Wednesday, 1 May 2013

"Näytän hyvältä ilman paitaa"

cats
Maanantain asua

Jatta: Hyvää vappua, onko se vielä tänään? Eilinen meni mulla tosi rauhallisin merkein, instagramista ja formspringistä vähintään sai lukea kaikkien bilevapuista, mut mul oli vaihteeks tosi kiva vappen. Olin Lanella yötä, syötiin hyvää ruokaa (paljon), ajeltiin ja otettiin vaan rennosti. Oli kyllä piristävät nää pari lomailupäivää tässä viikon keskellä ja mullahan se "lomailu" jatkuu tuossa ensiviikollakin hehe...

Kotia päästyä oon tässä vaan koulujuttuja katellu, inspiroitunu weheartistä (se on oikeesti jotain ihme terapiaa sen selaaminen), lukenu lehtiä, herkutellu hedelmillä ja parilla munkilla ja mitähän muuta mä, enpä paljoa mitään. Tänään ois tarkoitus vielä Jennan kanssa värjätä mun ripset ja kulmat ja ehkä, ehkä jos jaksan voisin käydä juoksemassa jonkun näkösen lenkin, se kyllä ois ihan hyvästä nyt!
IMG_7460IMG_7473
Äikän yhdellä kursilla meillä pitää lukea jonkin runokokoelma, novellikokoelma etc ja valitsin täysin randomisti nopeasti kirjastonhyllyltä napaten tuommosen kirjan jonka otsikko kiehto mua :D Pian paljastukin sitten että yhden novellin päähenkilö on "Jatta". Todella omituista

IMG_0571IMG_7478
Uudet legginsit cubukselta, vähän erillaista mulle mutta noissa on aivan ihana kuosi ja tykkään nykyään rennoista vaatteista joten uutta kokeilua kehiin näiden kanssa! Wihii ja hintaa oli vain 14,90e

catssIMG_7488

Sitten vähän tähän mun "jatkuvaan" lomailuun. Koulua mulla on vielä huomenna ja perjantaina ja sen jälkeen seuraavan kerran ensiviikon perjantaina. Meillä lähtee koulusta pienehkö porukka ruotsiin sunnuntaina ja minä olen mukana menossa. Lähetään siis sunnuntaina ja tullaan ensiviikon torstaina takaisin. Reissu on opintojuttuja täynnä, nähtävyyksiä ja erilaisia tehtäviä Tukholman keskustassa, mutta aikaa meillä on shoppailullekkin ja en malta odottaa että pääsen kiertelemään hollisteria ja topshoppia! Ja mikä mahtavinta, kattokaapa noita kelejä! Tosi hyvät ennusteet, pitänee varmaan ottaa shortsia mukaan ja aurinkorasvaa ;)

IMG_0581

31 comments:

  1. Anonymous1/5/13 17:29

    jatta olet ihana!! tykkään tästä blogista ihan himopaljon, sun asuista jne. Kuulostipa tosi kivalta sun vappu:) ja pitäkää kivaa ruotsis! ootte ihania lanen kanssa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oivoi kiitos paljon !(: pidämme !!

      Delete
  2. Anonymous1/5/13 18:02

    mistä noi sun aurinkolasit on? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. taitaa olla h&m tai gina :) en oo ihan varma

      Delete
  3. Anonymous1/5/13 18:02

    camel toeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/5/13 18:08

    millon laitatte sen videon?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heti ku lane muokkaa sen ku sillä se on :o

      Delete
  5. Anonymous1/5/13 18:26

    näitä teiän postauksia on niin kiva lukea! tästäki tulin iha tosi hyvälle mielelle :) piristätte mun päiviä, ootte ihania pus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos <3 kiva kuulla :)

      Delete
  6. Anonymous1/5/13 18:28

    mitä kameraa käytät? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon eos 1000D ja osa näistä kuvista on otettu myös puhelimella :)

      Delete
  7. Anonymous1/5/13 18:38

    voi vitsit oot kyllä ihana tyttö<3 mun mielipide susta vaa paranee postaus postaukselta :) hirmu nätti ja hyvä kroppanen tyttö! paaljon tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle :) terkuin yks kateellinen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 höpöhöpö höpsö, kiitos paljon :O

      Delete
  8. Anonymous1/5/13 18:59

    en ymmärrä miten sun jalat voi olla noin täydelliset!!! ja muutenkin sun kroppa on ihan unelma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. täydelliset ? :o mä vihaan mun jalkoja ei ne ole täydelliset :D mutta kiitoksia nyt kuitenki :)

      Delete
  9. Anonymous1/5/13 20:38

    Apua sul on ihan unelmajalat ja oot muutenkin ihan älyttömän kahdetittavan nätti! ää..

    ReplyDelete
  10. Anonymous1/5/13 20:50

    Voi ei ko oot kaunis, sulla on nii ihana kroppa ja ihania vaatteita ja kaikkee yhyy :( :D jennalle sama :) tykkään iha älyttömästi tästä blogista :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous1/5/13 21:21

    oot kyllä niin kaunis =) ja sulla on niin ihania vaatteita ja koruja =)

    ReplyDelete
  12. Anonymous1/5/13 22:45

    thigh gap on helppo feikata. mitä te, jotka ootte kateellisia jatan jaloista, veikkaatte että kuinka paljon jatta pyllistää noissa kuvissa? :)
    http://25.media.tumblr.com/daa94cdd010fe50683cbb0f5ef524672/tumblr_mm2wxj90QX1r00swto1_400.gif

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo siis mä pyllistelen ??? mitä hele xd

      Delete
  13. Anonymous2/5/13 15:42

    Miten oot saanu noi kuvien ympärillä olevat reunat pois? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asetuksist se jotenki laitettii en mä enää muista yhtää :l

      Delete
  14. Anonymous4/5/13 14:28

    mistä noi sun ekan kuvan vaaleat housut on? =)

    ReplyDelete
  15. Millaset noi cubuksen legginssit on ? Farkkulegginssit vai ihan legginssitlengginssit ? :D

    ReplyDelete