mä ainaki löysin! ja osaan myös selata blogia alas päin. ja oon ihan samaa mieltä et kahen ihmisen blogis kukaa ei postaa kenenkään päälle thats it

      Delete
    3. Anonymous11/6/13 22:07

      Voisitteko jo lopettaa tän päälle postaus valittamisen :Dd on edelleen olemassa sellanen ku bloggerin lukuluettelo josta voi klikkailla molemmat postaukset auki tai muute vaa selata blogii alaspäin. Ilmottele jos ei onnistu :))

      Delete
  12. Anonymous11/6/13 20:51

    millon oot ostanu ton vaaleenpunasen topin joka näkyy neljänneks vikassa kuvassa?:) jos niitä ois vielä.. on niin kivan näkönen haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin sen viimekesänä ruotissa ku oltii perhee kaa, se on ginasta ja en mä oo enää nähny niitä :o

      Delete
  13. Anonymous11/6/13 21:09

    oii ku sä oot kaunis! oon niin kade kyl ku oot niin täydellinen ;)) miten sul on varaa ostaa nuin paljon vaatteita? teeks sä jtn töitä? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi höpsis en ole !! oon tehny joskus joo ja saan kk rahaa ja en mö kerralla isoja määriä osta noita on vaa kaappii kertyny :D

      Delete
  14. Anonymous11/6/13 21:27

    Joo ilmota aikasin ku viet ne sinne ja pöytä kans!! Kuolaan aina tääl kotonaki noita sun vaatteita nii ois ihana saaha niitä itelle ;)

    ReplyDelete
  15. voi että ku sulta löytyy noita nii ihania vaatteita! :o täällä ois ollu yks ostaja mutku asun Oulus! :(

    ReplyDelete
  16. Anonymous11/6/13 23:07

    Onko toi vaatekasa menossa kirpparille vai?:)

    ReplyDelete
  17. Anonymous12/6/13 12:18

    Tuli vaatteista mieleen, että oon ajatellu tilata eBaylta vaatteita ja kun sähän oot tilannu sieltä jotain, nii mä vaa mietin, että onko se sivusto luotettava ja kauan ne toimitukset yleensä kestää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä koin sen luotettavaks :o meni jotai kk ...

      Delete
  18. Anonymous12/6/13 12:59

    nuo kalsongit ei hyvät olee :/

    ReplyDelete
  19. Anonymous12/6/13 13:20

    ihanat vähän hipsteri mäiset legginsit joista saa tosi muodikkaat erilaisilla värikkäillä asusteilla ja koruilla. legginsit ei oo housut vaan legginsit! heh. legginsit on tosi kätevät yhdisteltävät ja rennot jalassa. todellakin kehtaat laittaa

    ReplyDelete
  20. Anonymous12/6/13 15:25

    Ootko sekajoukkueessa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nykyään joo löytyy joukkueesta myös poikia :)

      Delete
  21. Anonymous12/6/13 16:36

    hei pliiis kerro mihin laitat myyntiin vaatteita :) jyväskyläänkö meinasit?

    ReplyDelete
  22. Anonymous12/6/13 16:38

    woops sori en nähny kommenttia että centrumille viet, mut minä päivänä ja mikä pöytä :D

    ReplyDelete
  23. Anonymous12/6/13 19:32

    ilmota sit mihi kirpparille viet ja millo! ja noi legginsit näyttää joiltai juoksupöksyiltä :DD

    ReplyDelete
  24. Anonymous12/6/13 23:52

    nuo leggingsit on jees mut pue ens kerralla ne pidemmän (ainaki perseen alapuolelle yltävän) paian kans nii on heti paljon tyylikkäämpi :) en mä sillä etteikö sulla ois tosi hyvä perse mut lyhyt paita + leggingsit = pikkulissumeininki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeps! mut en omista pitkää paitaa,joten pitää ostaa sellainen

      Delete
  25. Anonymous13/6/13 09:26

    Musta noi legginsit on tosi kivat! Sun pitää vaa löytää jotkut kivat asusteet ja paita niin saat rohkeutta pukee noi just vaikka kaupungille :)

    Toinen juttu, mikä ei liity tähän postaukseen on se, että oon katellu sen wehearit-kuvia ja mulla pisti silmään, kun siellä on muutamia kuvia tosi laihoista tytöistä, treeni tai niihin liittyviä kuvia ja välillä semmosia tekstejä missä puhutaan ittensä vihaamisesta. Mulle tuli mieleen vaan, että onko sulla kaikki ihan hyvin? Joo ymmärrän, että välillä tälleen nuorena tulee semmosia päiviä, että tuntuu kuin seinät kaatuis päälle ja ei tykkää omasta peilikuvasta ja seuraava päivä on maailman paras. Ja tajuan tavallaan senkin, minkä takia sulla on niitä treenaukseen liittyviä kuvia, saahan niistä motivaatioo. Mutta huolestuin silti, koska yhdellä mun kaverilla tilanne oli juuri vähän samankaltainen. Yhtäkkiä se innostui kauheesti liikunnasta ja treenaamisesta ja pikkuhiljaa se alko arvostelee omaa ulkonäköään tosi rankasti, vietti hirveesti aikaa peilin edessä ja vähitellen lopetti syömisen. Saatiin selville, että sekin oli tallentanu kauheesti kuvia treenauksesta ja laihoista tytöistä puhelimeen ja tietokoneelle. Onneks me tajuttiin ajoissa, että kaikki ei oo hyvin, koska muuten olis voinut käydä tosi huonosti.

    Halusin siis vaan kysyä, että onko sulla kaikki ihan ok ja toivottavasti sulla on sellasia ihmisiä ympärillä kenelle voit puhua jos joku painaa sun mieltä! Mutta hyvää kesää sulle kuitenkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15/6/13 21:10

      ihan helvetin laimee vastaus tollasee joka yrittää auttaa ja kirjottaa SUA VARTEN nin pitkän tekstin

      Delete
    2. joo no mua ärsyttää et kaikki valittaa et mul ois joku masennus ...??? mutta pyydän anteeksi että vastasin laimeasti

      Delete
    3. Anonymous16/6/13 14:24

      no mun mielipide tähän asiaan on se, että sä valitat jatkuvasti siitä kuinka haluat timmimmän kropan, jos sun kroppaa kehutaan niin vastaat aina jotenkin silleen että et oo ite tyytyväinen siihen, sun formi vastaukset on aina semmosia masentavia jnejnejne joten minkä takia susta ei sais olla huolissaan ja yrittää auttaa jos sä annat jatkuvasti itestäs semmosen kuvan et kaikki ei ole ok? mä en todellakaan tarkota tätä mitenkään pahalla, mutta mä ymmärrän ton ylemmän anon pointin vallan mainiosti. Jos sä et halua että ihmiset saa susta tommosta kuvaa, niin muuta käyttäytymistäs ja vastaustapaa eritavalla, sua kuitenkin seuraa bloggerissa yli 2000 ihmistä yms.

      Delete
    4. Anonymous17/6/13 15:05

      No huomionhakua jatalta..

      Delete
    5. pliis lopettakaa...

      Delete
    6. Anonymous20/6/13 12:12

      Lupaan, että yritän olla puuttumatta tähän asiaan tän jälkeen, mutta haluan kuitenkin sanoa asiani. Nytkin sulla on weheartit:ssä kuva 'tykättynä' jossa lukee: I'm not okay, eli ei sulla kaikki taidakaan olla ihan ok kuitenkaan? Ymmärrän kyllä että et varmaankaan halua alkaa avautua näissä kommenteissa sun huolista tai ylipäätään kertoa kaikkea mitä sun elämässä milläkin hetkellä tapahtuu.
      Mun mielestä (anteeks jos olen väärässä) et arvosta tarpeeks sitä, että me lukijat huomataan jos joku on pielessä ja myös puututaan siihen eli olemme huolisamme. Me ollaan sulle varmaan suurin osa ihan täysin tuntemattomia ihmisiä ja et ehkä osaa ajatella sitä niin, että sun pitäis ottaa meitä tosissamme tms. Mun mielestä sun pitäis kuitenkin nyt ajatella tätä mitä me ollaan kirjoitettu tästä asiasta ja miettiä minkälaisen kuvan aiot jatkossa antaa meille sun olotilasta, koska jos aiot jatkaa tällä linjalla niin aika varmasti jatkossakin saat tämmösiä samantyylisiä kommentteja.

      Mun ei ole tarkoitus loukata tai pahoittaa sun mieltä tai muuta, mutta mä ainakin aidosti olen huolissani, koska tiedän kyllä miten mun kaverille kävi ja en halua että kukaan muu koskaan joutuisi kokemaan sellasta. Joku ano tossa kirjoitti, että tää ois jotain huomionhakua, mutta en usko tai ainakin toivon, että kukaan ei käyttäisi tommosia oikeesti vakavia juttuja huomion hakemiseen. Anteeksi siis vielä kerran että palaan tähän aiheeseen, jos sulla kerta kaikki on niin hyvin kun sä väität. Kokemuksesta tiedän silti, että hymyn taakse voi kätkeytyä niin paljon muuta kuin iloa ;)

      Delete
    7. ihana kommentti <3 en mä oikee osaa vastata toho mitää.. mun elämässä pyörii vähä kaikkea, välil on huonoja aikoja välillä kivoja.. weheartissa Tuöee vaa liia usei vastaan ton tapasia kuvia ja jos yhtää vituttaa yms ni helposti siitä tykkää. mä tykkään sielä muutenki muhun ja mun elämään sopivista kuvista .. se on mun sivu. mut toi että hakisim jotain huomio ? ei ole totta ... ei sitten lainkaan ;o mutta jep, hymyn taakse kätkeytyy mullakin paljon muuta :) kaikesta en halua täällä puhua ..

      Delete
  26. Anonymous14/6/13 13:16

    ihania kuvia! mistä noi sun aurinkolasit on :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. en muista, mutta tuommosia saa ginasta ja h&m:ltä ainakin! :)

      Delete
  27. Ihanii vaatteita! Mä voin ihan mielelläni niitä ostella jos jostain aiot luopua :DDD

    ReplyDelete
  28. tuolt vaatekasasta vois löytyä mullekki vaikka mitä! oon aina ihaillu teiä tytsyjen tyyliä c:

    http://eksynytsankari.blogspot.fi

    ReplyDelete
  29. Anonymous15/6/13 14:28

    miks poistit sen musiikki postauksen ? oli tosi hyvää musaa!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hupsistaheijaa poistinpaha vaa

      Delete
    2. Anonymous15/6/13 18:36

      ku ketäää ei kiinnostanu XDXDXD

      Delete
    3. Anonymous15/6/13 22:54

      Älä XDDDXD^

      Delete
  30. Anonymous15/6/13 15:14

    vietkö siis jyväskylän centrum kirppparille vaatteita ?:) ja onko nyt noilla uudella kahdella joukkueella iso tasoero ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. vien! ja on aika eroo tasossa mut en sillee osaa määrää sanoo, en oon nähny toisen joukkueen reenailua :D

      Delete
  31. Anonymous15/6/13 15:38

    tee blogikirppis! saat todennäkösesti paremmin massii kun sillä et viet kirpparille 3e /paita. eli esim laitat jonkun paidan lähtöhinnaks 3e ja sitten sitä saa huutaa itelleen ja aina pitää korottaa eurolla. ja eniten huutanu johkin sulkeutumispäivään mennessä saa sen ja lisäks ostaja maksaa postimaksut eli n.1e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en välttämätä haluis lähtee toho hommaa ku siinä on huonojakin puolia... oon kuullu monilta bloggaajitla et se ei kannata mut jotkut on kyl sanonu et siitä saa paremmi rahaa:) mut en mä myy nii usei tavaraa et se kannattas.. vien kirpparille ihan mielelläni :)

      Delete
  32. moikka hei mulla on iha kauhee ongelma näitte kuvien välien pienentämises ja oon googlettanu ja pläränny läpi kaikki ohjeet eikä mikää tunnu auttava nii mietin et osaatteko te auttaa :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. siihen on olemass erikseen joku koodi mikä pitää lisätä sinne html sekamelskaan :o mut Mulla ei ainakaa oo enää yhtää mitää hajuu mikä se oli..

      Delete
  33. Anonymous16/6/13 05:34

    jatta,
    http://farm9.staticflickr.com/8280/8704646211_8daa104ea3_b.jpg <-- ku sulla on tuossa kuvassa tuo napakoru näyttäneen vähä uloskasvaneen, tai se on siis aika pienessä ihonpalassa, niin miten voit pitää ettei se repeä kokonaan? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on ollu aina pienessä ihon palassa vaa :D ei se repeä

      Delete
  34. Anonymous16/6/13 07:20

    ootteko jennan kans nyt samassa joukkueessa?:)

    ReplyDelete
  35. Anonymous17/6/13 20:37

    kauniiiis :O kuka kuvas ? :)

    ReplyDelete