Friday, 3 May 2013

Dont let little stupid things break your happiness

cats
Jatta: You will meet two kinds of people in life: the ones who build you up and the ones who tear you down. But in the end, you`ll thank them both.

Mä en tiedä liittyykö toi teksti ja otsikko mitenkään mun fiiliksiin ja niin, mutta nuo tekstit jotenkin iski muhun ja päätin parilla enkunsanahduksella aloittaa tän höpöttelyn. Mun päivä oli tosi rento tänään, koulussa oli parien oppituntien sijaan ruotsin viimeinen informointi ja matka on funtsittu nyt aikalailla loppuun asti valmiiks! Mulla oli myös tosi paljon hyppyä ja meinas koulussa tylsistyäkkin, oikeestaan vihaan hyppyjä jos ne joutuu chillaa yksin. Koulun jälkeen kaupoilla kiertelyn jälkeen tulin kotia pakkailemaan kamoja jo valmiiks, sillä huominen on aika kiireinen päivä enkä oikeastaan kerkeä pakata tavaroita yhtään. Huomenna on nimittäin meidän isoseksi siunaamis tilaisuus ja reenit. Sunnuntaina kuitenkin lähtö jo puolenpäivän aikaan junalla kohti paattia, joten ehkä kerrankin saan kiittää itseäni että pakkasin ajoissa. Tosin, en oo koskaan osannu pakata, pakkaan aina liikaa tai liian vähän ja unohdan paljon tavaroita. Toivottavasti nyt en unohda mitään oleellista, sanakirja täytyy kyllä muistaa ottaa!! hahaa

Mä otin tänään aika paljon kuvia, poikkes kyl normi kuvailuista aikalailla, joten toivottavasti monet naamakuvat ei teitä nyt haittaa. Joku pyysi myös masu kuvaa, siellä nyt jonkun näkönen löytyypi myös. Nääh hyvää yötä ihanat

IMG_7587IMG_7518IMG_7619
Luvattu mahavatsakuva, enpäs nyt tiiä. Kuvassa muuten näkyy tämänhetkinen ainokainen EHJÄ napakoruni, tosiaan kaikki oon onnistunu rikkomaan...

IMG_7502IMG_7493IMG_7602IMG_7572catss
If you can make me smile, I`ll remember you ♥

50 comments:

  1. oot uskomattoman kaunis ja tosi kiva postaus !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksiii paljo :)!

      Delete
  2. Hä? ooks sä raskaana vai miks sult pyydettii masukuvaa?? :DD Ei siis pahal mut tost sanast vaa tulee heti mielee :DD

    Mut upeita kuvia! :oo Oot niin nätti!! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D:D:D näytänks mä siltä et oisin raskaana XD siis mahakuvaa =vatsakuvaa, en tiedä miten se pitäis sanoa mut siis kuvaa MAHASTA :D en ole raskaana, en todellakaan.. kiitos:)

      Delete
    2. no et näytä! :D päinvastoin, oot sika laiha! (: se teksti vaa joteki hämäs xdd pitäis varmaa ajatella useemmin ennen ku alkaa tämmösii kommenttei kirjottaa xdd

      Delete
    3. Anonymous4/5/13 08:35

      Taidat olla hiukan tahditon ihminen tiiaa :D

      Delete
    4. Anonymous4/5/13 08:41

      miks nauroin XDDDD oot ihana jatta :)!

      Delete
    5. Anonymous4/5/13 21:12

      XDDDD facepalm

      Delete
  3. Anonymous3/5/13 23:21

    Tosi ihania kuvia ja kiva vaan että erityylisiä välillä (: tykkäsin paljon !!

    ReplyDelete
  4. mä rakastan lukee sun postauksia!ja taas kerran upeita kuvia :) ihanan littee maha sul, oispa mullaki :D oot nii kaunis!<3

    http://lenasstoryy.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi että kiitos paljon! kiva kuulla :) höps!

      Delete
  5. Anonymous3/5/13 23:47

    toi viimenen kuva on jotenki tosi ihana!!

    ReplyDelete
  6. Tykästyin tuohon paitaan! Tosi kiva!

    ReplyDelete
  7. Anonymous4/5/13 00:21

    tää oli tosi hyvä postaus :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous4/5/13 08:45

    Tosi hienoja kuvia, kivakun vähän erillaisia ku yleensä! :) ja ihana tuo kotka paita, mist se on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kiitos :) se on ginasta

      Delete
  9. Anonymous4/5/13 09:07

    Sää oot liiian nätti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. höpöhöpööööööö

      Delete
  10. Anonymous4/5/13 10:10

    ihana toi vika kuva! näytät siinä muute mun mielestä pikkusen nina dobrevilta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitod ! hahahah mitää :D kiitoksia !

      Delete
  11. oii toi viiminen kuva on tosi ihana!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous4/5/13 13:49

    Millo julkasette lanen kans sen videoooon!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D sit ku jaksetaa hahah

      Delete
  13. ihana jattaa! tykkäään lueskella sun blogia ja oot iha super nätti. millä muokkaat kuvat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksiiiii :) photoscapella

      Delete
  14. Anonymous4/5/13 18:08

    Kiva postaus! Hei mulla olis kysyttävää, toivottavasti osaat auttaa.. Kyselinkin sulta jo fs puolella, jos et muista niin oon se joka on nyt pistämässä omaa blogia pystyyn. Sain sen mun bannerikuvan silleen hyvin siihen, ettei mun blogin otsikko tule siihen päälle (valitsin siis siitä näytä kuvan alla-kohdasta). Nyt kuitenkin kun jos mulla on koneella mun sivusto auki, niin se ei näytä nettiselaimessa sitä mun blogin nimeä vaan osoitteen (esim. Teillä osoite on jattajenna.blogspot.com mutta tossa selaimessa esim. Välilehdessä lukee in our mind. Miten saan sen mun blogin nimen näkymää?

    Toivottavasti ymmärsitte ja ois kiva jos voisitte vastata! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis, jos oikei ymmärsin niin sulta puuttuu kokonaan sun blogin Nimi :o eli sielt jostai yleiset asetukset tai jotai en oikee muista ni sieltä sun pitää laittaa se iha perus blogin nimi sinne :o eli se minkä haluut et näkyy just siel välilehdrssä

      Delete
    2. Anonymous5/5/13 14:17

      Oon laittanu mun blogin nimen sinne muttei se silti näy tossa välilehdessä :o

      Delete
    3. Anonymous6/5/13 17:08

      ulkoasu > (ylätunniste) muokkaa – pitäis aukee uusi ikkuna - > Blogin otsikko – eli tyhjää lootaa se oman blogin nimi -

      pitäs löytyy samasta paikasta mistä on myös vaihtau bannerin kuvan.

      mun mielestä sen saa tälleen pistettyy jos ymmärsin ton kysymyksen oikein :)

      Delete
  15. Anonymous4/5/13 20:18

    tajusin tänää et hei mähän näytän vähä sulle ilman meikkiä :D:D !!! vou voitais tutustuu :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous4/5/13 21:13

    ihana postaus! :) oot tosi kaunis

    ReplyDelete
  17. kiva postaus : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous5/5/13 13:16

    ettekös muokannu sen sun ja lanen videon movie makerilla? :) hei pliis auta miten saa sillee et välillä saa musiikkia kovemmalle ja välillä sillee et puhe kuuluu ja musiikki on hiljasella taustalla

    ReplyDelete
    Replies
    1. siel o semmosia vipuja en mä tällee osaa oikee selittää :8

      Delete
    2. Anonymous9/5/13 21:10

      ää sun on pakko !! :D tartten sitä tietoo tosi paljo!

      Delete
  19. Anonymous5/5/13 16:55

    heippa! ei kyllä liity nyt yhtään mitenkään tähän postauksee, mut onks sun sänky 120cm leveä? :D

    ReplyDelete
  20. Anonymous5/5/13 18:30

    Pelästyin eka ku laitoit ton "joku oli kyselly masukuvaa"
    AATTELIN ETTÄ JUMALAUTA OOTSÄ RASKAANA :DD

    ReplyDelete
  21. Vitsi toi viimenen kuva oli ihana!♥

    ReplyDelete
  22. ei vitsi, oot tosi kaunis!! :) http://jasminlifeee98.blogspot.fi/?m=1

    ReplyDelete
  23. Anonymous8/5/13 19:09

    Ihana!(: Minkä kokosia consseja käytät?

    ReplyDelete