Monday, 27 May 2013

Kaikilla on hauskaa

IMG_8154 Jenna: Nonni mun pärstää taas täällä! koittakaa kestää. Elikkä elikkä viimesiä päiviä ennen lomaa ja nyt mä en tarvi mitään muuta! Yrittää jaksaa nää viimeset päivät ja muutenki jaksaa tsemppaa itteään. Mulla ei oo nyt mikään parhain fiilis... Ajeltii tos Jatankaa rinkiä ja sit otettiin musta parit kuvat. Oli aika uhkarohkee veto multa toi asu, koska hmmmm en sano mitään... Ja tiiän että nyt tulee monenlaista kommenttia, mutta oon valmistautunu! Onks teillä jtn kivoi suunnitelmia kesälle? Tai ootatteko mitää? :) Mä ainaki ootan hauskoja ja ihania iltoja poikaystävän ja kavereitten kanssa! JA tietysti WEEKEND FESTIVAALEJA! wuhuuu mut se on vasta elokuussa... :DD Toivottavasti tää kesä on miljoona kertaa parempi ku viime kesä! Mutta lähen tästä laittaa itelleni puuroa ja sit varmaan kahtoo töllööö. Heippa ja viimeset koulu pinnistykset niille joilla on koulua! :)
catsfghjIMG_8106IMG_8140IMG_8156IMG_8097dfghjIMG_8121

111 comments:

  1. Anonymous27/5/13 21:07

    Jos tarkotit tolla tekstillä jotain että sulla ei ois hyvä kroppa... en siis tiedä, sen kuvan sain tosta tekstistä :D Mutta hei Jenna, sulla on ihana kroppa ja oot muutenkin tosi kaunis :) tekisin lähes mitä vaan että saisin noin kivan kropan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no vähä siihe suuntaan :/ ei mulla nyt vielä mitään täydellistä oo! tai sellasta mitä tavoittelee! :) mutta kiitos!

      Delete
  2. oot tosi kaunis:) Ps. rakastan tätä teijän blogii!♥

    ReplyDelete
  3. Heiii,kivoja kuvii ! (: Sulla on Jenna loistava vartalo !!! Oisit ylpee vaan kuules :3 + kiva paita sulla tuossa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii no joo ehkä sitä pitäis :/ mutta kiitos ! :)

      Delete
  4. Anonymous27/5/13 21:11

    hyvähän tuo asu on, ei mitään vikaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi paita saa vähä mun ylävartalon näyttää isolle :/

      Delete
  5. mun mielestä toi asu on just kiva !:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous27/5/13 21:15

    Sopii sulle tosi hyvin toi asu :))<3 ihana napakoru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih! ja jep mäki tykkään tosta! harmi vaa että sitä ei voi pitää ku treenaa ja ei jaksais vaihdella koko aika :/

      Delete
  7. Oot tosi kaunis ja ihanat noi vaatteet ! :)

    ReplyDelete
  8. oot mielettömän kaunis jenna :)!

    ReplyDelete
  9. Anonymous27/5/13 21:19

    Harrastatko enään cheerleadingia? :) Oot kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. harrastan mä :) kiitos! :)

      Delete
  10. oi sairaan ihana asu ja tuo napakoru :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous27/5/13 21:30

    ihana jenna !
    arvostaisit sun vartaloo ,se ontäydellinen oikeesti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! mutta no nii kyl mä jotain kohtia arvostan mutta joitain ei ja kukaan ei ole täydellinen :)

      Delete
    2. Anonymous27/5/13 23:13

      "ja kukaan ei ole täydellinen" höpsistä!! oon iha eri mieltä, sillä miksi kukaan olisi keksinyt sanaa täydellinen, jossei tietäisi ketään/mitään mikä olisi sellaista! ;)

      Delete
  12. Anonymous27/5/13 21:38

    Onks sulla ripsienpidennykset, jos on niin mitä oot tykänny niistä ja onko ne vahingoittanu sun omia ripsiä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan mulla ja tykkään tosi paljon! nii helppoo aamulla! no on mul lähteny omia ripsiä aina niitten mukana mut kyllä ne vielä tuolta alta näkyy! :D ja no kohta mulla onki jo huolto!

      Delete
  13. Anonymous27/5/13 21:46

    jenna oot upee!:-*

    ReplyDelete
  14. Anonymous27/5/13 21:47

    ootko laihtunut ? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. olen mä vähän :)

      Delete
    2. Anonymous27/5/13 23:45

      mä katoin kans just samaa et kyllä huomaa eroo entisee !

      Delete
    3. niii :) hyvä että huomaa sitä mä oon tavoitellukki!

      Delete
  15. Anonymous27/5/13 21:50

    ihanan pitkät jalat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah :D vihaan mun pitkiä raajoja ja lyhyttä keskivartaloo ku en osaa hallita :D

      Delete
  16. Asu on tosi kiva ja oot kaunis :) Mäkin sain sen kuvan, että oot epävarma kropastas ja siihen ei ole kyllä mitään syytä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ja jep oon mä vielä vähän ://

      Delete
  17. Anonymous27/5/13 21:53

    Kaunis tyttö, kaunis kroppa, kauniit vaatteet! Ei mitään vikaa :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous27/5/13 21:58

    Hmm viittasitko tolla tekstillä sun kroppaan? Aivan täydellinen, tekisin mitä vaan et mullaki olis tollanen kroppa.. Tai jos meinasit tota asua niin tosi kiva perus kesä asu :) Me like, Jenna oot tosi kaunis <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ehkä vähä kroppaan mutta juu kiitos! :))

      Delete
  19. Anonymous27/5/13 22:00

    Sun kroppa näyttää ihanan sellaselta naisellisesti lihaksikkaalta ! :)

    ReplyDelete
  20. just kiva asu ja näyttää ihanalta sun päällä!:)

    ReplyDelete
  21. ihana asu ja oot superkaunis! :-)

    ReplyDelete
  22. Anonymous27/5/13 22:05

    Just hyvä asu! Oo ylpee sun kropasta, äläkä välitä mistään vittuilevista anonyymeistä :-)

    ReplyDelete
  23. Anonymous27/5/13 22:05

    Ja mitäköhän vikaa tuossa asussa on? Se on ihana, kuten kroppaski:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En mä tiiä :D ja kiitos!

      Delete
  24. Anonymous27/5/13 22:23

    mistä oot hommannu noi sun aurinkolasit? aivan mielettömän kivat! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous27/5/13 22:25

    aaaiva ihana tytteli ja ihana asu!!:)

    ReplyDelete
  26. Anonymous27/5/13 22:33

    kroppa ja asu on just jees! oot kaunis ♥

    ReplyDelete
  27. Anonymous27/5/13 22:45

    Sulla on oikeesti to die for-vartalo ;) varsinki sun jalat on upeet !! Oot tosi nätti usko pois :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep itekki kyl tykkään omista jaloista :)

      Delete
    2. Anonymous29/5/13 01:45

      Ne on ihanan pitkät! Pitkät jalat hoikistaa ihanasti!

      Delete
  28. Anonymous27/5/13 22:46

    Ei tuos kropas todellakaa oo mitää vikaa mutta toi paita on vähä jännä ei siis sen takia että lyhyt vaan ehkä ku toi kaulaaukko noin pieni mut hyviä kuvia!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii ja muutenki vähä pikkune mulle koska oon kummiski harteikas tyttö :D

      Delete
  29. Anonymous27/5/13 22:46

    Toi eka kuva on ihana *.*

    ReplyDelete
  30. Anonymous27/5/13 23:09

    kiva reisilihas näkyy tos ekas kuvas ooon kade, sun kroppa on ihanan lihaksikas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha XD vois olla enemmänki!

      Delete
  31. Anonymous27/5/13 23:57

    wou mitkä reisilihakset ja WOU mitkä kilometrisääret!! Määkin tahon nimimerkillä tappijalkanen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kilometrisääret xd noh jooo :D

      Delete
  32. Anonymous28/5/13 00:36

    mua pistää ihan oikeasti itkettämään tää touhu.
    tajuatteko te ihmiset mitä te olette tehneet jennan itsetunnolle- jos ei edes uskalla omaan blogiinsa kirjoittaa haukkujen pelossa, mistä muusta se kertoo ellei siitä kuinka huono minäkuva on, ja uskallan todellakin väittää että tää blogi on osasyy siihen, tän blogin kautta tuleva paskakritiikki olemattomasta. jos toinen valmistautuu vastaanottamaan paskaa, musertavaa kritiikkiä, se liikuttaa ainakin mua niin etten valehtele kun sanon että minä pyyhin kyyneleitä täällä.


    älkää oikeasti haukkuko ketään. tuo on raukkamaista.
    jenna kaikkea hyvää sulle, tsemppiä loppupuristuksiin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii no ei oo pitkään aikaa tullu mitää! mulla on ollu iha pienestä asti huono itseluottamus omaan kroppaani, koska mua on kiusattu ala-asteella mun pyöreydestä ja muutenki kroppaan liittyen! :// mut kyl tää pikku hiljaa rupee nousee :)

      Delete
  33. Anonymous28/5/13 00:50

    Nousiksä kisoissa nyt suomiruotsi ku yritin ettii sua sieltä :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enhä nyt minä herrajestas! :DD iha pohjana olen :)

      Delete
  34. Anonymous28/5/13 07:35

    hullu mitkä riesilihakset ♥_♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. miks mä en tää mitään hullua! :DD

      Delete
  35. Anonymous28/5/13 09:04

    huh oot ihana!! :) ja kun sanoit sun jaloista nii höpöhöpö just ekana katoin että onpa ihanan pitkät ja lihaksikkaat jalat! sulla on just hullun hyvä kroppa!! ihanaa että postasit ja stemii nyt vikoille päiville, ei oo enää paljoo :)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep pakko jaksaa tehä vikat koulutehtävät -.- ja ah sitte vapaa!!!

      Delete
  36. Anonymous28/5/13 11:12

    jenna oot tosi upeee ! <3

    ReplyDelete
  37. Anonymous28/5/13 13:19

    ihan ku oisit saanu painoo vähä lisää?Näyttää todellakin paljon paremmalta, oot saanu vähän pyöreyttä kasvoihin, kaunistut vaan! mut hei lopeta toi itsesäälissä kieriminen, se on todella typerää.Sellainen ei kertakaikkiaan edistä yhtään mitään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. painoo on kyllä lähteny loppu syksystä 3-4 kiloo :D mä en kyllä kieri itsesäälissä. Laitoin tuohonki että oon valmis vastaan ottamaan monenlaista kommenttia! eli hyvää ja pahaa :)

      Delete
    2. Anonymous29/5/13 01:42

      Oho, olt nähny varmasti vaivaa noitten kilojen eteen! Muista pitää silti laihduttaminen terveellisenä. Sais jo riittää sun osalta ;) oot täydellinen nyt :-)
      (Eri ano)

      Delete
    3. nii vielä keskivartaloo pitäis saaha treenattua... Niiku mun opettaja sano että mun keskivartalo ei oo sopusuhtanen mun muuhun kroppaan verratuna ja että mun pitää ottaa kesäks tavote ja tehä vatsalihaksia että saan laihduttua keskivartalosta ://

      Delete
  38. Anonymous28/5/13 13:23

    JENNA, sä oot se syy miks luen tätä blogia. oot aito ja nöyrä ihminen.Kuin vastakohta keikistelevälle jatalle. Oot rehellinen ja mukava ihmisille. Postaile lisää babe, oot oikee BOMBSHELL!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/5/13 16:04

      jep samaaa mieltä ! jatasta tullu nii hemmeti mieline..

      Delete
    2. Hah no kiitos jos näin voi sanoo? :D itse en kyllä ole samaa mieltä jatasta :)

      Delete
    3. Anonymous30/6/13 22:20

      jatta on OIKEESTI NIIIIN mielinen nykyää ku näät vaa sen keskustas tai jossai nii yks katse kertoo mite omahyvänen se muija on...

      Delete
  39. Anonymous28/5/13 13:44

    oot upee just tollasena ku oot! :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous28/5/13 14:19

    Oot nätti ja mukava asu toi on ;)
    Älä viitti joka postauksessasi vähätellä itseäsi ja kerjätä lukijoilta kohteliaisuuksia:D Joko pistät itsestäsi kuvia ja hyväksyt sen, tai sitten älä.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. En mä vähättelekkää itteeni! Tää oli nyt vaa multa vähän uhkarohkeeta, koska hyvä että viimekesänä uskalsin olla bikineissä! Ja niinhän mä pistin ja hyväksyn noi kuvat :)

      Delete
  41. Anonymous28/5/13 15:28

    siis mitä ?! en tajunnu tota vihjausta et sulla ois huono kroppa :D onko joku joskus sanonu sulle nii ! sähä oot nii hoikka ja urheilullinen ku voi olla, just tollasella kropalla pidetään tommosia vaatteita ! oot älyttömän kaunis ja upee, älä todellakaan usko jos joku tulee haukkumaan, sussa ei oo missään mitään ylimäärästä !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan mulle sanottu montaki kertaa :D kiitos paljon! :)

      Delete
  42. Anonymous28/5/13 18:24

    oot niin söpö oikeesti! :-) kuinka pitkä oot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah no kiitos! :) ja öö joku 168 :)

      Delete
  43. Anonymous28/5/13 18:24

    just tosi kaunis kroppa sulla ! voit kuule tyttö ylpeenä olla ,ku omistat tollasen ! :o hullua miten nykyään pitää pelätä mitä muut itsestään ajattelee , enkä tarkoittanut siis , että sinä pelkäisit , vaan niinkun yleensä on annettu kauheet paineet nuorisolle ,ja itsekkin siihen vähän syyllistyn .. !

    ReplyDelete
    Replies
    1. niihä sitä pitää... :/ tai ku ihmiset arvostelee nii paljon toisia!

      Delete
  44. Anonymous28/5/13 20:14

    Hei jenna, sul o iha törkeen hyvä kroppa! Et en sinuna häpeis sitä yhtää:) Tiiän ettet tykkää sun kropan kaikist kohdist, mut niit epäkohdist ei tarvis kokoaja puhuu..ihanteenahan ois se et ihminen vois olla sujut kroppansa kans vaiks painais 100000kg ja näyttäis miltä lie sotanorsulta:D mutjoo ymmärrän et sun itsetunto on aika alhaal jos sua on kerran kiusattu yms. Mut hei pää pystyy ja unohda ne epäkohdat sun kropast, kaikil sellasii löytyy:) toivottavast ymmärsit jotain täst maailman sekavimmasta kommentista XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha enhä mä koko ajan jauha niistä XD ja jooo kyl mä ymmärsin :))

      Delete
  45. Anonymous28/5/13 22:56

    jos mul ois tollaset jalat oisin elämäni kiitollinen.

    ReplyDelete
  46. Anonymous29/5/13 01:38

    Aina niin nättinä! :)

    ReplyDelete
  47. Anonymous29/5/13 14:21

    Sullahan on ihan sairaan upee kroppa! Kai jokainen meistä on joskus vähän epävarma omasta vartalostaan ja se on ihan ok,mut Jenna tajuutsä et kui ihana ja sopusuhtanen varalo sulla on! Se on just sun,kellään ei oo samanlaista,se on uniikki ja kaunis ja se muuttuu ajan saatossa mut oo ylpee siitä ja oo ylpee itestäs! Sä oot aivan liian kaunis häpeemään!! :))

    ReplyDelete
  48. Anonymous30/5/13 12:50

    Mä samastua helposti ja nyt mä oon samastunu suhun jenna
    Mustaki tuntuu epävarmalta tää mun kroppa
    Ja kaverit halusi mennä viikonloppun rannalle ja mua hävettää mun kroppa ku muut on niin laihoi
    Mut jenna sä et oo mikään läski mun mielest sä oot hoikka ja lihaksikas ja nätti tyttö ;* <3

    ReplyDelete
  49. ihana toi paita! mistä oot ostanu? :) ja oot niin kaunis!

    ReplyDelete
  50. Anonymous30/5/13 16:23

    sä oot iha törkeen kaunis ja sun ei pitäis todellakaan häpeillä mitään!! vaikutat niin ihanalta ihmiseltä ois niin kiva tutustua suhun :D!

    ReplyDelete
  51. Anonymous30/5/13 20:05

    jennaa !! ihanaa ku säki näytät naamaas täällä blogin puolella:3 melkein kaikki meistä on alunperin alkanu lukemaan tätä blogia teidän kummanki, eivaan jatan takia, so keep going girl ü

    ReplyDelete
  52. Anonymous7/6/13 19:38

    hihi, oot älytsin kauniis! ja toi sun kroppaki on niiiin ihana!

    ReplyDelete