Friday, 31 May 2013

Yli 2000

Jatta: Vautsi, ihan huippua! 2000 lukijaa meni pari päivää sitten rikki ja aika uskomattomaltahan tää tuntuu. Blogin "vuosipäivä" on pian ja vuosiahan tällä blogilla kertyy se 2. Tasan vuosi sitten muistan, kun koulussa kuvattiin tuhannen lukijan videota, muistaako joku muukin sen vielä? Nyt pitäneekin siten varmaan keksiä jotain muuta jännää, onhan 2000 ihan sairaan iso määrä! Kiitoksia teille ♥

Tosiaan, nyt sitä vihdoin ollaan lomalla! Viimeinen koe meni ihan hyvin ja päuvän kruunasi pitsaherkuttelu perheen kanssa ja pikku unet kotona, rento loman aloitus heh.  Ilta menee huomiseen valmistellessa, jejee.
Jonkin näköistä postausta tulevasta kesästäni oltiin toivottu, aluksi tarkoitus oli laittaa tähän viimekesäisiä kuvia, mutta kun edelleen toinen kone on rikki, joudumme minä ja te tyytymään weheartin kuviin. Ei se kyllä mua haittaa, mä tykkään noista kuvista tosi paljon!

123

Kesälle ei ole isompia suunnitelmia. En todennäköisesti ole festareille yms menossa, vaikka hirmusesti olisin halunnut. Ei olla vielä mitään reissuja minnekkään varattu, hieman vain suunniteltu, joten auki on kesän pläänit. Ulkomaat ja välimeren lämpötilat höllis mulle kyllä, tosin suomessaki ollut tämän päivän ukkosmyräkkää lukuunottamatta aika huippu kelit! Mut pääasia on, että mä aijon nauttia näistä lomapäivistä ihan täysillä, kouluvuosi meni nopeasti mutta onneksi menikin, olin enemmän kuin tosi paljon loman tarpeessa. Lukio on rankkaa...

456

Mä en aijo meikata kesällä paljoa, viimekesänä mun naama ei saanu yhtää päivitystä kun meikkasin lähes jokapäivä. En tiedä mitä silloin ajattelin, mutta nyt viisastuneena jätän pakkelikerrokset laittamatta :D Muutenkin, oon inspiroitunu tosi paljon rennoista vaateyhdistelmistä ja sotkusista kampauksista, sellasesta surffi meiningistä! Saa nähä millasia kesävaatteita mun kaappiin eksyy ja päälle. Mä otan oikeesti rennosti.

78

Mä en saanu kesätöitä... Hain moneen paikkaan, mutta mistään ei mitään tullut. Viimekesänä sain yhden duunin, mutta enemmänkin olisi ollut kivempi. Joten, joudun/saan löhötä kotona, rannalla ja chillata kavereiden kanssa joka päivä ja ilta. Kyl sekin kuulostaa kivalta!!

9

Nuoret on villejä, kokeilun haluisia ja tyhmiä. Niin aijon mäkin olla. Haluun valvoa kesäöitä, kokeilla kaikkea uutta, lähteä pitkille päämäärättömille matkoille, joutua ongelmiin ja tutustua uusiin ihmisiin. Mä haluan kokea, vuoden päästä mä täytän jo 18, miks musta tuntuu et kaikki loppuu sillon? Kaikki sanoo et se on kaiken alku, mut mä en tiedä. Tavallaan on kiva, ettei ole täysiikäinen, mut silti mä odotan sitä.


1011

Kesän jälkeen mulla on vaaleampi tukka ja tummempi iho. Aurinko vaalentaa mun hiuksia ihan superisti ja ihokin päivittyy ihan kivasti! En aijo siis värjätä hiuksia, antaa niitten muuttua luonnollisiksi ja auringon haalistamiksi, mä tykkään. Kesästä 2013 tulee paras, paras tähänmennessä. Sanoin viimekesän alussa samaa, mut tälläkertaa mä tarkotan tätä! Mul on uusia ihania ystäviä, maailman paras poikaystävä, perhe ja tietenkin Jenna ja monet muut joiden kanssa mä tän kesän jaan. Mä en malta odottaa kun tää loma tästä kunnolla pääsee vauhtiin, niin pääsen minäkin! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE !!!

26 comments:

  1. Anonymous31/5/13 21:22

    Parhasta luettavaa aikoihin! Ihanan positiivinen ja kesäfiilistelevä postaus, sai mutkin hyvälle tuulelle :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi että kiva kuulla ! kiitos :)

      Delete
  2. Anonymous31/5/13 21:24

    Päivettyä. Ei päivittyä

    ReplyDelete
  3. Anonymous31/5/13 21:56

    ai sitku sust tulee täysikäne rupeet vetää röökii ja alkoholia ja sust tulee semmoi wnb weheartit partyrocker yolo joka ryyppää aina jos mahollista ja hankkiutuu ongelmii XD
    ootko ees nolo jos haaveilet tommosesta

    ReplyDelete
    Replies
    1. en???:DDD YMMÄRSIT VÄÄRI. en haaveile mistään tommosesta...

      Delete
  4. Anonymous31/5/13 22:05

    haha usko pois siitä se elämä vasta alkaa kun täyttää 18 :D en oo oikeen ikinä ymmärtäny tota yolo asennetta, että heti kun täysikäsyys lähestyy niin pitää elää jotenkin täysillä koska sitten kaikki loppuu. Onhan se ihan cool mennä lastensuojeluilmotusriskin varjossa päissään tuolla puskissa, mutta järki käteen sitte , ei sitä hölmöilyä tarvi alottaa enään tossa iässä ihan "tarkotuksella" mitä tosta sun tekstistä sai käsityksen. :D:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmä sitä tollee meinannu ??:D en mitää hölmöilyä

      Delete
  5. Anonymous31/5/13 22:12

    linkkaa se video minkä teit vuos sitte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous31/5/13 22:47

      jooo mäki oisin innokas näkemään sen !! :)

      Delete
    2. http://jattajenna.blogspot.fi/2012/02/1000-lukekaa-teksti-ennenku-katotte.html?m=0

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Anonymous31/5/13 22:14

    Tosi kivoja kuvia! Mäkin annan hiusten haalistua auringossa koska niistä tulee kivan luonnolliset :))

    ReplyDelete
  8. Anonymous31/5/13 22:48

    tosikiva postaus !!:)

    ReplyDelete
  9. tää oli ihana postaus, kirjotit kivasti :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous1/6/13 09:15

    kiva postaus :))) mii laik!
    videot on aina kivoja:D

    ReplyDelete
  11. Anonymous1/6/13 10:21

    Hei huippu postaus!! Kirjotat tosi kivalla tyylillä:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous1/6/13 13:10

    tosi pirtee postaus, piristi mun päivää ! <3 oot niin kaunis :))

    ReplyDelete
  13. Anonymous1/6/13 14:24

    Hei tehkää taas joku video, olis niin kiva!

    ReplyDelete
  14. Anonymous1/6/13 19:56

    Alotan lukemisen kiinnostuneena mutta tylsistyn ku kirjoitat aina tommosia romaaneja...... Tiiän että kukaan ei pakota lukeen mut tuun aina takas ku tää sun blogi on muuten iha kiva

    ReplyDelete
  15. ihana postaus ja ihanasti kirjotettu ! :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous3/6/13 12:29

    Oi tää oli tosi ihana ja piristävä postaus! Varsinki, et "aion elää joka päivä täysillä!" tjsp. tosiaaki mäki alan pyrkii tohon :)

    ReplyDelete