Sunday, 14 April 2013

Kuulumisia

minä

Jatta: Mun naamaa täs vaan ja pikasia kuulumisia. Tosiaan viikonloppu vierähti siellä isosleirillä, aika meni aika nopeesti ja meillä oli oikeastaan ihan hauskaa, vaikka aikaset herätykset ja ulkona sateessa pomppimiset ei hirveesti maistunu. Siellä siis otettiin tyttöjen kanssa chillisti ja kohtapuolin alkaa olla tämä isoseksi valmistumishomma valmiina ja enää se virallinen "siunaus" juttu puuttuu. Oon ehkä vähän pihalla vielä että missä mennään, mutta ensikesänä kuitenkin yhdellä rippileirillä isosena olen.

Nää isosjutut ei nyt välttämättä ihan hirveesti teitä kiinnosta, mutta tulipahan kerrottua. Lane oli ihana ja haki meidän sieltä leiriltä aamulla ja tuli sitten meille hetkeksi.Sen lisäks ei tänää oo paljoa tullu saatua aikaseksi mitään. Oon selaillu vaa nettikauppoja ja torkkunu, väsyttää hirmusesti.
Huomenna alkaa viimeinen jakso koulussa ja en nyt kovin rennoksi sitä sanois. Pelkkiä lukuaineita ja kieliä, saa nähä miten menee, mutta jos sitä nyt tsemppaisi vielä pari kuukautta! Kesäloma ja muutkin kivat jutut tässä lähestyy tuloaan. Ylläolevasta musiikista voikin päätellä yhden erittäin mieluisen! Parisen viikkoa ja suuntana Helsinki ja Justinin keikka. Siellä sitten näkyillään, kaikki ketkä tulossa olettekaan ;)

Tämä pörröpää lähtenee nyt kuitenkin tienpäälle vähän rallirinkii ajelee Jennan kanssa, ihana keli tuolla kyllä on, jejee. Unohin varmasti kertoa jotain, sillä postauksen ideana oli lähinnä ne kuulumiset ja oletin että mulla on paljon kerrottavaa, mutta tähän tää nyt jäi taas. Kävin kyllä tossa välissä syömässä että ehkä ne ajatukset siinä välissä pääs jonnekkin katoamaan. Kivaa tulevaa viikkoa kaikille ♥

25 comments:

  1. Anonymous14/4/13 19:13

    rakastan hiuksiasi kun ne on tuolleen! :)

    ReplyDelete
  2. oi sun hiukset on niin suuri rakkaus ♥ ja muutenki oot upee !
    http://nellimari.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. höpöhöpö kiitos ihana <3

      Delete
  3. Anonymous14/4/13 19:46

    sun hiukset on tosi huonos kunnos millä asteella oikein suoristat noi ? : o

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ne oo ne vaa näyttää ku mun luonnollinen hius on tosi pörröne ja karhee ni latvat näyttää helposti hamppusilta ja huonokuntosilt ::/ kampaajaki sano et mun luonnonkiharat tekee mun hiuksista sen näköiset .. vaik tossa on kyllä lettikiharaaki

      Delete
    2. Anonymous14/4/13 22:00

      seli seli xD

      Delete
    3. ?:D kyllä mä mun hiusteni kunnon tiedän, paremmin se mulle välittyy ku teille kuvien kautta XD ei toi ollu mitää selittelyä

      Delete
    4. Mäki menin parturiin ja sanoin et leikkaa kaikki huonot latvat pois niin se sano et ne vaan näyttää sellasilta ku on niin kiharat et ei oo mitään selittelyä mut suorahiuksiset ei näytä ymmärtävän!! :D

      http://jannikatm.blogspot.fi/

      Delete
  4. Anonymous14/4/13 19:48

    onksulla katsomopaikka vai meetkö permannolle? :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous14/4/13 21:18

    mihin meet isoseks? :) ittellä just ois ripari ens kesänä tulos .. ;)

    ReplyDelete
  6. Anonymous14/4/13 21:59

    ahaa? semmosta

    ReplyDelete
  7. Anonymous15/4/13 07:40

    ootteko tulossa sillon keikkapäivänä kaisaniemee :) ?

    ReplyDelete
  8. voi oot niin ihana :)

    ReplyDelete
  9. kysyin sulta siihen lanen ja sun postauksee et mikä biisi tässä http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P2df5oL0Qlc videolla soi mut en oo viel saanu vastausta ja kiva :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rameses B - Pulsefire Ezreal theme

      Delete
  10. Anonymous16/4/13 15:33

    voisitko linkittää jonku vamhan postaulse missä olis kuva niiistä sun violeteista consseista? (: mistä maasta ne oli ja paljo siellä oli maksanu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en mä ny jaksa ettiii xd ja lontoosta on :)

      Delete