Friday, 8 February 2013

Pientä päivittelyä

DSC_3479 Jenna: Eli moikkelismoi! Täällä taas minä kirjottelemassa. Jalkoja särkee ja väsyttää. Tänää on pyöritty lumihangessa, tanssittu fröpelin palikoita ja pelattu pleikkaa. Tällänen viikoloppu siis mulla ku muut ot viettämässä kivaa iltaa kavereitten kanssa! No olin mä mun poikaystävällä käymässä :) kuvissa mul on jatan paita ku ite en omista yhtään kivaa vaatekappaletta :// Muttamutta mä en jaksa höpistä mitää turhaa koska ei mul oikeestaa oo mitää sanottavaa! Pitäkää kiva viikoloppu mä oon sohvaperunana!DSC_3475DSC_3476

9 comments:

  1. Anonymous8/2/13 20:51

    Oot ihanan pirteä ja ilonen! :)
    Unohtamatta kauneuttasi :3 Jatka samaan malliin Jenna!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/2/13 21:06

    mistä toi paita on ?

    ReplyDelete
  3. sulla on ihanat hampaat!! :) ja nätti olet muutenki :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/2/13 22:19

    Voi ku oot kaunis ja pirtee ! (:

    +tiiäks sää mitää photoscapen tyylistä muokkaus ohjelmaa mac:eille ?

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/2/13 22:37

    oot niin ihana ja vaikutat tosi mukavalta etkä yhtään semmoselta ylimieliseltä!

    ReplyDelete
  6. Ihana paita!! mist se on?:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/2/13 13:37

    Oot niin ihana kun oot tommone avoin etkä yhtää ylimieline tai semmone :)) Mutta sillo ku ajoit mopokortin, nii ku sulla oli ne harjotusluvat nii pystyitkö ajelee yksin ilman sun iskää ku eikös se sua opettanu ?? Ja voisitko tehä meikkipostauksen ? :)

    ReplyDelete