Tuesday, 11 June 2013

"Ehkä hänet on luotu lentämään"

Jenna: Vihdoin minä täällä taas! Ei oo oikee koneelle päässy sillee rauhassa. Sain tosiaan synttärilahjaks uuden putken! 70-300mm  Sigman putki. Ei oo vaa kuvan vakaisinta :// Mutta hintaansa nähden tosi hyvä! Helposti vaa tulee niitä tärähtäneitä kuvia jos ei jalustalla kuvaile. Tänää taas ois treenit illalla. Tykkään niin mun joukkueesta! Kolmen viikon päästä alkais mullaki kesätyöt. Jeeesjees. Oottelen täällä taas niitä aurinkoisia päiviä, mutta ei millään meinaa näkyä! Loppuis tuo kylmyys ja vesi sade niii pääsis rannalle! Tosiaan vähä tollasia kameran testailu kuvia. Ei mitää huippua mutta jotain ees :) DSC_5941DSC_5866DSC_5910catsdfghDSC_5928catsfghDSC_5917DSC_5850

20 comments:

  1. Anonymous11/6/13 15:01

    kiva postaus, kun erilaisia kuvia ja kirjotat tosi söpösti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha söpösti kui nii :D ?

      Delete
  2. mahtavia kuvia Jenna! (((((::

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/6/13 15:12

    Oletteko jatan kanssa molemmat siinä edustusjoukkueessa?

    ReplyDelete
  4. Anonymous11/6/13 16:09

    Jee sultakin postausta! Kivoja kuvia ja oot kaunis! :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous11/6/13 16:56

    Mitä sää meinasit tehä zoomi putkella? toi on zoomi putki jos satut tietämään. Lintujako meinasit kuvata, vai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah kyllähän mä tiedän että se on zoomi putki :D sikshän mä sen ostinki! koska oon moneen kertaa ollu sille et miks ei oo pidempää koska tuo mun normi kameran mukana tullu putki ei vaa riitä! esim kisoissa voin antaa kameran porukoille nii saa hyviä kuvia ja muutenki tuo on paljon parempi! ja oon ollu tosi tyytyväinen ostokseeni :) ja voihan niitä lintujaki kuvata! mikäs siinä :)

      Delete
  6. Anonymous11/6/13 17:09

    kiva, oot ottanu hienon kuvan maitopurkista ja laitat sen sun blogiin, hyvin kiinnostavaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ja hyvä että kiinnostaa :)

      Delete
  7. Anonymous11/6/13 17:11

    ihanaa kuulla taas susta! :) oot huipputyttö!

    ReplyDelete
  8. Anonymous11/6/13 17:33

    siis millasiin kuviin/kuvaamiseen toi objektiivi on tarkotettu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sellaisiin mihi ei 18-55mm putki riitä! ja tolla tulee mun mielestä jotenki kivempia esim asukuvia ku se tausta menee enemmä sumeemmaks :)

      Delete
  9. oot vaan niin kaunis! (: tälläsia kuvia vois kyllä tulla enemmän :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous11/6/13 21:07

    Oot tosi kaunis ! Ja ihana nähä sunki postaavan taas pitkästä aikaa :)

    ReplyDelete