Tuesday, 1 January 2013

Tammikuun ensimmäinen

Jatta: Vuosi 2013 vihdoin startannut ja kotiakin ollaan jo päästy. Mun uusvuos oli vähän mitä oli, mutta ainakin tuli nähtyä mahtavia ilotulituksia ja eri esityksiä tuolla Tahkolla. Uudenvuodenlupauksista suurimpia on  nyt sitten se järkyttävän suuri herkkulakko mihin kuuluu siis sipsit,limsat, mäkkäri, hese, pitsat, karkit (jatkankin mun karkkilakkoa mmm.. katon sallinko suklaan) ja kaikki kakut sunmuut leivokset! Tulee olee ihan pirun vaikeeta, mutta kokeilen nyt ainakin pari kuukautta. Toinen lupaus on kuntoilupuoli... Haluun reenata ja vähän kovempaan! En tiedä miten aika riittää, mutta se sitten mahdollisuuksien mukaan. Ainaisia lupauksia on myös ollu panostaa kouluun ja pitää hauskaa ja tottakai ne on tämänkin vuoden lupauksissa. Toivottavasti teillä oli kiva vuoden vaihdos ja piditte hauskaa! Mä pistän tähän nyt aikamattomuus(?) järjestyksessä kaikki kuvat, mitkä koin julkaisukelposiksi.
Huomenna kouluun... jej

IMG_3663IMG_3654IMG_3649IMG_3638IMG_3643IMG_0607IMG_3789IMG_3760IMG_3724IMG_3720IMG_3708IMG_3658IMG_3625IMG_3745IMG_3791catssIMG_0628IMG_0723IMG_3768IMG_3796IMG_0784IMG_3776

32 comments:

  1. Anonymous1/1/13 16:30

    Onko tolla sun serkulla (valkopaitanen) blogia, jos on nii linkkaa ?? :)

    ReplyDelete
  2. tosi upeita kuvia !: )

    ReplyDelete
  3. Mä alotin kans vuoden herkkulakon ja mulla on kanssa samat (: katotaan kestääkö! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha Nonni! niinpä Katellaa ! mä söin äske karkkia ekaa kertaa vuoteen.. mun oli pakko :O mut tästä eteenpäin sit!!

      Delete
    2. Anonymous1/1/13 23:08

      siis tääh etkö ollu vuoteen syöny karkkii:ooo mulle saa kertoo vinkkiä miten semmosee onnistuu!!!! :D ois meinaa munki tarkotus vähä vähentää noita herkkuja

      Delete
  4. Millaset rinteet tahkolla oli ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ääh aika tylsät mun mielestä :/ en osaa oikee sanoa ..

      Delete
  5. Anonymous1/1/13 17:30

    kai sä tiiät että oot jo nyt ihan hirmusen hoikka ja lihaksikas (timmissä kunnossa) vaikka nää anot välillä muuta selittääkin? Kannattaa vaan pitää järki päässä reenaamisen ja ton "kaikki herkut pois" lakon kanssa, koska mun kaveri teki juuri noin pari vuotta sitten ja sairastu anoreksiaan sitten lopulta, kun kaikki harrastukset ja koulu paino vielä kovaa päälle.
    mutta ei siinä, oon tosi ylpee susta jos saat semmosia tuloksia kun mitä toivotkin C:

    ReplyDelete
    Replies
    1. juuujuu mut haluun olla timmimpi! en laihenpi! älä huoli :)

      Delete
  6. Anonymous1/1/13 18:52

    milloon kysymyspostaus vastaukset tullee?(:

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/1/13 19:12

    aikamattomuus - ihana sana :3
    ja oot hiiiiirmusen kaunis!

    ReplyDelete
  8. Anonymous1/1/13 21:48

    mistä tuo 7.alimman kuvan kaulakoru on ostettu ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiedä mutta tollasia on vaikka missä! esim glitter tai gina :)

      Delete
  9. Oih, mäkin haluun pian rinteeseen, onneks kohta pääsee :)

    http://dedicatedtobaking.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) oli kyl ihan kivaa vaikkei huippu rinteet ollutkaan! jeejee:)

      Delete
  10. millä ohjelmalla ootte tehny ton bannerin? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous2/1/13 16:30

      ainaki photofiltrellä saa tehtyä tolleen

      Delete
    2. tuon oon tehny photoscapella

      Delete
  11. Ajeletko sä paljonkin mautolla näin talvisin? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noooo kyllä mä silleen mutta en millään yli -10 pakkasilla ku se ei toimi sillon kauhen hyvin tai ei ainakaan käynnisty ulkoa jos se on siellä pitkään! mutta äsken esim viimeks ajoin kun onhan tuossa ihan talvirenkaat :)

      Delete
  12. ihananolonen blogi teillä! :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous2/1/13 19:10

    kannattaa ottaa uuden vuoden lupauksiin myös sellanen, että opettelet vastaamaan rakentavaa/kritiikkiä antaville ihmisille muutenkin, kuin "vittusaatan tiedän kaikesta kaiken älä arvostele" ylimielisellä vastauksella. :))))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en mä nyt kyllä tuoleen ihan vastaa. mutta kiitos ehotuksesta, ehkä mä ite kuitenkin päätän mitä lupauksia teen

      Delete
    2. Anonymous5/1/13 16:15

      no ethän sä ihan tuolleen vastaa mutta susta vaan saa ihan vitun ylimielisen kuvan tän blogin perusteella. anteeksi nyt vaan.

      Delete
  14. Anonymous3/1/13 17:08

    kiva lukee välillä tämmöstä uudenvuodenvietto postausta, useimmissa on vaa armotonta biletystä ja kuvia kaljapulloista :D:D:D:DDD

    ReplyDelete